|
|
| Aftensmad tråden |
|
|
Er ret idéforladt idag(igen) om hvad menuen skal stå på iaften  Nogen ideer? Hvad skal i andre have iaften? 
- Kathrine You gotta dance like nobody's watching, dream like you will live forever, live like you're going to die tomorrow and love like it's never going to hurt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah ... |
| Forfatter:  |
Anja (Sussi-Mille) |
| Dato:  |
29-06-2011 12:51 |
|
Har ikke helt bestemt mig endnu  Men tror det bliver en blandet salat, hvori der skal indgå nogle kogte kolde kartofler og så tænker jeg på at lave nogle små tyrkisk/græsk-agtige frikaldeller af hakket oksekød, hvidløg og persille, der kan smides på grillen ...
"The older I get, the surer I am that I'm not running the show." - Leonard Cohen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grille |
lj0104 |
29-06-2011 12:59 |
|
vi skal grille burgere og majs kolber...  ikke det sundeste i verden, men når vejret er sådan så kommer grillen frem og det var lige hk. oksekød der var i fryseren...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kartoffelpizza |
|
|
Jeg skal have kartoffelpizza med parmaskinke, spinat og mozzarella og så en lækker salat til. Rigtig sommermad:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror... |
|
|
... at med den varme, har jeg mest lyst til noget salat. Så jeg må et smut på indkøb på vej hjem, og se hvad jeg finder på der skal i.
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Wraps med kylling, forskelligt grønt og guacamole 
Mange hilsener Vibeke Neergaard Rasmussen Uddannet hestemassør Hestemassage tilbydes i Vestsjælland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
Det bliver nødde/karry panerede skinke snitzler, med nye kartofler og persille + en champignon sovs 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spinattærte |
|
|
Jeg tror, jeg laver en spinattærte med tun... Ellers lyder grøn kartoffelsalat med frikadeller heller ikke skidt! Eller hjemmelavede burgere, mums... Kunne også godt lige spise en omgang sushi. Er vist lidt sulten, haha! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Her står den på omelet med kylling, dampet broccoli, frisk mozzarella og masser af krydderurter! -Og til eftermiddag har vi lige lavet fuldkornssnobrød på bålet i haven sammen med ungerne. Super lækkert og hyggeligt! 
Kh Maria Mor til Kathrine 24.08.06 Og Frederik 22.03.09 Skal du have lavet kage? Send en PB. "Nu rolig. Livet er blot et eksperiment. Man har før hørt om mislykkede eksperimenter." -Dan Turéll.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| aftensmad |
chris »97« |
29-06-2011 15:49 |
|
Vi skal have rester fra i går. Pastasalat med sukkerærter, asparges, peberfrugt og parma skinke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
kruse |
29-06-2011 15:58 |
|
Da jeg skal møde kl. 18 bliver det desværre til et par cheesburgere til mig og manden ringer sikkert til pizzamanden når han kommer hjem .. Ellers har vi fået totillas med hk. oksekød og frisk salat eller grillede hakkebøffer med nye kartofler og tomatsalat de seneste par dage!
Mvh Tine
med pintopigen Henning (aka Chinet af Korup)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blandet |
|
|
Skal have en god, blandet salat, med et stykke tærte til. Var egentlig mest bare til et bæger hytteost og en vandmelon (ikke sammen!) i dag, men Netto tager 38 kr. for en lille snoldet vandmelon, og af hytteost var der kun de fedtforskrækkede, som jeg ikke synes smager godt. Så det blev salat og tærte...
Salvia
Don't let go Never give up, it's such a wonderful life The thing women have yet to learn is nobody gives you power. You just take it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frisk fisk |
|
|
Vi skal have sushi. Enten take away eller running.
mvh PiaR quantum in me fuit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm :) |
|
|
Kylling i karry med ris 
Hilsen Celia Sieze the day! Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kastede |
|
|
mig ud i at lave gullash , det gør jeg så aldrig igen i sådan en varme, men det smager himmelsk 
Vh Berit tinker hoppeplag Cliona årg 2010 sælges med papirer 14000,- super lækker kat 1 pony Fandango sælges 12500,- Pb v/ int. www,jlt-tinkere.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala |
|
|
Grillet laks, makrel og kylling. Med et eller andet salat... Vi er ret kræsen i familien, derfor må der laves lidt forskelligt hehe. Jeg nupper noget af laksen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lidt nemt og hurtigt |
|
|
soya og peber marinerede skinkeschnitzler med ris og sovs lavet i panden efter schnitzlerne er stegt...
Karina82
STUD BASK
Counting all the assholes in the room... And i'm definetly not alone Nu med skimmel princesse kandidat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
Cassie84 |
29-06-2011 19:37 |
|
vi får for tiden kun fedtfattigt da jeg gerne vil tabe mig.. så salat men kotteletter i dag... i går var det salat med kyllingefileter.. i morgen bliver det bulgur salat med fedtfattige frikadeller og urtedressing.. kold hjemmelavet kartoffelsalat får vi os tit.. glad for jeg har børn der elsker alt det sunde 
Mor til de dejligste børn: Magnus født 040108 Julie født 040209 Oliver født 260510 Med hestene: Thor Munksgård født 280595 Viktor Enghøjgård født 210707
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hos mig |
|
|
stod den på gulerodstzatziki og kyllingefilet - dejligt 
*...mennesket skaber sig selv ved at vælge sin moral ...*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fik... |
|
|
Paneret torsk med ovnbagte kartofler, pesto og salat:) nams..
Søger en makker til min gamle hest på 23, gerne i Ringsted (Benløse) Kontakt: 40848403
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|