|
|
| Hvordan får du råd til at holde hest? |
|
|
Hej!  Jeg er en hesteglad pige, der desværre bare er igang med at tage en HHX og derfor ikke har tiden eller pengene til egen hest. Men men men.. derfor må jeg jo gerne drømme mig lidt ud i fremtiden - hvor en hest gerne skulle være en del af min hverdag. Hvad arbejder du med, for både at have tid og penge til hest(ene)?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har..... |
|
|
Jeg arbejder som økonomimedarbejder. Har ca 15.500 med hjem hver måned. Jeg har faste (ikke faste)udgifter for 12.000 (bil, hus, hest, diverse forsikringer, licens, mobil osv.) De ikke faste er fordi jeg bla. også har regnet med at der skal være plads til uforudsete regninger som fx dyrlæge regning. Så har jeg yderligere et lån som jeg betaler 1000 kr af på hver måned. Så har i alt 2500 kr til "resten"... som er mad, husholdningsmidler, tøj, gaver, m.m. Det meste af tiden kører min konto bare rundt, har jeg noget til overs så sætter jeg det ind på min opsparing. Her om sommeren er min opstaldning lidt billigere, men tilgengæld så bruger jeg langt flere penge på fester og gaver da hele min familie har fødselsdag om sommeren. Jeg har valgt at have min hest i en stald hvor man skal lave det meste selv, og det kan i hvertfald godt betale sig. Så er du villig til slv at få møg under neglene så er der en del penge at spare der.
Look up into heaven You'll see them above The horses we lost The horses we loved
R.I.P. SILLE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang hest |
|
|