Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vægt på kuffert :-) Ryanair
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 09:52

Halløj

Her på HN kan man jo finde svar på alt :)

så er der nogen der har et bud på hvad en alm kuffert med tøj til 2 personer som skal til London i 6 dage ca vil veje?

Jeg kan nemlig vælge mellem 15 og 20 kilo når jeg bestiller fly billet og er i tvivl om om jeg skal booke 2 x 15 kg eller om vi nøjes med 1 x 20 kg.

man må have 10 kg i håndbagage hver.

Mvh Lene

"Life is what happens to you

while you'er busy making other plans"

John Lennon

0
0
Svar på denne tråd

Kuffert
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 09:56

Vi var her i foråret i Norge i 4 dage. Der havde vi en kuffert med, og den kom kun op på ca. 15 kg + vi havde hver vores håndbagage med, men de var langt fra på 10 kg. Synes vi havde rigligt med, og kunne nemt have klaret os to dage mere med den opbakning ;)

Til sammenligning sendte jeg for nyligt en totalt fyldt flyttekasse med ridetøj og rideting. En stor flyttekasse som vi knap kunne lukke. Sådan en vejer kun lige knap 16 kg ;)

0
0
Svar på denne tråd

London
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 10:45

2 x 15 kg uden tvivl. Derover kan i sikkert godt nøjes med 20 kg, men hvis der skal shoppes så kommer i hurtigt over 20 kg.

Tøj og sko er billigt i London

0
0
Svar på denne tråd

Vi har flere gange nøjedes
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 10:51

med vores håndbagage når vi har fløjet med ryanair - dvs. 10 kg når vi har været afsted i en uge .. Det har aldrig været et problem :)

Men jeg ved ikke om i har tænkt jer at købe vildt meget derovre eller lign.

Jeg vil sige - hvis i fylder håndbagagen, er 1*20 kg rigeligt :)

Hilsen Celia

Sieze the day!

Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.

0
0
Svar på denne tråd

Kuffert
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 10:58

Når vi har besøg af famillie og venner, er det altid et problem, når de skal hjem igen med plads og vægt på deres kuffert. Jeg vil råde dig til at tage den på 20 kg. Der bliver altid købt noget ekstra og det ville være ærgeligt, at skulle betale for overvægt, som ikke er billig ved Ryanair. God ferie.

Mvh Linda

0
0
Svar på denne tråd

Shoppe
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 12:35

tak for svar. Vi skal ikke dertil for at shoppe. Det er der ingen af os der gider. Vi skal der over for at se en masse.

Prøvede lige at veje min kuffert fyldt op med alle mine jeans og det der vejer mest :) og den er ret stor. Og det vejede kun 10 kg så har valgt at have den til 20 kg på en person. Også kan vi jo have 10 kg hver i vores håndbagage hvis det skulle blive et problem.

Mvh Lene

"Life is what happens to you

while you'er busy making other plans"

John Lennon

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider