Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp koldt vand!
Forfatter: 
Dato:  20-06-2011 19:16

ÅÅÅHHH jeg er så træt af at bade i mellem-varmt vand

Ej, ved da godt det ikke er et kæmpe problem, men håber alligevel I kan hjælpe mig - for jeg synes faktisk det er temmelig irriterende.

Jeg bor i en nybygget lejlighed med min kæreste - og bruseren på vores badeværelse er underlig...

Ligemeget hvor højt man skruer op for det varme vand, bliver det ikke varmere end ca. 36 grader - dvs. det føles ikke varmt, bare lunkent. Jeg elsker at bade i varmt vand, og står faktisk tit og fryser lidt derinde... Den "pulserer" også, dvs. reet varmt vand i 3 sek, også virkelig koldt vand i 3 sekunder, også tilbage til normalen.

Jeg husker det som om det er blevet værre i den tid vi har boet her (1½ år) men ved ikke om det er indbildning.

Det skal måske lige nævnes at vandet i alle vandhaner kan blive brændende varmt, samt at der er meget kalk i vandet.

Hvad tror I problemet er, og hvordan løser jeg det? - Og hvad vil det koste?

Håber meget I kan hjælpe!

- Tine har talt :)

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2011 19:40

...det lyder som det er galt med termostaten.

Er jeres lejlighed en lejet en?

For så skal i kontakte udlejer.

Mvh Nina Nielsen & Plethesten

* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

http://rasmine.skysite.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2011 19:47

Jeg kan desværre ikke komme med nogen forklaring på det, men jeg vil bare fortælle, at vi har samme problem..

Nogle gange bliver vandet i vandhanen så skoldende, at det nærmest kun er damp, som kommer ud af vandhanen. Men vores bruser kan kun i perioder levere varmt vand, og så er det også kun i intervaller..

Jeg tager det lidt med et smil, fordi det er jo ikke så sundt at tage alt for varme bade..

sagde Lena

Har nogen set min lille Noa?
www.heste-nettet.dk/forum/7/116309/ 116309/

Kontakt mig på: 22 44 79 57 hvis du har.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2011 20:11

Ja, men har nu levet med det i 1½ år, og jeg er træt af det nu.

Ja lejligheden er i princippet udlejet - men det er af min morfar Så jeg får ham nok til at betale, men står for det selv.

- Tine har talt :)

0
0
Svar på denne tråd

stakkel
Forfatter: 
Dato:  20-06-2011 20:44

Nåååh, du har da trods alt varmt/lunkent vand.

Her har vi koldt vand, som i RIGTIG koldt vand! Cirka hver 7. gang får vi varmt vand, og det gælder både bryggers, toiletter og køkken.

Hvis vi er heldige kan vi tænde for både håndvask og bruser og så kommer der måske varmt vand inden for 5-10min - andre gange slet ikke (n)

Sååååå - sådan har det været et stykke tid - har haft VVS'er til at kigge på det, han pillede også ved noget som hjalp i 1 uges tid.

Samtidig hører vi ofte fra vandværket at det vand vi sender tilbage er alt for varmt??

Underligt.

Nå, må nok have fat i VVS'eren igen - måske nok en anden en denne gang.

ØV

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

DESIGUAL forårsfrakke str. 36/38 farve sort/hvid/pink

sælges - skriv PB.

MASSER af babytøj/ting pige og dreng sælges - skriv PB

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2011 21:06

Det er termostaten på jeres bruser den er gal med.

Løsningen er at ringe til udlejer og få en ny, eller at skifte den selv. Det sidste ville jeg nok vælge og så få en gammeldags bruser hvor man selv regulerer varm og kold vand, det virker altid.

Udsalg eller bytte af rester fra forretningen, kom med et bud.

www.galleri.skindbjerg.com

Motordrevet pælebor sælges, se profilen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider