Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ang selskabshest
Forfatter: 
Dato:  18-06-2011 11:07

jeg står i den situation at jeg flytter til jylland, omkring Grenaa (bor i øjeblikket på vestsjlland), pga uddannelse og ridning.. med mig tager jeg jo selvfølgelig den/de rideheste jeg skal bruge.. men tilbage står min "gamle" dressur hest (7 års vallak), som desværre har fået konstateret nogle problemer i ryggen der gør at han ikke kan bruges som ride hest.. men han kan heller ikke blive aflivet da han ikke har ondt når han bare går på fold og hygger..
når han ikke bliver redet er han den sødeste og mest hyggelige hest, og jeg ønsker derfor ikke blot at placere ham et eller andet sted langt væk til jeg har tid/mulighed for at få ham hjem igen..

men jeg vil derfor høre om der er nogen der har erfaring med at "låne" sin hest ud som selvskabs hest? og hvordan det forgår?
med hensyn til udgifter og sikkerhed..

Sheila Facius

0
0
Svar på denne tråd

Selskab
Forfatter: 
Dato:  18-06-2011 13:48

jeg følger lige med her, står selv i samme dilemma...

Uanset hvad der sker, står solen altid op i morgen...

0
0
Svar på denne tråd

Selskabshest i Grenaa
Forfatter: 
Dato:  18-06-2011 17:38

Hej, jeg sender lige en PB med navn på en kollega som står og mangler en selskabshest som din et par km fra Grenaa. Hun er også her på HN.

Det har altid været ved at stræbe efter det umulige, at mennesket har realiseret og erkendt det mulige, og de, som forstandigt indskrænkede sig til det, som syntes muligt, kom aldrig et skridt videre. M. ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider