Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Husdyr forummet...?
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 15:51

Er det kun mig der ærgrer mig helt vildt over at vi har fået et "husdyr-forum"?

Det er virkelig sjældent folk er derinde og læse og kommentere(mig selv inklusive).

Hvorimod på "Opslag og billeder", der både læser og skriver folk i forskellige tråde... Ærgrer mig især fordi jeg jo har lavet en tråd med min kommende kælekanin, men fordi forummet er så lidt brugt, er der ingen der har kommenteret på det

Synes det var nemt at navigere udenom fx. kattetråde eller kanin tråde, hvis man kun vil læse tråde om heste

Andre der stemmer for at nedlægge "husdyr", og så bare lave vores gede, kanin, katte, hunde osv- tråde på "opslag og billeder"?

Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 15:54

Helt enig - er ikke selv typen, der gider at gå ind på mange forskellige fora. Er faktisk kun på hyggen og opslags og billeder.

Winners never quit, and quitters never win.

- Nu med Idol og Leandro T

0
0
Svar på denne tråd

jeg.....
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 15:56

Jeg synes, det er rigtig rart. Hvis man er interesseret i husdyr-snak, kan man jo bare minde sig selv på at gå derind. :)

Opslag er meget mere overskueligt nu, når man er interesseret i hestene.

The world is my paddock - Mira

0
0
Svar på denne tråd

Forummet Husdyr
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 15:58

Det nye forum bliver ikke nedlagt, så der er ingen grund til diverse afstemninger eller meningsmålinger.

Forummet er kommet for at blive :)

Vi har dog overvejet at omdøbe det til "Andre dyr" eller noget lignende så det bliver tydeligere at det er til alle andre dyr end heste/æsler.

Postes der tråde omhandlende andre dyr end heste/æsler i andre fora end Husdyr, vil de blive flyttet så snart supporten ser dem eller bliver gjort opmærksomme på dem af hjælpsomme brugere.

mvh PiaR

heste-nettet.dk

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 16:42

jeg er glimrende tilfreds med husdyr-forummet, jeg er inde og checke det dagligt,- selvom der endnu ikke sker alverden derinde.

folk skal jo også lige vænne sig til at det er der

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 17:40

Jeg syntes også det er rart med forum for alt andet end hest - don't get me wrong... EEEEEEEEEEEELSKER heste

Men eeeeeeeeeelsker også mine missebasser - og jeg syntes det er nemmere at samle kattefolket i et andet forum. På den måde kan vi dele billeder, snakke foder og alt det andet, uden at det skal tage plads fra hyppedyrene

Kh Marianne

med kampkatten Gucci og muskelkatten Balloo

Hestebassen Kasmir - solgt, savnet og elsket <3

0
0
Svar på denne tråd

Ryttersnak support
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 18:43

Nu kan HN vel ikke diktere hvad dets brugere skal mene eller ikke mene, sidst jeg tjekkede Correct me if I'm wrong....?

Desuden, hvis jeg virkelig ønskede at få "Husdyr-forummet" nedlagt, så havde jeg nok båret mig ad på en anden måde end ved at poste en tråd.

Så jeg vil mene at denne tråd er i sin fulde ret til at eksistere, da det er tilladt at udtrykke sin irritation på "Hyggesnak".

Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd

Enig må jeg sige
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 20:13

Jeg synes bestemt at de andre dyr hører til her på hyggesnakken, da dyrene er knaldhyggelige og tit handler om andet og mere end bare missen, men jaja man er vel tilpasningsdygtig, så nu laver jeg tråd om Bøllemis´s erfaring med aftensmaden, inde på det nye forum.

Denne debat går vel på om man er dyremenneske generelt, eller helt klart målrettet hestemenneske. Jeg synes især det er ærgerligt at dyrene er flyttet fra opslag og billeder, for jeg vil vildt gerne have lidt hvalpebilleder blandt alle hestene, i stedet for at have alt med andre dyr i en skøn pærevælling af fagligt, velfærdsmæssigt og så helt uskyldige billeder. Men ok, det her hedder hestenettet, ikke dyrenettet.

Så jo jeg fiser da bare omkring husdyrforummet og hygger mig med det.

Medlem af Bullerklubben

Life is like a box of chocolate. You never know what´s inside.

Men man kan altså bare læse bagsiden eller indlægssedlen!

Hvad var det nu NSLFB stod for?

0
0
Svar på denne tråd

sofiemb...
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 20:36

Nu skriver du selv i dit første indlæg;

"Andre der stemmer for at nedlægge "husdyr", og så bare lave vores gede, kanin, katte, hunde osv- tråde på "opslag og billeder"?"

Så måske du skal ta' det mere som en "serviceoplysning" at det altså ikke bliver nedlagt, på baggrund af f.eks. det her indlæg :-)

Jeg er nu glad for husdyrforummet, men jeg har også mere med små-/husdyr i dagligdagen end heste, så et seperat forum til det synes jeg er rart.

- Jo det er heste-nettet, men jeg kan godt lide at jeg herinde alligevel kan ha' nærmest alt samlet i forhold til foraer, selvom jeg kommer på meget få andre foraer, så har man jo i princippet det hele samlet på HN og har ikke behov for at være på flere forskellige, kender flere forskellige sæt regler, opsætninger osv. osv.

Det er så bare min mening :-D

Rollo

TELL-MANN;

West Highland White Terriers

Lucky står til avlstjeneste

ROLLOS;

Opdræt af teddy og kæledyrs marsvin
Salg af marsvin, foder m.v.

SVINENE;

Hyggeligt marsvineforum

Sprængfyldt med god viden

0
0
Svar på denne tråd

Tumle dum
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 20:45

Synes nu det er fint med et husdyrs eller andre dyrs forum her på heste-nettet....

Og så nu ikke PiaR's indlæg som anden end en info.

www.tærten.dk

forummet der ikke censurer

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider