Min mor har fødselsdag om ikke så længe, og hun har sagt, at jeg pga. trængt økonomi ikke skal give hende noget, da hun ikke mangler noget. Jeg vil nu alligevel godt give hende én eller anden ting, fordi hun betyder så meget for mig og bare er der for mig altid. Jeg er ret kreativ og har en masse akrylmaling, akvarelmaling og farvekridt liggende. Derudover har jeg en masse mosaik-materiale, akvarelpapir og nogle små lærreder liggende og en masse andre mærkelige ting. Er der nogen kloge HN'er, der har nogle kreative forslag til noget, jeg kan lave til hende?
På forhånd tak.
Karina
Søger job som lærer på Fyn - fast stilling på fuld tid.
.. sagt det selv. Lav et billede eller flere til hende, hvor du bruger de ting, du allerede har. Lav små billeder af dine lærreder, som du maler med akrylmaling. Du kan arbejde videre med dem ved at påsætte mosaik-materiale og nogle af de andre ting, du har liggende.
Måske er det en go' idé at tænke på, hvilke farver din mor kan lide, skal det være et særligt motiv, abstrakt eller andet.
Ja, havde også selv tænkt på et maleri, men aner ikke, hvad jeg skal male. De har også en masse billeder hængende i forvejen, så mon jeg skulle finde på noget andet i stedet...Puha, ved det godt nok ikke.
Karina
Søger job som lærer på Fyn - fast stilling på fuld tid.
Du kan også lave et lille kuponhæfte til din mor. Kuponhæftet kan indeholde taloner til alverdens forskellige ydelser og oplevelser. Det kan være alt fra vinduespudsning til en gåtur sammen med dig i skoven incl. en kurv med kaffe og småkager.