Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvordan med erstatning?operation
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 11:53

hej. jeg har fået afvide fra flere at jeg da må søge en form for erstatning efter at jeg har fået en operation af en finger og den rent faktisk blev værere efter den første. ..jeg havde en finger der var meget bukkket efter et fald for mange år siden og senen var knækket og vokset sammen og blev for kort..

mange år senere da jeg har smerte i den vælger man at prøve at rette den ud, desværre blev den ikke det og jeg havde ikke andet end smerte og det sidste stykke af fingeren blev stift bagefter.

jeg blev opereret igen af en god læge den blev sådan set rettet ud men mange smerter og 4 mdr med ergo hjalp ikke, viste sig jeg har slidgigt i den i svær grad,brusken helt ødelagt.. .. jeg mistede arbejde pga jeg ikke kan klare det mere da jeg også har slidgigt i begge knæ..

nå men nu er den stiv gjort 3. operation og man håber på jeg i det mindste er smertefri fra nu af..

så nu sidder jeg og tænker ,hvad og hvor skal man henvende sig om at søge erstatning hvis man ellers kan.. er det ens fagforening? patient klagenævnet ? eller hvor.. syntes ikke rigtig jeg kan få svar fra læge osv..nogle der ved det..

jeg syntes jo som sådan at lægerne har prøvet at gøre det godt men bare ikke fået det ønsket resultat.. men kan jeg få en erstatning vil jeg da forsøge ..

mvh sussie..

nu med ceduina ox..og jasmin.

cheval R.I.P D.6/6-06...sov godt min dreng

maxi R.I.P D.17/12-08..min dejlige hund igennem 14 år.TAK for alle de år vi havde sammen..

0
0
Svar på denne tråd

patientklagenævnet
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 11:58

er der hvor man klager, men gør op med dig selv om du orker det de er tunge at danse med.

Få evt et firma til at gøre det for dig. De skal så have en %del af den erstaning du evt få (ja rent amerikanske tilstande) omvendt ved de hvad der skal skrives etc i klagen så chancen er større for at få erstatning.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

okej....
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 12:02

hvad slags firmaer er det ?

mvh sussie..

maxi R.I.P D.17/12-08..min dejlige hund igennem 14 år.TAK for alle de år vi havde sammen..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 13:00

Jeg vil også gerne vide hvilke firmaer det er, deler gerne erstatning, hvis jeg kan få hjælp.

Jeg har papir på at min første operation i kravebenet er en fejlopration, som der gik næsten 2 år, med mange smerter, før de prøvede at rette, og de er ikke sikre på det kan rettes, pga jeg er fejl opereret.

Men jeg bliver hver gang spist af med, at jeg kan henvende mig, når en kirug har fået det til at fungere, ellers kan man jo ikke påvise, at det kunne være klaret første gang med en korrekt operation.

Derud over er jeg 4 ud af 5 gange blevet sat sammen med klips, selvom der tydeligt står, at jeg har nikkel allergi, og SKAL syes. Svaret har hver gang været et fjoget grin og, ups det havde jeg overset.

For fanden, jeg har jo også sagt det til undersøgelser.

Nu venter jeg på en tid til 6 operation.

0
0
Svar på denne tråd

Fuld valuta
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 18:02

Firmaet Fuld Valuta, i Solrød, Kører disse sager for fejlbehandlede mennesker.

Venlig hilsen Hanne

10.000 m2 stor grund til salg NU KUN 350.000 kr i 4894 Øster Ulslev

0
0
Svar på denne tråd

Prøv det her
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 19:01

Patientforsikringen er der hvor man klager.

Vi har selv en sag derinde efter min samlever fik en korsbåndsrekonstruktion sidste forår. En operation som har gjort hans gener værre end før.

Vi har en advokat www.erstatningsadvokaterne.dk som rådede os til det, idet det både er en arbejdsskade og med erstatningsansvar for arbejdsgiver.

Vi har selv skrevet anmeldelsen på blanketten fundet på deres hjemmeside. Advokaten har så vedlagt relevante lægepapirer og er vores partsrepræsentant.

Held og lykke og især god bedring.

Og god "tur" gennem det dejlige sygesystem i DK.

0
0
Svar på denne tråd

okkkkeeeejj
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 19:18

ih mange tak for svar ,vil se om det nytter noget....mit arbejde kan jeg vist ikke kræve noget af ,da det ikke er arbejds skade, men operetation har gjort mig ringere stillet og min tennis albue blevet værere da jeg desværre får belastet hånden ,da jeg ikke bruger den optimalt mere .

mvh sussie..

0
0
Svar på denne tråd

erstatning.
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 20:12

Hej du.

nu er det ikke helt det samme, men jeg blendede min finger da jeg var yngre, som har givet en krum, mærkeligt udseende finger, som dog virker - allerede dengang fortalte lægen om at når jeg var færdig udviklet osv, så kunne de opererer den, men at chancen for den ville blive stiv, var rigtig stor - den udmelding har jo så gjort at jeg vælger ikke at få den rettet!

men jeg tænker lidt;

jeg tror ikke der er nogen former for erstatning at hente nogen steder, da der altid er den chancen med at ledene bliver stive, når det handler om at denopbygge sener osv!

men ved det jo som sagt ikke!

men alt held og lykke og god bedring :)

0
0
Svar på denne tråd

ja det er muligt
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 20:24

ja det kan også være det er sådan det er. det samme fik jeg afvide for år tilbage at den kunne blive stiv hvis man opererede mig, men som en læge sagde at de skulle have være mere obs på slidgigten og ikke operere mig ,men de sir de ikke kunne se det ved første operation..

det var egentlig en skade stue der gjorde mig opmærksom på det ved et fald jeg havde efter 1. operation, som spurgte mig om jeg var blevet tjekket for slidgigt..

men man kan alti forhøre sig hos nogle som ved noget om det. og ellers er det bare sådan .jeg kommer jo videre forhåbentligt uden smerter nu og et andet arbejde.

mvh sussie..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider