|
|
| Vejret - skybrud |
|
|
Kan vi lave HN's egen vejrmelding i dag ?? Det er jo da rart at vide om skybruddet nærmer sig, selvom det da kan være meget lokalt. Så giv lige en opdate på vejret i dit område. Pt har Randers solskin - men det er vist også først lidt senere det hele bryder løs.
VH Heidi Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg, men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg. www.gravsnuderne.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Her i 6700 Esbjerg er det gråt, og støvregner - men endnu ingen skybrud )
SigneKryger Quando omni flunkus moritati ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sønderborg |
|
|
Lige nu (kl. 15:10) øsregner det. Jeg vil ikke kalde det skybrud - men det er træls, for jeg har kun en tynd fleecetrøje på som overtøj og skal cykle hjem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vejret |
|
|
Her i Haderslev regner det lidt, og himlen er grå. Det er lunt, ca. 20 gr.
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi Afbalancering og harmoni til din hest og dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Århus.... |
|
|
lunt, ingen blæst og gråt, men intet regn endnu...
*****Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey***** R.I.P Dear Tana C ***An Angel In Heaven*** Klik: *Stald Royal* = Eller Præsentation for Opstaldning & Dækkenvask! !!!Ta Ikk Livet FOR Seriøst, Du Slipper Alligevel Ikke Levende Fra Det!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vejret i dag |
|
|
I herlev skinder solen og her er 23 grader. Men der skulle gerne komme torden og en masse regn senere.
Glem fortiden, Lev nutiden & Red fremtiden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Breum ved Skive |
|
|
Overskyet, lummert og tørvejr
Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!
Medlem af AHNA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffffffffff |
|
|
Glostrup: Solskin, over 22 grader, dog ret klam varme.
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| så regner |
|
|
Så regner det stille mellem Kolding og Fredericia. Synes også det buldrer lidt i det fjerne. Det har været gråt det meste af dagen. Men egentlig dejligt lunt.
Mvh Tina R.I.P Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002 Calle 28.04.1998 - 02.04.2010 "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sidder i Haderslev |
|
|
Hvor det regner en del... Der har lige været en ordentlig skylle, men nu er det mere roligt igen... Dog regner det en del.
Look up into heaven You'll see them above The horses we lost The horses we loved
R.I.P. SILLE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hér i Slangerup, nordsjælland, er det supergodt vejr, det lummert og trykkende, men højt solskin og vindstille. Hvis jeg ikke havde set tråden, havde jeg nok aldrig regnet med skybrud idag. 
Citat slut Bianca
"Do not mistake a goats beard for a fine stallions tail." Irish saying
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234556 |
|
|
Her i Søndervig ved Ringkøbing er det lunt/ lummert, solen skiner lidt, men overskyet.. tørt.. det tordner i det fjerne. Faktisk nogle rimelig høje nogle, så hvis det kommer nærmere. Ja så kan det da godt blive heftig.. 
vi tilbyder ride weekend ved vesterhavet, tur og bane ridning. I naturskønne omgivelser, se mere på vores hjemmeside. Søndervigheste.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan nok |
|
|
ja vi kan jo nok følge skybruddets færden op gennem landet syntes egentlig det er hyggeligt sådan med HN's egen vejrudsigt, så kan "os længere oppe i landet" denne gang se hvornår vi skal begynde at lukke vinduerne 
VH Heidi Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg, men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg. www.gravsnuderne.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kolding |
|
|
Her i Kolding regner det en del. Ingen torden eller skybrud. Temperaturen siger 22 grader.
Sascha Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside: sh-foto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| slagelse |
|
|
overskyet og 24 grader. Det ser lidt mørkt ud i det fjerne.
HVOR ER DYRHAUGES FRIDA ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan man ikke snakke om andet |
|
|
Kan man altid snakke om vejret and I låååve it  Vesthimmerland (mellem Aars og Nibe, et udefinerbart sted) pt.: Overskyet, næsten lige begyndt at regne, dog bare lige så stille og hyggeligt mmmmmmmmmmmmm det dufter herligt sådan noget sommerregn 
Medlem af Bullerklubben Life is like a box of chocolate. You never know what´s inside. Men man kan altså bare læse bagsiden eller indlægssedlen! Hvad var det nu NSLFB stod for?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
i nørre snede regner det meget, rigtig meget!! dog er det stadig lummert, og fjernsynet virker ikke pga al regnen 
SØGER LÆREPLADS SOM KONTORELEV I JYLLAND! - Kathrine You gotta dance like nobody's watching, dream like you will live forever, live like you're going to die tomorrow and love like it's never going to hurt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Albertslund storkøbenhavn |
|
|
Efterhånden meget overskyet, men endnu ingen regn. Tror ikke det varer længe.
Med venlig hilsen Trine  Med Gule hesten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hørning |
|
|
Hørning mellem Skanderborg og Århus: Det regner ikke vildt og voldsomt, men heller ikke stille og roligt - sådan en mellemting. Ingen lyn eller torden.
Venlig hilsen Christina
Små fødder sætter dybe fodspor...
Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys. Desuden Emmaljunga klapvogn i lyser...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viby/Århus |
|
|
Christina: Jep, stille og roligt med regnen, og det er ikk længe siden det begyndte Tror hestene nyder det 
*****Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey***** R.I.P Dear Tana C ***An Angel In Heaven*** Klik: *Stald Royal* = Eller Præsentation for Opstaldning & Dækkenvask! !!!Ta Ikk Livet FOR Seriøst, Du Slipper Alligevel Ikke Levende Fra Det!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Allerød.. |
|
|
Overskyet men ikke så det ligner et skybrud på vej. Det må dog gerne snart begynde at regne og også gerne tordne - det er SÅ lummert.
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøv se |
|
|
Venlig hilsen Christina
Små fødder sætter dybe fodspor...
Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys. Desuden Emmaljunga klapvogn i lyser...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aalborg |
|
|
Her har været super godt vejr det meste af dagen med sol. Der blev lidt mere skyet omkring kl 17 og nu er det så småt begyndt at småregne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næstved |
|
|
4700 Næstved: Mørke skyer - der går ikke længe før der kommer regn.
Mvh. Anne Kathrine Jensen Lidt af en bonderøv..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gandrup |
|
|
Gandrup Nordjylland. Sommer og sol i dag, 3 små dryp og det var alt. Vi trænger til vand, men er blevet snydt de sidste par gange det er lovet.
Udsalg eller bytte af rester fra forretningen, kom med et bud. www.galleri.skindbjerg.com Motordrevet pælebor sælges, se profilen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Odense... |
|
|
Odense N....det tisser ned i stride strømme....på vej ud for at tage ponyerne ind... 
Med venlig hilsen Carina....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang regnvejr |
|
|
her i nordjylland.nermere betegnet støvring støvregner det kun kl 21.46.ingen torden eller det der ligner..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Her på nordfyn har det regnet uafbrudt i to timer ca, og ikk bare støvregn .. men masser af regn .
- xoxo - Nanna - You have not lived, until you find something worth dieing for! "Jeg, ved det menneskeligt at fejle".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Allerød igen... |
|
|
Her siler regnen ned nu - og det frisker dejligt op i luften 
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vejret |
|
|
Det har regnet en masse i dag, men lige nu er der bare stille 
At times the dark's fading slowly But it never sustains Would someone watch over me In my time of need Band: Opeth Song: In My Time of Need Album: Damnation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ringkøbing |
|
|
I Ringkøbing regner det pt, men intet der minder om skybrud og ingen lyn og torden...
Med venlig hilsen Zooropa - Anne *** Impossible as they may seem You've got to fight for every dream 'Cause who's to know which one you let go Would have made you complete ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reeeeeegn |
|
|
Her i Storkøbenhavn, Rødovre, absolut REGNER det - ja, med store bogstaver 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ******* |
|
|
I randers har det regnet lidt. Har været gråt en del timer nu. Venter spændt på lidt uvejr. Tror desværre det er mens vi sover 
Mor til den dejlige pige Alice Sofia Og en lille prinsesse i maven ankomst 20 August 2011. 2 pakker uåbnet Nan3 sælges billigt. Kan holde sig til Marts 2012. Skriv hvis det har interesse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Randers |
|
|
ja i Randers er der stille silende regn - godt for rigtig meget. Dog er der stadig varmt. Håber skybruddet udebliver - i hvert fald lyn og torden - for så får jeg da ikke sovet i nat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Albertslund storkøbenhavn |
|
|
Nu styrter det ned her og kan høre torden i det fjerne. Godt jeg nåede at få alle mine blomsterkrukker i tørvejr.
Med venlig hilsen Trine  Med Gule hesten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nakskov |
|
|
Nu tror jeg nok vi har skybrud - her står det ned i lårfede stråler, kan høre regnen tromme på taget og vinduerne og da jeg lige var ude og kigge løb vanden ned langs vejen. Fantastisk fascinerende vejr! Og så kan det være græsset gror lidt igen 
I am nobody - nobody is perfect - therefore, I must be perfect!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vejret |
|
|
Stadig ingen regn i Næstved... Men uanmindeligt varmt/lummert!!!
Team Starlight´s Starlight´s Sidney & Kristina
SAVNET <3 Hvil i fred lille Sidney <3 28/4-04 - 4/10-10 Heste sladrer ikke. Men det burde tilskueren gøre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hillerød |
|
|
Her i Hillerød har det regnet et par timer eller tre. Ikke ligefrem skybrud (som der var i mandags), men god tung, silende sommerregn. Har været rigtig varmt, trykkende og lummert hele dagen, men nu lyfter det dejligt  Sidder med åbent vindue og nyder den kølige luft og lyden af sommerregn  Har dog ikke set eller hørt noget til lyn og torden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rettelse... |
|
|
5 min efter jeg skrev sidst kom der et ordentligt brag og så begyndte det at STYRTE ned. Har lynet og tordnet og været decideret skybrud lige siden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helsinge |
| Forfatter:  |
Raum |
| Dato:  |
08-06-2011 23:48 |
|
Lidt nordvest for hillerød har det nu tordnet voldsomt i 30 min og strømmen har været røget 2 gange. Dejlig luft nu...... .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det siler |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
09-06-2011 00:00 |
|
også godt ned i Aalborg nu - stadig varmt 19 grader. Endnu ingen torden; håber det bliver væk. Men dejligt med noget vand; det var vist tiltrængt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|