Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

"Hvorfor går du med solbriller"?
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 18:35

Ja, jeg blev spurgt idag "Hvorfor går du med solbriller idag? Solen skinner jo ikke". Havde dem dog ikke på for solens skyld, for de sad ovenpå hovedet Jeg bruger nemlig tit mine solbriller, for at holde håret på plads, eller i stedet for en hårbøjle, da hårbøjler ikke rigtig er min stil....

Bruger dem dog ikke om vinteren, men kunne måske godt finde på det Nu er mit hår så også træls, har høje tændinger og aflangt hoved. Flere synes ikke at ligge mærke til det, men det gør jeg i den grad! Og så hjælper solbrillerne lidt, på looket, hvis man kan sige det såen

Er der andre der bruger solbriller, i stort set alt slags vejr, og som andet "pynt" end for solen??? Eller er det kun mig

*****Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey*****

R.I.P Dear Tana C

***An Angel In Heaven***

Klik: *Stald Royal* = Eller Præsentation for Opstaldning & Dækkenvask!

!!!Ta Ikk Livet FOR Seriøst, Du Slipper Alligevel Ikke Levende Fra Det!!!

0
0
Svar på denne tråd

Solbriller
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 18:51

Hehe, ja jeg bruger også tit mine solbriller som hårbøjle - jeg lod min nu tidl. nabo som er frisørelev få "frie hænder" med mit hår, og selvom jeg sagde mit eneste krav var at det hele kunne samles i en hestehale er jeg endt med noget rimeligt flagrende pandehår - og jeg gider ikke ha' hår i hovedet konstant.

Derudover er jeg enormt sart omkring lys nogle dage, og der kan det godt virke tumpet for andre at jeg går med solbriller, men det er altså rarest at kunne se noget uden at mine øjne driller og jeg får migræne af det.

- Så går også tit med dem om vinteren :-)

Elsker solbriller!

Rollo

TELL-MANN;

West Highland White Terriers

Lucky står til avlstjeneste

ROLLOS;

Opdræt af teddy og kæledyrs marsvin
Salg af marsvin, foder m.v.

SVINENE;

Hyggeligt marsvineforum

Sprængfyldt med god viden

0
0
Svar på denne tråd

Jeg havde
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 18:58

mine solbriller på, da jeg gik op i byen for at handle idag, selvom solen ikke skinnede ;) Jeg havde nemlig kun sovet 3 timer (og været på nattevagt hele natten) + havde ikke mascara på :D Det skjulte solbrillerne jo så alt sammen, hehe.

Tine & Tulle

Det klingede...

0
0
Svar på denne tråd

solbriller men ingen sol
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 19:00

Jeg har tit solbriller på(med styrke) selvom solen ikke er fremme.

Mine øjne bliver nemt irreteret i vejr hvor der er meger lys, altså almindelig overskyet med meget lyse skyer. Hvis det altså giver mening...

Jeg kunne da godt forestille mig, at nogle af dem som møder mig, synes det ser underligt ud med solbriller på en overskyet dag.

Men dem om det, jeg passer bare på mine øjne

Mon ikke du forresten har høje tindinger og ikke tændinger?

Med mindre du er en bil

Anne Mette

Sov sødt lille Arta, vi ses forhåbenlig igen engang
Glemte at vågne 25-10-09

Nu med Markus, Olde med snert af Fjord

A woman needs 2 animals

The horse of her dreams and a jackass to pay for it

0
0
Svar på denne tråd

Lyssky
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 19:01

Jeg er en lyssky person

Forstået på den måde, at mine øjne er meget, meget følsomme overfor lys.

Jeg får hovedpine af at knibe øjenene sammen pga lys, så det er bedst med gode briller på.

Så jeg har næsten altid solbriller på når jeg er ude, og det er ligemeget om det er sol, skyet eller regn.

mvh PiaR

quantum in me fuit

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 19:35

Jeg kunne sagtens gå med mine på en dag som i dag :) Efter jeg fik linser er mine øjne blevet meget lysfølsomme, og det gør faktisk ondt i mine øjne når jeg går ude i fx dette vejr, da skyerne er meget lyse og det skær i øjnene.

Jeg undrer mig over folk der går med dem på indenfor :) men ellers ikke, der kan være mange grunde, fx man ikke har sovet og har sorte rande under øjnene :P

0
0
Svar på denne tråd

1234567890
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 20:50

Hehehe, heldigvis er jeg ikke den eneste så Så kan jeg vist roligt beholde dem på

Annemettems: Hahahaha, vist en lille stavefejl Meeen, med det run jeg har på nogengange, så er det sku liiige før jeg godt kunne være en bil

R.I.P Dear Tana C

***An Angel In Heaven***

0
0
Svar på denne tråd

Solbriller
Forfatter: 
Dato:  08-06-2011 09:46

I min verden er solbriller skabt i helvede..forstået på denne måde: Jeg synes solbriller er über fede, har selv nogle ganske fantastisk solbriller! Jeg har problemer med lyset, og går tit og kan nærmest intet se, MEN..jeg HADER når der sidder noget på min næse!!! Kan slet ikke døje det ;)

Håber aldrig jeg får behov for briller :P

0
0
Svar på denne tråd

Solbriller
Forfatter: 
Dato:  08-06-2011 09:55

Jeg har næsten også altid solbriller på.. Jeg er også enormt lysfølsom og så har jeg læst at folk der går med solbriller får færre rynker rundt om øjene, fordi man misser mindre med øjene..

Mvh. Anne Kathrine Jensen

Lidt af en bonderøv..

0
0
Svar på denne tråd

Solbriller
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 09:05
Jeg er så hende, der har solbriller på i alt slags vejr, mine øjne har lidt svært ved skarpt lys, så jeg kører altid rundt som en bedre celeb ;-) Når jeg er indendørs, så sidder de i panden, hvor jeg glemmer alt om dem. Gæt hvor mange gange jeg har trukket ridehjelmen ned over hovedet med briller?!?

Stephanie...

Lidt om mig: http://www.stepher.dk

0
0
Svar på denne tråd

Solbriller
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 09:43

Jeg har det ligesom PiaR.......

Mine øjne bruder sig heller meget om lys....., så jeg bruger også solbriller hele året rundt i alt slags vejr.

Kh Signe

Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 12:27

Mine øjne er meget lys-følsomme, så jeg bruger dem for at beskytte mine øjne og øjenomgivelser (rynker) for solen. Men mange gange er de da også brugt som hårbøjle

Team Starlight´s

Starlight´s Sidney & Kristina

SAVNET

<3 Hvil i fred lille Sidney <3

28/4-04 - 4/10-10

Heste sladrer ikke. Men det burde tilskueren gøre!

0
0
Svar på denne tråd

Jaaa...disse
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 14:09

indlæg fortæller så lidt om, hvor lange mørke vintre vi har...hehehehe...er nemlig selv lettere lysfølsom, og sidder til dagligt på kontor med kun skrivebordslampe tændt.

Det er lidt spøjst at læse....kan vores øjne virkelig vænne sig til at vi ikke har så meget sol her i lille DK?

Når jeg er sydpå, så er solbriller et must og med polaroid.

0
0
Svar på denne tråd

123456789+
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 18:51

Jeg er faktisk også lysfølsom, så altid rart at ha et par solbriller i nærheden

R.I.P Dear Tana C

***An Angel In Heaven***

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2011 00:54

Solen skinner altid smukke mennesker i øjnene. Derfor går jeg altid med solbriller ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Solbriller....
Forfatter: 
Dato:  11-06-2011 10:07

Jeg går også altid med solbriller. Jeg er opereret for grå stær, så jeg har en kunstig pupil som ikke kan udvidde eller trække sammen.

Det er bare bøvlet om sommeren når man skal ind og ud af fx stalden.

Ønsker alle en god og solrig sommer.

Hilsen Benedicte

SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET!

Se min præsentation for diverse udstyr til salg!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider