Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Solskin + Solbriller =
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 14:47

... Ikke så pænt resultat (n)

Var i Legoland i weekenden i bagende, stegende sol i hvad, ca. 8 timer nok.

Solcreme blev selvfølgelig flittigt brugt, skyggen fandtes også...

Men øøh, solbrillerne var måske en tand for effektive

So what to do??

Og kom gerne med lidt oplevelser fra jer selv, så jeg ikke føler mig som jordens eneste fjols...

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys. Desuden Emmaljunga klapvogn i lyser...

0
0
Svar på denne tråd

ikke alene
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 14:57
0
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 14:58

Og kom gerne med lidt oplevelser fra jer selv, så jeg ikke føler mig som jordens eneste fjols...

Jamen, her kommer jeg så til:

Jeg var på Rømø i weekenden, og huskede at smøre arme, skuldre og ansigt ind...... men glemte nakke og ører= 1 million små blærer i nakken og en vabel på størrelse med Himmelbjerget (Underdrivelser fremmer forståelsen) Og mine ører svier

VH Pernille

"Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)

I believe in dragons, good men, and other fantasy creatures!

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

For høj albedo
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 15:32

Øøøh nej, jeg er så hvid at min hud virker ligesom indlandsisen ( da.wikipedia.org/wiki/Albedo ) så normalt afviser jeg solen helt af mig selv, men jeg har da en lille gyser fra Egypten.

Efter en hård uge med et højspændt intensivt og finkulturelt program tog jeg en fridag ved poolen, da jeg er bleg tog jeg selvfølgelig af højfaktor solcreme på og lagde mig ellers til at fordøje ugens indtryk (indlæring v. 40 grader varme - glem det!) I løbet af aftenen begyndte det at svie voldsomt på mine inderlår. Jeg har selvfølgelig ikke villet sidde og smøre mig ind alle mulige spændende steder og har dermed glemt de ca. 5 cm fra trussekanten og udefter.

Er I klar over hvor ondt det gør at være solbrændt på inderlårene når man oveni købet kun har kjoler med (bare lår der støder sammen for hvert skridt man tager) uuuuhhadadada.

Nå, men jeg blev en bedre geografilærer: Ja solen skinner væsentligt kraftigere, tættere på ækvator!

Medlem af Bullerklubben

Life is like a box of chocolate. You never know what´s inside.

Men man kan altså bare læse bagsiden eller indlægssedlen!

Hvad var det nu NSLFB stod for?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 16:25

Jeg var et år en uge på ferie sydpå. Dejligt, men allerede den første dag falder jeg i søvn ved poolen på maven... resultat... Dannebrogsfarvet på bagsiden og engelsk hvid foran... Smuk skarp optrukken linie hele vejen ned på benene...

Lille hus sælges, se præsentation.

Venter Sunny Boy føl juni/juli.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 16:52

Jeg var engang på ferie ved Costa Del Sol.

Jeg lagde mig på ryggen i solen, smurt godt ind, og så faldt jeg i søvn!

Det resulterede i en flot brun lød foran - men en meget stærk hvid i kontrast på ryg og numse og det hele!

Jeg må have det så sjov ud! :D Følte mig lidt som et halvt Kinderæg!

0
0
Svar på denne tråd

gjorde
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 13:59

Lidt uheldige historier dér ;)

Hvad gjorde i så?

Brugte selvbruner?

Solarium?

Eller lagde jer til at sove på den anden side :P

Eller så man bare "dum ud" så?

Jeg går med solbriller hele tiden - ser sgu da MEGA nollert ud! (n)

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys. Desuden Emmaljunga klapvogn i lyser...

0
0
Svar på denne tråd

Lyder som
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 16:37

Lyder som om du ligner mig efter en skiferie

kan du ikke bare sige at du har været down under og stå på ski???

Der er ikke rigtigt noget at gøre. De aftegninger jeg har haft fra skituren kan ses hele sommeren på mig. Som om min hud bliver hurtigere brun når den lige har været brun.

Med venlig hilsen

Lena

0
0
Svar på denne tråd

Av av av!
Forfatter: 
Dato:  15-06-2011 23:47

Kan da slet ikke holde ud at se de billeder fra jv.dk!

Er selv rødhåret (dog mere rødblondt efterhånden) og har to gange formået at få 2.grads forbrændinger pga. solen henholdsvis i ansigtet og ved akkillessenen. Så ihh, hvor det gør ondt helt ind i hjertet at se de billeder ! Må indrømme at jeg stort set ikke forlod hotelværelset, da hele mit ansigt lignede først en stor hævet alien, hvor jeg ikke kunne se ud af øjnene, derefter elefanthud hvor jeg ikke kunne åbne munden uden at min hud simpelthen flækkede og derefter en afskallet havelåge. Puha, det var en slem uge på ski! Var glad for min store skimaske og halstørklæde, jeg kunne pakke mig ind i. Når vi skulle ud at spise, rendte jeg rundt med store solbriller for, at folk ikke lagde mærke mig og hvor hævet, jeg var. Det gav så lige modsat effekt, da vi var på ski i en by, der benyttes meget af kendte. Så folk gik og gloede for at se, hvem jeg var. FLOT! Havde da bare lyst til at gemme mig under bordet.

Så lidt streget efter solbrillerne er ikke det værste, der kan ske!

Men altså - en god omgang fugtgivende creme eller Aloe Vera hjælper på at dæmpe det røde og hjælpe lidt på "udglatningen" :D

CAROLINE POPP CLAUSEN

Nu uden egen ridehest for første gang :/ Mangler du en stævnerytter til din dygtige dressurhest (MA-niveau og op)?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider