Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

fjordheste folk hjælp
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 19:30

er der nogne her inde er ved om avlerne Else og Ernst fra vipperød har en hjemmeside ?? stod inde på dyreskuet og snakket med en af derse dejlige hopper og hendes føl og ville gerne se mere om derse heste.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 19:34

De hedder Else og Ernst Grimbrühler, og har et stutteri der hedder Stutteri Vinstrup, om de har en hjemmeside skal jeg være dig svar skyldig omkring :)

Hilsen
Annecathrine
&
Store Mads Kirk

- Fjordhesten kan og vil!

0
0
Svar på denne tråd

Tror det ikke...
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 20:02

Så vidt jeg ved har de ikke nogen hjemmeside.. Men som allerede nævnt hedder de Else og Ernst Grimbühler.

Hvis der har de to sønner der også avler fjordheste.. Jørgen Grimbühler med Ågerupgård (Hjemmeside kan findes ved at søge på google) og Leif Grumbühler med stutteri Højgaard (www.grimbuhler.dk)

0
0
Svar på denne tråd

ok tak for det
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 20:02

så tro jeg ikke de har en hjemmeside, kan ikke finde noget på dem, andet end at deres heste vist klare sig rigtig godt til dyreskuer og stævner

0
0
Svar på denne tråd

de har også avlet i mange år
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 20:22

de har haft en skøn avlshingst og en masse gode hopper og afkom.

var også ovre i går og se det føl de havde med, kan godt forstå du er intresseret, især hvis du vil starte op med et supert godt afkom.

Meget flinke mennekser, med en kæmpe viden og erfaring inden for fjordheste avlen.

Charmerende pony sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/296290/

IMC

flis sælges.

til bunddække af blomsterbed.

samt Spåne/flis til ridebaner og løbefolde

PER VOGNMAND

Henv. 20285450.

0
0
Svar på denne tråd

ja det var
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 22:20

et skøndt føl, de var der ikke lige så vi ringet til dem for at høre lidt mere om føllet og fik lov til at lukke op så vi rigtig kunne snakke med hende, kunne rigtig godt lide den tillid hun viste os kun 4uger gammel og mor var også helt rolig og ok med vi var der det viser jo at de får masser af kontakt og god pasning der hjemme.

0
0
Svar på denne tråd

købe hst fra dyreskuet
Forfatter: 
Dato:  06-06-2011 10:44

ville bare lige høre om der er andre der efter at have set en hest på dyreskuet her købt den, eller en anden fra avler ?? kan slet ikke få et lille fjorheste føl ud af hovet, desvære ved jeg ikke hvad hun hedder, da det ikke stod der og ejer ikke var der

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor....
Forfatter: 
Dato:  06-06-2011 11:16

... ringer du ikke bare til dem og spørger om føllet er til salg? Navnet er så usædvanligt, at det er superlet at finde Ernst, enten ved at google ham eller bruge krak.dk ;)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

jeg ved
Forfatter: 
Dato:  06-06-2011 17:29

føllet er til salg og startet enlig også bare denne tråd, fordi jeg ikke kunne finde nogne hjemmeside på dem og ville høre andre med fjorhest om de kente den, da jeg gerne vil vide så meget som muligt før jeg måske ringer til dem og en hjemmeside kan fortælle meget.

0
0
Svar på denne tråd

Else og Ernst
Forfatter: 
Dato:  06-06-2011 20:45

Else og Ernst har ikke nogen hjemmeside. Jeg er kommet i familien i mange år, og Else er altid god til at have kontakt med føllene fra start. Liana, som er mor til følle er en rigtig dejlig hoppe. Jeg ville aldrig betænke mig ved at købe et føl fra Else og Ernst. Føllet fra i år hedder Labella Vinstrup og er efter Kenzo

Har du deres nr? Ellers send mig en pb, så skal du få det.

Ditte

Udstyr til salg. Masser kvalitetsmærker.

0
0
Svar på denne tråd

tak for alle jers svar
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 18:13

og tak til Ditte, min veninde har deres nr, da vi kigget på hende sammen, da hun pga et handicap ville have rigtig godt af at komme til at ride igen, men ikke kan stå alene med en hest og samtidig vil vi gerne udstille (derfor en ung hest)men nu må vi se, øknomien skal jo også holde og jeg har i forvejen en hest uden papir og for stor/vild til at min venninde kan låne hende

0
0
Svar på denne tråd

Fjordheste føl
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 21:07

Hej

Hvis du/i har brug for flere informationer så ring endelig til Else og Ernst Grimbühler 59183114.

Hilsen

Lene Grimbühler

Svigerinde til dem

0
0
Svar på denne tråd

Lene....
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 21:47

Arhh, Lene. Det er nu altså svigerdatter du er

Ditte

Udstyr til salg. Masser kvalitetsmærker.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider