Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kender i dette pcspil med Pippa Funnell?
Forfatter: 
Dato:  03-06-2011 15:28

Hejsa

Jeg var lige tilfældig nede i en genbrugsbutik for bøger og pcspil i dag og så faldt jeg lige over pc spillet 'Pippa Funnell, Take The Reins.

Det kostede sølle 70 kr. og var stadivæk i sin indpakning og endda med en bog med ud over hestespillet. Så det tænkte jeg, at det vil jeg da tage med hjem og prøve.

Har ikke lige haft mulighed for at prøve det endnu, så vil lige høre om i måske kender det og kan fortælle hvad i syntes om det?

På indpakningen ser det ud til at være vældig fin grafik og der er mange mulighed for at både passe hesten, vægle mellem forskellige heste og ride både spring og dressur osv.

MVH Louise

0
0
Svar på denne tråd

skrift over
Forfatter: 
Dato:  03-06-2011 18:06

Jeg har det selv og synes klart at ridedelen er en af de bedste der nogensinde er lavet! Dressurdelen er helt fantastisk, spring er lidt sværere end ved mine andre spil - men det er også fint nok med lidt udfordring.

Men de der eventyr som er med i spillet. SUK! Dem måtte jeg altså godt nok have meget hjælp til at kunne gennemføre.

Mvh Eva.

Mini-hn ordbog:

- Intensivere (ikke "intensificere")
- Selskab (ikke "selvskab")
- Generelt (ikke "generalt")
- Noget (ikke "nået", det betyder noget andet)
0
0
Svar på denne tråd

heheheheh
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 16:19

Haha, det har jeg :-D Jeg har altid elsket hestespil (dem bliver man først sent for gammelt til).

Det er faktisk et rigtig udmærket spil, rimelig udfordrende. Desværre begyndte mit spil at gå ned hver gang man havde gennemført alle discipliner i en hel konkurrence, så gad ikke mere til sidst, men fik da vist gennemført det en enkelt gang :-)

...from Rulammet with love

Omsider med Elmholts Napasha

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 21:51
Det er bare et super fedt spil, klart et af mine yndlings! Grafikken er langt over hvad de fleste hestespil er, spring er faktisk udfordrende, og dressur-delen er for en gangs skyld spændende og rigtig god :) Det kan varmt anbefales! Har mange hestespil, men take the reins er absolut et af mine yndlings!
0
0
Svar på denne tråd

Minder det ikke
Forfatter: 
Dato:  06-06-2011 08:50

utrolig meget om det spil der hedder Horze???

Look up into heaven
You'll see them above
The horses we lost
The horses we loved

R.I.P. SILLE

0
0
Svar på denne tråd

Det samme
Forfatter: 
Dato:  23-06-2011 21:32

Horze er pippa funnel. Jeg ved ikke hvorfor titlerne er ændret. men det er stadig pippa funnell som har lavet horze.

Hvis der er andre spil i har lyst til at spille så forslår jeg imagine champion rider, som findes på wii og pc :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider