Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvad???
Forfatter: 
Dato:  28-05-2011 19:07

2 nano sekunder med Andreas .. på DR1!!! Kunne godt have ønsket mig bare liiidt mere...

Maloure

&

Zarina Petit

0
0
Svar på denne tråd

gkhgeL
Forfatter: 
Dato:  28-05-2011 19:12

Bliver bare lidt træt af den manglende interesse for ridning i medierne.. er jeg den eneste..??

Maloure

&

Zarina Petit

0
0
Svar på denne tråd

nej....
Forfatter: 
Dato:  28-05-2011 21:30

Du er ikke alene. :)

Min kæreste sagde, "der er noget med hest.." - og jeg havde da også regnet med lidt mere. Jeg har ikke eurosport mere, der sendte de ind imellem hestesport.

The world is my paddock - Mira

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-05-2011 22:02

jae.. jeg satte også god tid af i kalenderen. det skulle jeg ikke have gjort -.-'

tilgengæld fandt jeg sørme ud af hvordan det gik de der "små-skøre" håndbold damer.. det var da meget underholdende selvom jeg ikke fattede NOGET af hvad de lavede :p men sjove ansigtudtryk alligevel

"Man skal altid starte fra bunden. - Ja - undtagen når man skal lære at svømme!"

- Storm p.

"Jo længere man præker for ungdommen, des ældre bliver den - og så er det for sent!" - Storm p.

La Petite & Wirago i er mine stjerner!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-05-2011 01:01

Ja, sådan nogle lokal-opgør i håndbold bliver vist før vores OL-håb!!

Ej men jeg fatter ikke sådan noget! Var rigtig skuffet, jeg sad fra 18:45 for at være sikker (der stod det skulle begynde 18:55) og så kom det først langt over kl seks!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider