Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Suveræne Sille tog førstepladsen
Forfatter: 
Dato:  28-05-2011 11:39
Indsat fra nyheden Suveræne Sille tog førstepladsen:

Lørdag morgen i Bernstorffsparken stod i ponyernes tegn, da ti morgenfriske ponyryttere dystede om placeringerne i Jytte Abildgaard Cup.


Billede

Maria Christensen og Vegelin´s Goya

Foto: JP-Photo.dk


Det blev 12-årige Sille Engermann og den 12 årige pony Lasco der red sig til en førsteplads i ponyklassen ved det internationale dressurstævne First Horse International i Bernstorffsparken. Lasco er en hollandsk pony,som Sille også havde succes med fornyligt ved ECCO Cup på Broholm Gods.


Billede

Sille Engermann og Lasco

Foto:JP-Photo.dk


Sille havde sin træner Ditte Mikkelsen med på sidelinien, og da sejren var i hus kunne æresrunden rides i flot solskinsvejr i de smukke omgivelser i Bernstorffsparken. Sille Engermann og Lasco opnåede 69.825%.


Billede

Phillip Lindberg og Vermont

Foto: JP-Photo.dk


Andenpladsen blev indtaget af Maria Christensen og Vegelin´s Goya e.Leuns Veld´s Gibby/Leunveld´s Darling Boy med 68.509%. Tredjepladsen gik til Alexandra Sørensen og Klooster´s Eltino e.Aester El Nino/Bright Moon ox.


Billede

Caroline Vang Klemmesen og Blondie

Foto: JP-Photo.dk


Du kan se alle resultater fra stævnet her.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Silles mor
Forfatter: 
Dato:  28-05-2011 13:06

Jeg synes at kunne mindes at Sille kunne følges herinde for år tilbage gennem hendes mor, som var flittig bruger at dette fora. Hed hun ikke Krogsholm ellers sådan noget ligende?


Synes også, at det var meningen at Sille skulle "arve" Klaphatten... Hvad skete der lige der og hvad er der egentlig blevet af ham...?


Der må være nogen, der kan huske mere end mig, eller tager jeg helt fejl i det, jeg mener at kunne huske?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejehj
Forfatter: 
Dato:  28-05-2011 13:53

Jacob Klaphat: www.fyens.dk/article/1812951: Middelfart--Firfod-Jacob-Klaphat- vandt-i-Nr--Aaby


Og Silles mor lavede et indlæg forleden, da hun havde erhvervet sig en ny super lækker hoppe: www.heste-nettet.dk/forum/14/ 1012791/1012373/


Så du er ikke helt galt på den. ;)



0
0
Svar på denne tråd
 
 supert flot..
Forfatter: 
Dato:  29-05-2011 12:15

Dejligt at det går dem så fint.




IMC

flis sælges.

til bunddække af blomsterbed.


PER VOGNMAND

Henv. 20285450.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  29-05-2011 13:35

Sille er nemlig SUPER SEJ!!! :)


Og hende og Lasco gør det rigtigt godt :)


Klaphatten ejes af en anden Fynsk pige her fra egnen - Mie Weimar :)



Karen

"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

.: Trakehner - Der Tradition verbunden. Die Zukunft im Blick. :.

0
0
Svar på denne tråd
 
 9876567890
Forfatter: 
Dato:  29-05-2011 21:39

Ok det er så lige gået mine øre forbi.. Troede ikke at klaphatten skulle sælges.. Det mener jeg jeg havde læst engang.. Men skidt med det, savner nu billedtrådene fra tidligere ejer de var så dejlige..


Stort tillykke til Sille og forøvrigt lækker pony hun har fået..


Hilsen Annette


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider