|
|
| Howrse |
|
|
Hej folkens derude Har i hørt om hestespillet http://www.Howrse.dk, som er et gratis spil hvor man kan avle, konkurrere mod andre og lave sit eget ridecenter? det er et genialt spil, som i burde prøve. Det er gratis, men man har mulighed for at hjælpe andre, så hvis i kunne finde på at begynde at spille må i meget gerne skrive mig som sponsor. mit navn derinde er Trine Lykke, jeg vil også gerne være jeres ven derinde? heste hilsener 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddd |
|
|
Jeg er derinde. Men går ikke rigtigt op i det på det danske. Synes det dårligt på det danske  Jeg er på det internationale www.howrse.com - som Akaja.
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Howrse.dk |
| Forfatter:  |
ChristinexCharlotte R |
| Dato:  |
25-05-2011 21:21 |
|
Hejsa  Kan kun være enig med dig i, at det er et super sjovt (og vanedannende ) spil. Vi spiller det også selv, og du er velkommen til at ansøge. Vores brugernavn er 'SxB'. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Howrse.. |
Bettina0911 |
25-05-2011 22:45 |
|
Jeg spiller både på det danske og det internationale og jeg hedder Bettina0911 - i kan bare ansøge og så accepterer jeg )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hovsa! |
Bettina0911 |
25-05-2011 22:46 |
|
Hov det skulle have været en glad smiley 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg spiller også |
|
|
både på den internationale / USA og den Danske på den danske hedder jeg zhetana og hvis der er nye spillere må i meget gerne skrive mig som sponser, er nemlig nået til det til mål i spillet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123465 |
nuclear |
26-05-2011 09:58 |
|
Joiner lige! Hedder Nuclear derinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Spørgsmål til spil |
nuclear |
26-05-2011 12:00 |
|
Sover hesten automatisk når kl bliver 12 ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
Så kom jeg osse der ind. Hedder Nillarh der inde. 
5 års dressur hest mangler rytter nær Ugerløse 4350.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Nuclear: Nej du skal lægge din hest til at sove senest kl 22:00 (det er uret i venstre side af skærmen, IKKE uret på din computer, altså er det ikke tidspunktet i virkeligheden, men i spillet). For at lægge hesten til at sove, skal du trykke på knappen "læg til ro" til venstre for hesten. Herefter skal du vælge om du vil lægge den til at sove i boksen eller på marken. Når du har trykket på enten boks eller mark, er hesten automatisk lagt til at sove, og så skal du ikke gøre mere før næste dag medmindre du bruger et aldringspoint, så går spillets ur til næste dag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
nuclear |
26-05-2011 13:16 |
|
Taaak Sophie! Men vil det så sige, at jeg SKAL vente til næste dag med mindre jeg bruge aldringspointene?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Nuclear: ja, lige præcis det kan godt være lidt træls, for det betyder jo at man for det meste bare logger ind, passer hestene, logger ud igen, og så må man bare vente pænt til næste dag  Dog, hvis du udfører de mål som den der abe giver dig, så får du nogle gange aldringspoint, så du har faktisk en del til at starte med dem kan du så gemme eller bruge, hvis du ikke gider vente til næste dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har også lige oprettet en bruger derinde. Jeg hedder Steelixen Og i må meget gerne tilføje mig. - jeg har allerede tilføjet nogle af jer  Er det forresten en fordel at have venner derinde?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
Når jeg nu er staldknægt, hvordan passer jeg så en hest på arbejdet ? Er det ligesom når jeg passer mine egne eller ?
5 års dressur hest mangler rytter nær Ugerløse 4350.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Howrse... |
|
|
Jeg spiller også på den danske - vil meget gerne have venner. Hedder Raasig derinde.
Indehaver af DAMP-ponyen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HILFEN! |
nuclear |
09-06-2011 16:11 |
|
Hvordan er det lige man skal finde den der tube hovfedt i boksen????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er også derinde :) |
|
|
Hilsen Celia Sieze the day! Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nuclear: Du finder den ved at sætte det hest i boksen x antal timer. På et tidspunkt finde du en hov olie derinde  I forumet er der en oversigt til hvordan du klarer alle banerne. Jeg er både på den internationale og den dansk med navnet xLind
- Pernille Lind designrum.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xLind :) |
nuclear |
10-06-2011 14:14 |
|
Mange tak! Du er tilføjet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oprettet |
Heidi (Pingu) |
11-06-2011 01:17 |
|
Så fik jeg mit fjordhestestutteri, omend kun et virtuelt et  Jeg hedder Heidi86 derinde, har tilføjet de fleste i den her tråd - bare tilføj mig, hvis I vil  Heidi
Man skal tvivle om alt og tro på meget. (Descartes) Farvel Pingu, farvel Gulle. Hvil i fred.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| howrse.dk |
|
|
Jeg er også lige kommet derind og har tilføjet de fleste af jer (man må max tilføje 10 om dagen ) Jeg hedder Katrine90 derinde, bare tilføj mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddd |
|
|
Jeg hedder TopClass på det danske 
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Howrse |
|
|
Så er jeg også på howrse.com  venner er velkomne 
Ejer af de dejlige tøser, My og Cassio Bokse udlejes ved Haslev selvpas, fuldpas alt kan arrangeres
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Howrse |
|
|
Ejer af de dejlige tøser, My og Cassio Bokse udlejes ved Haslev selvpas, fuldpas alt kan arrangeres
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| howrseshite |
|
|
Jeg vil stärkt fraraade folk at stötte siden med penge. Mere pengegriske folk skal man godt nok lede länge efter. De er komplet ligeglade med spillerne saa länge de spytter penge i kassen. De er enormt gode til at faa folk til at köbe pas for derefter at tage röven paa dem 
Mvh. Christina 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg forstår ikke... |
|
|
Jeg har ikke flere aldringspoint og gider ikke købe, men når jeg lægger til ro, bliver det aldrig næste dag. Hver gang jeg logger ind står den stadig til kl 22, hvordan kan det være??
Hilsen Line Job tilbydes - Søger dygtig rytter til hjælp af ridning af mine unge ponyer på nordfyn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den Sikre Havn |
|
|
Jeg skal som et mål klappe en hest i Den Sikre Havn, men jeg kan virkelig ikke finde ud af at komme derind.. Nogle der ved hvordan jeg kommer derhen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxx |
|
|
Line ?Zino? > Dagen skifter først derinde kl 8 IRL (mener jeg) næste dag. Så der er ikke meget andet at gøre, end at vente. Fraika-92 ?Sille? > Du finder den under Min konto > Den sikre havn. Dog skal man have 10 dages anciennitet for at finde den Ja, jeg er også på Howrse
,If there are no horses in heaven - I'm not going'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aarrrh... |
|
|
Helene - Så er det derfor jeg ikke kan finde den, jeg har også kun 7 dages anciennitet.. Når men så må jeg jo gå igang med de 8 stævner hehe  Tak for hjælpen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddd |
|
|
ChristinaC: Uddyb gerne med en begrundelse ? Jeg har købt passes derinde en gang og synes det fungerede fint nok.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg er også derinde, og hedder MissKath på både den internationale og den danske side - I må meget gerne tilføje mig som ven =)
- Kathrine.. To appreciate the beauty of a snowflake, it is necessary to stand out in the cold..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
Buarskogs Bris |
10-07-2011 23:23 |
|
Jeg er også derinde, og hedder Weingi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Howrse.dk |
|
|
Ja den tidsrøver er jeg også blevet bidt af.. Hedder Vickiepigen derinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også mig:) |
SafeStarAngel |
29-12-2011 17:37 |
|
Jeg er også derinde:) Har været der i lang tid, men mine brugere er blevet slettet op til flere gange, fordi jeg glemte at logge ind i noget tid, fordi jeg havde travt....  Jeg hedder SafeStarAngel inde på den danske:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|