Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Linette er min afdødes hest sjæl
Forfatter: 
Dato:  22-05-2011 19:21

Hej HN her er bare et udpluk af lidt om hvad min hest siger, der er så meget mere....hun har været væltet i trailer og har skadet nakke, tænder kæbe, og ja jeg har ikke kunnet ride med bid, har bare ik selv fundet fejlen, den fandt winnie stubkær. Linette og jeg har et specielt bånd og har altid haft det og det ser i her, hun er min ener.... alt hvad winnie ellers har skrevet passer på mig, min hest,min mand naboens hund, de andre heste her på gården, det er sindsygt.... Det her er kun en del af det hun har skrevet!!!! der er ting jeg ikke vil andre læser, men jeg synes i skal have et indtryk af hvad Winnie laver, og det gør en masse ved hjertet på en og tankerne flyver....

Linette.

Drejer hele kroppen og ser på mig. Ikke bare hovedet. Som om at hun skåner sit drej i nakken og svinger hele kroppen rundt men at krydse bagben er en udfordring for hende balance mæssigt, Det vil være lettere at sætte dem side samlet side.

Det gør hun altid også når jeg er ved hende....

Min nakke? Det er derfor de nogen gange vil tænke hvordan jeg ser, der er ikke tilgang til mine øjne på samme vis som andre heste. Og ribben i venstre side, muskulatur i
højre side rundt ved bryst (lyttet til hjerte? kredsløb). Hæftningen ved brystbenet er ikke i orden. Hvordan er hun når hun skal have spændt sadel? Venstre øre dybt i øret tryk, fejlstilling i knogle. Smerter. Nakke. Venustorn som smertestillende. Hævet i nakke. Hoved venstre side mere varmt? Over øje og pande. Som om hun har knogle spænding i pande, som er temmelig kraftig også.

Hun er væltet i trailer og har træk i nakken og vi har skiftet sadle da dyrlæge sagde den ik duede....

Håber rigtigt her? Fraktur i venstre bagknæ og/eller hase, venstre bagben er mit aflastningsben, (sene i højre bagben, samt kode, føles ikke helt okay. Gnaver på højre kode og ned i hov led!. Obs herpå!!!!.

Det er godt svar, hun er opreret i v has for fragment og har derefter haft stiksår på højre bagkode og det er stadig ik super, nogle gamasher duer ikke pga irretation

Og jeg har også problemer i min lænd. Jeg rullede på en sten og så kom det. Jeg er altid en hest som er uheldig og det er vigtigt de passer rigtigt godt på mig. Venstre forben, skulder led. (Føler der er nogen som siger til mig at røntgen af hals/nakke og lænd/korsled og nok højre kode-hase vil være godt, meeennn)

hun har været på sten og var en stor hudafskrabning efter...

Jeg har også svært ved at suge vandet op i mig og jeg kan sige dig at det er støvet på græsset som jeg har problemer med ikke selve græsset men støvet på det (sensi stop, vigtigt)

Jeg har behov for at flytte mit hoved fra side til side og ikke have det i midten.

og ja hun spiser sådan

Bag ved sadel led, og i lænd, og i hals. Er hun røntgen fotograferet?

der er billeder fra tidligere men efter vokseværk nej og er set af kiropraktor

Min mor siger hun er så glad for mig og det ved jeg godt. Hun rører altid ved mig og fjerner snavs fra mine øjne (især det venstre). Når hun gør det så holder hun fast på næseryg (grime fortil)

det gør jeg ja og hun har et øje der løber, gør det hver dag flere gange

Min haser er også mit svage punkt. Jeg trænger til aktivering af mine led. Meget blød i sine led og ikke færdig endnu i sin krop.

Det kan godt være min mor ikke vil høre hvordan jeg har det men så ser hun om to år at du havde ret.

Jeg bider i andre heste for de skal mærke deres krop, jegsynes nemlig det er farligt ikke at mærke sin krop, så jeg forsøger at hjælpe ham til at mærke hans krop. Se hvad der er sket med mig fordi jeg ikke var opmærksom på min krop, og ham her vil jeg ikke miste for ham kan jeg godt lide. Han er stor og smuk og faktisk sød. Vi er venner.

Jeg vil gerne have føl.

Jeg vil faktisk gerne have føl og det er nok det at det ender med, at jeg bliver føl hoppe og ikke ride hest. Men det gør ikke mig noget, for jeg ved at ingen kan stjæle pladsen som nummer et hos min mor. Det er min mors force, at hun er meget loyal og jeg kan sige dig at hendes kærlighed til mig er ubegrænset. Jeg holder så meget af hende. Jeg kom hertil da jeg var to ( eller så min mor mellem 2-3 års alder). Jeg blev solgt fra et føl-ungskue/udstillet dog til andre, og de så godt at jeg var værd at købe. Og det er jeg også, men nu er jeg skadet.

min chef købte hende som halvårs og jeg mødte hende for ca 2 et halvt år siden første gang

Ekstremt loyal og elskende hest, som bare gør Alt for dig. Jeg føler at det må være vanskeligt for hende og hvis du arbejder med at få hovedet i stilling vil hun finde et bestemt punkt og forsøge at slet ikke bevæge sit hoved. Så utroligt god hest.

Hun har reddet mit liv, derfor er jeg en god hest overfor hende og jeg siger dig at jeg vil så gerne gøre gengæld. Hvorfor skulle jeg ikke det Winnie. Jeg er en engel her på jorden og min mission er at jeg skal gøre min ejer glad hvis hun bliver ked af det. Jeg ved hun ofte har været ked af det og hendes loyalitet er ofte kommet på prøver. Temaet for hendes liv er at afprøve egen og andres loyalitet, og det kan man ikke gå hen og gøre ved bare at leve uden en dybde. Men min mor hun har en dybde og hun vidste jeg skulle være hendes hest. På samme vis går hun og undrer sig over når hun har ondt et sted. Hun har ikke opdaget at det er mig som forsøger at kalde healeren frem i hende. Og hun vil skulle kæmpe sine kampe for at bruge hendes evner men jeg ved hun skal.

Og jeg er beviset for at healing kan holde smerter væk, for ellers havde jeg været helt anderledes. Hun healer også mit hjerte og når det slår et slag over så falder det til ro ved at hun er i nærheden. Hver 3. time bliver jeg meget søvnig og det suser i mit hoved. Jeg har brug for tove due også ser på mig. Eller eva løber. Hvis de ser mig vil de kunne forklare hvordan jeg har det. At den store plusåre til kraniet er trykket. Men jeg tror de skal røntgen fotografere mig for ellers kommer de ikke i dybden med hvordan jeg har det. Jeg har en "mild wobler" form symptom lige nu, men med rette behandling tror jeg at jeg kan komme mig. Jeg vil ikke slåes ned men jeg ved godt jeg skal have hjælp. Og det næste år vil jeg gerne jeg bare har fred til at opbygge mig, og det vil jeg gerne vi gør kærlighedsmæssigt også. Telepatisk ridning vil senere i livet komme på tale.

har reddet med hackamore og løs tøjle de sidste 14 dage og det virker ekstremt godt

Jeg synes du skal fortælle min mor at jeg gerne vil bidrage med et føl til hende. Hun elsker også børn. Og det vil være godt med et føl her på gården til at ruske op i os gamle. For winnie Desiree er også en gammel sjæl. Men jeg er mere til mænd, ikke så meget til hopper. Skulle jeg vælge så valgte jeg ham, men ikke hende, men jeg vil også gerne at jeg har hende her. Dem alle sammen.

Fordi jeg har oplevet mange skift i mit liv så har jeg behov for stabilitet. Jeg har også behov for min mor venter med at bøje mig indtil jeg kan .

(8 års alderen og for en 13-15 år tilbage. Du skal spørge min mor hvad som skete dengang og tage en snak med hende om de konsekvenser som der kan opstå.

Hesten min drøm var 8 da den solgtes til usa og det er 14 år siden, og den ligner Linette på en prik

Min mors loyalitet er indimellem så stor at det går ud over hende selv.

Og de skal holde øje med fyret for et at rørene derude er begyndte at lide overlast. Vi er bekymrede.

der er noget med fyret og vi leder efter fejlen

Sig til min mor jeg elsker hende så højt at jeg ikke vil slåes ihjel, og hendes healing er så dejlig for mig. Vi hørere sammen. Hun kunne kende mig da hun så mig. Jeg har kaldt på hende siden jeg blev født. Ser dig som i en jordbundet familie, så det er som at når du vælger den mere alternative vej vil det være en konfrontation med stort set hele dit familie mønster. Men det vil skabe glæde i dig og til slut vil din mand åbne op for det også. Han har/vil få indimellem fået nogle forudsigelser når han kører bil, kassebil, men det er mere som advarsler, som han skal lytte til. Er han håndværker, strøm? Føler at han er meget konkret tænkende og deri kan det gå galt imellem jer. Ser ham med el eller køle udstyrs ting, air. Selvstændigt

min mand er elektro mekaniker og arbejder poå at blive selvstændig

TanjaRenee Fink Kristensen.

Ulvehøj

Vild med mine heste og hunde

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-05-2011 19:31

Er så glad på dine vegne, over du endelig fik "talt" med din hest Tanja... Igen, har Winnie, bevist hvor dygtig hun er og hun har kommet med ting, som kun dig og familien har vidst.. Og mange, mange andre ting... Glæder mig til at følge jeres rejse videre i livet herfra og du skal vide jeg støtter og hjælper alt jeg kan.. Du skal bare sige til

Glad for jeg fik dig sporet ind på hackamoren og at du ville låne min.. Det var nok min sjette sans (eller Linette) der sagde jeg skulle spørge om du ville prøve den på

Sælges: Easy Boot Gloves str 1,5.. Har mange km i sig endnu, kontakt via pb...

Lykkelig ejet af Bøf, Big, Peffe, hundene og kattene :)

Har mine heste i løsdrift, aldrig boks til dem . ...

0
0
Svar på denne tråd

bliver nød til at høre
Forfatter: 
Dato:  22-05-2011 19:37

er det via foto eller har hun været i stalden.

Halm sælges

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-05-2011 19:40

Sus: Billeder pr mail.. Det Tanja har sat ind, er uddrag fra mailen man får efter samtalen via telefon... :)

Sælges: Easy Boot Gloves str 1,5.. Har mange km i sig endnu, kontakt via pb...

0
0
Svar på denne tråd

HOV glemte lige
Forfatter: 
Dato:  22-05-2011 19:47

ligeledes så winnie en gul golden retriver der sagde hej, den kunne godt lide vores mad og "stjal" gerne.... jeps det er så naboens hund der ofte spreder vores affald i hele gården og stjæler også vores egne hundes ben....

Ulvehøj

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  22-05-2011 20:00

Puha, nu sidder jeg her med tåre ned af kinderne..

Bliver så rørt over at læse det.

Har længe haft lyst til at få en til og snakke med min, men hvor kan man finde en der kan snakke med dem? Hvad skal de have for det? Hvad skal de "bruge"? hvis I forstår..

5 års dressur hest mangler rytter nær Ugerløse 4350.

0
0
Svar på denne tråd

Pernille
Forfatter: 
Dato:  22-05-2011 20:05

winnies hjemmeside hedder winn-healing mener jeg ellers google winnie stubkær laursen, det koster 750, men du kan læse alt derinde...

Det er en fantastisk oplevelse, med rucheture op og ned og alt bliver åbnet omkring en selv... Jeg takker ihvertfald winnie for alt hendes tid og måde at hjælpe mig på

Ulvehøj

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-05-2011 20:08

Er der noget bedre end at se sine heste græsse i solskin og fulgene synger? :)

0
0
Svar på denne tråd

Tak hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  22-05-2011 20:17

Tak Jeanette din trold

Ulvehøj

0
0
Svar på denne tråd

Hold da fast siger jeg bare
Forfatter: 
Dato:  22-05-2011 20:38

Det var da også noget af en omgang

Synes det er dejligt at du fik Winni til at tale med Linette

Håber i får styr på alle tingene, sammen, dig og kæmpehesten

Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd

der er meget mere
Forfatter: 
Dato:  22-05-2011 20:41

Bare vent Sofie, der er meget mere.... ting som også er privat... hun kunne se mere end jeg troede var muligt... glæder mig til vi ses

Ulvehøj

0
0
Svar på denne tråd

Kan hun
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 09:24

læsse i billeder af heste man har solgt?

Som måske er aflivede?

For jeg har 2 jeg godt kunne tænke mig at finde/ høre lidt om.

0
0
Svar på denne tråd

Sikke en gave
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 09:38

Hej og tak for at du vil dele den fantastiske oplevelse med os herinde!

Det er da læsning som gør en varm inden i og trækker på både smil og tåre.

Sådan en omgang tager også tid at fordøje. Kunne egentlig godt tænke mig, at jer der havde været "til samtale" ville lægge et billede i tråden, bare for at vi andre kunne få et indtryk af "giraffen".

Snart er det min søn og hans hest som skal tale sammen. Da det er en syg hest og en lille dreng så ser jeg frem til det med både spænding og bekymring..

Hilsener

Anette

Venter is-føl til sommer, måske.

Dejlig varmblodshest, (er indstillet til samtale hos Winnie inden hun) skal sælges.

0
0
Svar på denne tråd

chokerende
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 12:10

Chokerende at der findes mennesker der tror på den slags...

kan jeg ikke andet end at ryste på hovedet af.

men ja hver sin fornøjelse

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

nu med Sambuca

¤BLLS¤

North Star

23.4-1990 - 17.11- 2010

elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

hmm....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 12:29

Hun kommer godt rundt om det, men der ligger en fare i måden, det er skrevet på. Det kan få healere-clairvoyanter til at virke useriøse, og det synes jeg er synd. Men vi har jo også forskellige guider, som hjælper os, og vi er ikke bedre end dem, der formidler til os. Det kan være nødvendigt at forklare det, som man får det formidlet, da budskabet ellers kan gå tabt.

Men det er flot, hun pensler det sådan ud.

0
0
Svar på denne tråd

Nåh- efter telefonsamtale
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 17:21

Jeg vil tro på det, hvis det stod i en mail- uden anden kontakt end et foto. Koldlæsning er de vel gode til.

---

Men det er selvfølgelig folks egne penge, de smider ud på det.

"Hesten vil have føl", ja og mine katte vil have killinger, hvad nyt er der i sådan noget?

Du har vel selv overvejet (nu det er en hoppe) at lave føl, det har vel de fleste hoppe-ejere.

Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

Mailen er afsendt
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 17:35

inden samtalen

Sådan husker jeg det da vist da Jeanette havde hende til at snakke med Peffe...

0
0
Svar på denne tråd

Uvidenhed
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 17:42

Det var jo ventet at dem med mindre livserfaring og ingen respekt skulle komme med deres sure opstød! Et ærgeligt bevis på dårlig opførsel.

Der skal være plads til dem, men for mit vedkommende er det ok og nok at de findes. De behøver slet ikke skrive noget, så længe de ikke kan bidrage med noget nyttigt til debatten!

~ Anette

Dejlig varmblodshest, (er indstillet til samtale hos Winnie inden hun) skal sælges.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 17:47

Jeg tror ikke på sådan noget, men fint hvis du kunne bruge det til noget

Sagde Charlotte.

Min elskede mor 03-02-60 - 08-10-08

Vi ses på den anden side!

Tulle 2008-2010 du er savnet

Nogen der har set Prins Valentin? Fjord/ DV vallak fra 2001?

SKRIV!!

0
0
Svar på denne tråd

hej alle sammen
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 18:49

Hejsa og tak til jer alle, uanset om det er positivt eller negative ord, har det jo fanget jeres opmærksomhed.

Jeg har mit første indlæg herinde, fordi jeg føler jeg gerne vil dele det med andre, det var det vildeste for MIG.

Jeg synes ikke det er mange penge og ville hellere dette end en tur i byen, så hvorfor ik....

Der stod så meget mere i mailen, og det skal siges at alt gennemgåes via tale også, Winnie forklarer hvad hun mener for en, så det er håndtert og brugbart.

Jeg vil da gerne vise jer et billede af os og kan da prøve at sætte et billede ind hvis jeg kan finde ud af det.....

i må bære over med jeg ikke er så hård til computere...

Winnie har en hjemmeside, der kan i læse alt om hvad hun kan, og hun kan også tale med "døde" dyr, ja....

Jeg ved at jeg bruger mine penge rigtigt, og ja hvorfor så ik prøve noget som man synes er spændene.... de fleste ting ved jeg jo godt sev...og som sagt er det her kun en brøkdel af det hun har sagt:)

Ulvehøj

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 18:50

Sofie: Mailen er lavet, inden samtalen i telefon, men sendes inden man afslutter samtalen og kan ses på computeren, mens man har Winnie i røret, så den kan ikke lige laves imens man taler.. Winnie fortæller og fortæller, man lytter mest kun, er der noget som ikke giver mening for Winnie spørger hun, men ellers ikke :)

Ida: Og jeg kan personligt kun ryste på hovedet af dem der ikke vil være åbne overfor sådan noget og kun klappe i mine hænder, over jeg troede og fulgte op på det, for hold da op min hest takker mig for det.. Der har nu været flere fagfolk på min hest, som har kunne bekræfte alle de ting Winnie sagde om min hest.. Men det var nok en hulens masse lykketræf

Der skal være plads til skeptikere i denne verden, og heldigvis da, for ellers ville vi der benytter os af disse clairvoyanter/healere, aldrig kunne få en tid jo

Pinny: Er ret sikker på at spurgte man Winnie om hun kunne nøjes med at sende en mail omkring samtalen med ens hest, fordi at man var stum og derfor ikke kunne tale, eller var døv og ikke ville kunne høre hende, ville hun sige "Okey".. For Winnie har ikke "brug" for samtalen for at "læse" noget som helst...

Og så er det typisk skeptikere, at udpege de ting, man kunne gætte sig til, istedet for de ting man ALDRIG ville kunne gætte sig til

0
0
Svar på denne tråd

Linette og jeg selv
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 18:53

Billede
Billede
Billede

Ulvehøj

0
0
Svar på denne tråd

Der var hun jo, kæmpehesten
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 19:03

med Tanja på ryggen

Jeanette: ja, det mente jeg nemlig også...

0
0
Svar på denne tråd

hestesnak
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 19:08

Ej hvor er det fedt, at du har fået så meget at vide af din hest! Skal du have kiropraktor ud og kigge på hende, efter de ting hun har fortalt?

I så fald, så glæder jeg mig meget til en update på hvad hun siger! :)
Det er nemlig en fed oplevelse!

Tja, jeg var også skeptisk. Men Winnie fortalte oplevelser med min hest som jeg selv havde glemt, og som jeg først kom i tanker om bagefter. Ja, så kan der vel ikke være tale om koldlæsning?
Det var nemlig noget omkring en bæk/vandløb, som jeg absolut ikke kunne huske, jeg spurgte så om det kunne være en sø/fjorden i stedet. Men Winnie holdt fast i det med vandløbet.
Så når jeg er helt blank og endda foreslår andre muligheder, men hun stadig holder fast, hvordan kan der så være tale om koldlæsning?

Hendes sidste kommentar var desuden at min nuværende hest var skæv i krydset og i nakken. Igen hvordan skulle hun kunne koldlæse det, når det er en helt anden hest vi snakker om?

Det er helt sikkert at der findes svindlere, og idet nogle er RIGTIG gode til koldlæsning, så kan det være utrolig svært at skille skidt fra kanel.

Men Winnie er altså reel!

Hvorfor er det chokerende at der er nogle der tror på "den slags".

Bilder du dig selv ind, at vi er så langt fremme videnskabeligt, at vi ved alting om den verden vi begiver os rundt i?

I så fald vil jeg godt lige spørge om hvem det er, som er naiv? Der er måske intet videnskabeligt bevis for, at det er rigtigt at nogle kan kommunikerer med dyr, men der er sørme mig bekendt heller ikke noget videnskabeligt bevis for det modsatte.

Så kan det ene være lige så rigtigt som det andet.

Og så mener jeg at huske, at det er bevist, at dyr telepaterer med hinanden. hvorfor så ikke også på tværs af dyrearter?

Jeg vil rigtig gerne tale med Winnie igen. Denne gang om min nuværende hest. Og jeg kunne rigtig godt tænke mig at få hende ud til ham. Det kunne være vildt fedt!!

Rikke med Thor

Der findes ingen rigtig måde at gøre noget der er forkert på

Sov sødt min Katinka

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er da ked af
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 20:25

Hvis jeg ødelægger Jeres oplevelse. Men, hvis hun er så god, burde hun nok hæve James Randys 1.000 000 $ i belønning til nogen, der har overnaturlige evner.

Men det kan og vil hun sikkert ikke. Lad mig se (jeg har også evner for den slags): Hun føler ikke, hun skal bevise noget. Har jeg ret?

Alene det, at mine beskendent skeptiske bemærkninger "ødelægger oplevelsen"- øh, jamen, det er JER, der tror. Hvordan kan min oplevelse ødelægge Jeres?!

Kan hun fortælle noget om hesten, som du ikke ved? Som du kan få verificeret bagefter?

Mvh Pinny
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 20:26

haft en kontakt med winnie.

Jeg er sådan bob bob skeptisk omkring det, men alligevel blev jeg da gjort til skamme.

Jeg sendte hende verdens dårligste billed af min hest, hvor man kun kunne se hoved. Et billed ingen andre har set, da det var taget med min mobil, og egentlig bare skulle slettes, da det var top uskarpt.

Fra en mail, jeg aldrig bruger (kun via min mobil til android market), og underskrev mig kun med fornavn.

Skrev min hest just var aflivet, og jeg havde behov for at vide, om den tilgav mig.

Thats it!

Hun kunne så fortælle præcist hvor hans skade sad. Hvorfor han havde reageret på venstre side, som jeg havde undret mig over, når jeg striglede ham.

At det andet ben dyrlæge og jeg var lidt loren på, men ikke kunne præcisere hvorfor, også var skidt.

Hun fortalte ting om min omgang med ham, som kun jeg ved, idet jeg kun gjorde disse ting, når jeg var alene i stalden (og det var jeg 90% af tiden).

Hvor dælen skulle hun vide det fra?

Det skal siges at jeg sendte en mail til Winnie. -Og fik en mail tilbage. Og det var det. Ikke noget koldlæsning eller lign.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

Eva løber
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 20:26

mit næste skridt er Eva løber... jeg skal have hende tjekket det er sikkert.

Fik dog nævt så meget privat at der ikke er tvivl om der er sandheder i winnies ord... jeg gør hvad min hest ber om, det er sikkert...

Lige nu er jeg ved at finde en løsning på hvor meget Traumeel hun skal have... og hun er smurt med creme, halsrem er købt og allergifoder er i stalden... Min lille hest er glad og kalder på mig nu... ja jeg ved at der er mere mellem himmel og jord end alle ser og tror;)

At turde at miste fodfæste for en stund er at leve!!

Ulvehøj

0
0
Svar på denne tråd

Pinny læs her
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 20:36

Hejsa...

Du ødelægger ikke min oplevelse på nogen måde. Du må gerne have din holdning til det, det synes jeg er helt ok. Der er folk der bruger det og andre ikke. Linette som er set på her, har fået fjernet fragment og haft de skader hun siger. Der er ting ingen ved hun har sagt, om min mand som kun han og jeg ved... hun nævner naboens hund som tager vores affald, hun nævner ting om min chef som havde hesten før, som han har berrettet er rigtig. Der er sket uheld i min trailer og ja hendes nakke er skadet, jeg rider med hackamore og det nyder hun. Jeg har mit liv og mine heste og det er mig;)

Ulvehøj

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 20:47

Pinny: Trust me, dine små bemærkninger kan ikke tilnærmelsesvis ødelægge denne oplevelse man får med Winnie... Overhovedet

Hvorfor svarer du ikke på det jeg spørger om? Hvorfor vælger du et eksempel som alle ville kunne gætte med held, istedet for et ingen kunne gætte sig til? Se, dét syntes jeg kunne være interessant for sådan en debat her.. At du udvælger noget der aldrig ville kunne gættes og kommer med den logiske forklaring på hvorfor Winnie kunne

Og igen, ja hun har jo netop fortalt noget om min hest, jeg ikke anede, men som blev verificeret af tidligere ejer bagefter og ting som jeg heller ikke anede, men som dyrlæge, hestetandlæge(også dyrlæge) kunne fortælle passede!!

Og hvad kan du så bruge det svar til? Vil du ikke bare komme med et "Arj, men det må hun jo have gættet sig til så eller fundet på nettet eller koldlæst sig til"

Og det bidrager jo ikke rigtig med noget brugbart til din "side" af skeptikere... Der er ikke beviser for at sådan noget her virker, men som en anden skriver, heller ikke beviser for det modsatte... Og for at være ærlig, Winnie er meget obs på at gøre det godt nok og hun vil gerne bevise overfor sine kunder, at hun er deres penge og tid værd... Så du tager fejl med din antagelse af at "hun ikke føler hun skal bevise noget", og så tror jeg ikke hun kender til James Randys præmie, det er trods alt ikke derfor sådanne mennesker som Winnie laver, det de gør..

Tine: Tusind tak for at dele din oplevelse med os herinde, og fedt det netop var via mail det var foregået!!

0
0
Svar på denne tråd

Nu er Internettet opfundet
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 21:04

Så heste og mennesker er ikke usporlige.

Tine/Vicky- du oplystevel om hestens navn?

----

Nu fremgik det ikke om den der hundehærgen kom i samtalen- eller pr mail.

De fleste hestesteder har hund. Mange hunde kan finde på at æde mærkelige ting (hovspåner fx eller affald), hvis de får lov.

Ellers kan det være en ræv/mår.

Der er ikke kun en mulighed, der er mange! Hvis man kender noget til folk, og det gør de der "clairvoyante", så er det nemmere.

Problemet er, at folk der henvender sig, de tror allerede, de har bortkastet deres kritiske sans.

Jeg kunne ikke drømme om at gøre det, det ville være penge ud af vinduet.

Mvh Pinny
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

Hvor.....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 21:11

I hvilken landsdel findes Winnie ?? Kan ikke se noget på hendes hjemmeside :)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 21:24

Pinny: Winnie kunne fortælle at der var en golden retriever der sagde "hej", som godt kunne lide Tanjas hunde, elskede at lege med dem, men den kunne ikke lege så længe, den fik nemlig meget ondt... Naboens golden retriever leger gerne med Tanjas hunde, og mine, men den stopper hurtigt, for den er meget plaget af gigt... Winnie fortæller den stjæler deres mad og ting af hundenes.. Jep, den ødelægger deres skraldespande og æder rester, og hundenes kødben stjæler den, hvis den kan komme til det... Hvor meget af dette ville man som fremmed i telefon, kunne gætte sig til? Noget, men bestemt ikke så meget... Jo, hvis man kan telepatere med dyr

Hvorfor kommer du stadig ikke med et af de eksempler man ikke lige ville kunne gætte sig til og kommer med den logiske forklaring?

frøken: Hun befinder sig pt i ØstJylland...

0
0
Svar på denne tråd

Hvad skal jeg komme med?
Forfatter: 
Dato:  23-05-2011 23:38

Det er ikke mig, der skal bevise noget.

Jeg har da nogen ting, men jeg vil ikke betale 750 kr for at få det at vide.

Igen. James Randy har udat en dusør på 1 milion dollars. Hvorfor henter de der clairvoyante den ikke, hvis de er så gode?

Nå jo- de skal ikke bevise noget.

Mvh Pinny
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

Det sidste fjols er ikke født endnu!
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 01:26

Nu er det jo sådan at vi alle fra tid til anden går til lægen når vi fejler noget. Han eller hun kan skrive en recept og sende os til specialister. Så langt så godt.

Når lægen anbefaler det så må det være godt og korrekt.

Der tales ikke om sideeffekts og ricici.

Hvis det bliver pålagt en at tage lykkepiller, så er det det man gør, for lægen har talt! Lykkepiller er skadelige og ISÆR hvis man er gravid, men alligevel tager mange lykkepiller, fordi lægen har sagt det. Det er jo trods alt gratis at gå til læge (endnu).

Jeg har en dreng som blev dømt til at være astmatiker på sygehuset og skulle have medicin, som ikke var særligt sundt.

Jeg nægtede at forgifte min søn! Tog ham i stedet til en healer. Til kontrol på sygehuset blev de vældig fortørnet over at jeg ikke have fulgt medicinplanen. De nærmest hvæsede af mig og "truede" med at min dreng ville blive lille, spinkel, underudviklet og alt muligt andet skidt, som deres kontrol vejning og måling ville afsløre på deres snehvide papirs kurver.

Det viset sig så at når han bliver 18 år ud fra deres sansynligheds beregning så vil veje 150 kg og måle 2.80 meter. Jo så kan jeg godt se at vi får et problem . Min søn fik aldrig den astma medicin og han fik heller ingen problemer med sin vækst. Forøvrigt var det nok at omtale hans lillesøster og hendes symptomer for at de også erklærede hende værende astmatiker! Fik endda en fin recept med hjem til hende også . Begge børn er helt raske i dag, takket være Karsten Munk i Skanderborg, http://www.karstenmunk.dk/

Min pointe er, hvis nogen skal have hjælp, så går man til læge, hvor det er gratis og de fleste gør det, som lægen siger, mens at "vi alle sammen er bindegale", hvis vi søger alternative veje, for egen regning..! Det er ikke sikkert, at man bliver rask ved en alternativ behandler, men jeg har aldrig hørt om fejlbehandling eller de skrækkelige bivirkninger som lægens medicin kan give.

Hvis nu lægen også kunne henvise til en som Winnie, Tove Nielsen, Karsten Munk eller hvad de nu hedder så ville de fleste nok også gøre det forsøg uden at kommentere det, så længe de IKKE SELV SKAL BETALE!

Hvis du var gammel nok eller klog nok til at forstå at værdsætte værdien af den gave disse mennesker har, så ville du vide at den pris ikke kan sammenlignes med de latterlige beløb, som der meget upassende fokuseres på!

~ Anette

0
0
Svar på denne tråd

tror alligevel lidt på det
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 07:44

Jeg havde for mange år siden en ud til min gamle hest..

Hun kunne også "tale" med hesten, og uanset hvad sagde hun ting INGEN kunne vide..

bla at der blev tændt lys i stalden om natten, og det stressede ham med alt den larm.

Et par dage efter kommer vi derud om aftenen med æbler til hestene og så holder staldejers søn fest på loftet og der kommer en ung pige ind i stalden for at bruge toilettet.!!!! Og det var ikke første gang

den oplysning tror jeg ikke man kan google, og vi kan ikke have fortalt det, da vi ikke vidste noget.

Hun fortalt også at han manglede sin anden halvdel som han havde mistet ved fødslen. Han var født som tvilling, men det andet føl døde kort tid efter.

Det var en meget syret oplevelse og sad egentlig lidt paf tilbage, og et stykke tid synes jeg faktisk lidt svært ved at forholde mig til hesten '

Men overvejer at prøve hende Winnie, da jeg sidste år solgte en hest der nu muligvis skal aflives pga en skade..Har en masse uafklarede ting, som jeg godt kunne tænke mig at finde ud af.

En hest jeg havde tænkt ufatteligt meget på( mere end jeg plejer ) de dage op til den nye ejer fortalte mig det ikke stod så godt til Lidt underligt

0
0
Svar på denne tråd

Winnie er superdygtig
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 08:42

Vi har jagtheste og vi har også haft Winnie inde ovre vores heste flere gange. Senest via en session over billede og vi ringede op. Vi talte i nær 3 timer!

Winnie kan et eller andet, hun kan formidle. Hestene siger tingene direkte, men Winnie kan hjælpe med at oversætte det de siger til ord. De giver stemningsbilleder eller ord og Winnie er fantastisk med sine evner.

I starten troede jeg ikke heste kunne tale men nu tror jeg, heste er en sjæl i en hestekrop som fx. mennesker.

Vores heste havde hver deres ønsker og tilgang til verdenssituationen. De kom med mange specifikke ting og det er en rejse hvor man udvikler sig meget. Nu ved hestene, de kan kalde på os og vi hører dem og kommer ud til dem hvis der er noget.

Winnie er meget dygtig og jeg er ved at lave ny web for hende, den er godt nok under udvikling men med tiden bliver den flot og præsentabel og overskuelig.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 08:58

Pinny: Nej, jeg regnede heller ikke med du rent faktisk ville komme et reelt eksempel og give den logiske forklaring

Så dit "bidrag" til denne tråd, var sådan set spild af din og vores andres tid, for du vil jo ikke andet end sige at vi er helt ude i hampen og fokuserer på sølle 750 kr, vi selv betaler, for at få "hul igennem til vores heste"... Det er tæt på de bedste 750 kr jeg nogensinde har brugt på en hest i mine 22 år som hestepige!!

Skid hul i de fede dækkener til 1200 kr, det hér! Det er penge godt givet ud!

Men måske du en dag smider dine fordomme, og lader os der er åbensindet være i fred, indtil du enten vil prøve selv eller rent faktisk kan bidrage med noget nyttigt, til sådan en tråd som denne

Annette: Kan da fortælle at Tanja igår fik besked om at hendes ene "gamle" hest blev erklæret rask på hestehospital, længe før det burde være muligt, der var intet at se på billederne.. Han blev netop healet og Winnie har også talt med ham for nogle uger siden...

Britt: Glæder mig til at se hendes nye HP, det skal nok blive rigtig godt

0
0
Svar på denne tråd

Pinny, nej det
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 12:50

gjorde jeg ikke.

Direkte kopieret e-mail:

Hej winnie.

Jeg har just aflivet min hest, og kunne godt tænke mig, at vide, om han mon har krydset "regnbuebroen" og har fundet fred.

Jeg har vedhæftet et billed. Håber det kan bruges. Ellers må du endelig give besked.

Mvh. Tine

Billedet kan jeg af gode grunde ikke vise, idet, det stadig bare ligger i en gammel mappe på min mobil.

Men det viser stort set det samme som dette, udover det så er mere utydeligt, og er taget på en mørk staldgang.

Jeg vil gerne se dig komme frem til ting, som kun jeg selv har oplevet på mine alene dage i stalden.

Hvilke skade der aflivede ham (når man ikke har mit fuldenavn eller hestens hverken kælenavn eller fulde navn), og fremforalt, hvilken skade, både dyrlæge og jeg havde en fornemmelse af var på vej, men aldrig blev fundet, fordi vi opgav, inden vi begyndte at gå i dybden med det?

Det har jeg ikke skrevet noget om. -Så skal hun være proff hacker, såfremt min dyrlæge overhovedet har nævnt det i journalen.

Eller at han ikke ville strigles den sidste tid på venstre side. -Igen, jeg har da nævnt det i stalden, hvis der har stået en, men det er også det. -Og nu bor jeg på sjælland, Winnie vist i jylland, så hun har næppe stået ved siden af.

Så jo, jeg er overbevist, om at lige akkurat hende her, hun kan et eller andet specielt.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 14:34

Jeg har et sådan lidt ambivalent forhold til clairvoyante :-)

Jeg tror at der er mere mellem himmel og jord, men samtidig er jeg så bare alligevel ikke blevet alt for overbevist de gange jeg har prøvet en.

Winnie brugte jeg bla. en enkelt gang til min tidligere vallak. En spøjs ting jeg dog husker, efter hun havde snakket med ham, var, at den dag han skulle køres til Ansager og undersøges nærmere, da gik han med ind fra fold UDEN at stoppe op adskillige gange, som han ellers havde gjort forinden.

Han var dog ikke helt med på at skulle ind i traileren.

Nå, men anyways, jeg synes virkelig jeres historier er fantastiske at læse og nogle af tingene kan hun jo ikke have haft en jordisk chance for at vide noget om.

Måske vil jeg prøve hende igen en dag til min nuværende hest, hvis jeg synes jeg løber panden i mod en mur og ikke kan finde ud af problemet vha. dyrlæge, osv. Eller hvis igen bliver så nysgerrig, at jeg bare er nødt til at prøve med min nuværende hest :-)

Hilsen LouiseN

Langsomt er hurtigt

0
0
Svar på denne tråd

overnaturligeevner
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 17:28

Der er jo spørgsmålet om det ER overnaturlige evner? hvis det er evner alle i princcippet har, men ikke forstår at bruge (i følge winnie kan alle lære det)så er der vel ikke tale om overnaturlige evner?
Hvis Winnie eller andre som bruger disse evner, ikke ser det som noget overnaturligt, fordi de mener det er noget alle kan.

Ja så er de jo heller ikke berettiget til den dusør du nævner ;)

Du kan ikke på nogen måde ødelægge min oplevelse med Winnie. Og ja, for at bruge dine egne ord, kan jeg ikke andet end ryste på hovedet af dig. Du kommer her og rakker ned. Uden at ane, hvad det er vi snakker om, for du har ikke selv prøvet det og du har intet nyttigt at bidrage til debatten.
Kunne du henvise til undersøgelser som modbeviste at nogle skulle have særlige evner. Eller anden god argumentation.
Men intet kommer du med, ud over at (indirekte) fortælle os at vi er godtroende og dumme, at smide så mange penge efter sådan en som Winnie.

Du er nok en som tror på facts, videnskaben. Det gør jeg også. Men videnskaben er stadig ung. Den har langt fra alle svarene. Faktum er at der stadig sker ting, som videnskaben ikke kan forklare.

Rikke med Thor

Der findes ingen rigtig måde at gøre noget der er forkert på

Sov sødt min Katinka

0
0
Svar på denne tråd

Fantastisk oplevelser
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 20:25

Hej alle.

Jeg er glad for at læse jeres historier, og det er skønt andre har fået lettet deres hjerter og turdet springe ud i det også...

det er jo ikke alt der er lige fedt at få af vide, men det er redskaber man kan bruge hvis lysten er til det...

Eva Løber kommer her den 8 og så må vi se hvad hun siger til min kæreste Linette...

Vil lige sige at Desire er blevet så cool efter jeg har lyttet til hvad Winnie sagde om hende, og taget det med i mine overvejelser med tiden og hyggen i stalden.

Håber i alle må have en dejlig aften;)

Kh Tanjarenee

Ulvehøj

0
0
Svar på denne tråd

dejlige hest
Forfatter: 
Dato:  26-05-2011 17:50

Hej alle jer...Jeg vil lige lade jer vide at Linette er vild med sin halsrem, hedes sår fra stiksår sidste år er endelig ved at hele... hun er super cool og der er bare ro på hende... Ligeledes er min røde vilde 2 års pludselig faldet til ro, jeg kan løfte alle fire stænger på hende, uden uro, gå alene med hende og har vasket sår med vand, som hun er så bange for ellers... så kan kun sige at der er en dejlig ro på gården.... glæder mig bare til den 8 hvor eva løber kommer, så spændene hvad hun siger...

Jeg har købt de urter der er bedt om og hendes gnashe som har været lidt hævet er faldet, så tror hun nyder det hele...

Ja de vrinsker da til mig og kommer gerne, så regner med de holder af det vi laver...

Ulvehøj

0
0
Svar på denne tråd

Winnie er dygtig
Forfatter: 
Dato:  27-05-2011 14:54

Hej Tanja Renee,

Dejlig historie om din Linette. Ja, Winnie er dygtig.

Hun får mange henvendelser lige i tiden, men dejligt hun kunne hjælpe dig. Kan se, du er kommet med på web også. Skønt.

0
0
Svar på denne tråd

så blev det den 8
Forfatter: 
Dato:  08-06-2011 18:30

Idag har eva løber tjekkt linette, og hun fant de ting der er skrevet om... Linette var skæv i bækken, ribben trykket, svag brytben, skæv nakke, manke skæv og tænder skal ordnes... når nu alt dette er der skal hun lige have lidt kiropraktik, og jeg siger jer det sagde knæk knæk, så fik hun nåle i på kroppen, sikke afslappet hun tog det... Jeg har selv de samme problemer med ryggen og kiropraktik og nåle er prøvet på egen krop... så skal hun have en tur mere og tjekkes i kranium... men hun blir og er en fin hest....vidunderlig oplevelse, og det at se hun blev afslappet i ryggen og nakken pludselig kunne dreje helt rundt var da vidunderligt at se... sadlerne blev tjekket og hun viste mig de stede hvor den sad godt og skidt, så dressursadlen skal sælges men springsadlen sad bare fint... Jeg er glad for at jeg fik det af vide af winnie hun skulle have hjælp for den kiropraktor der så hende i december sagde fint fint og det hjalp jo ikke meget... men nu kan jeg bare ride igen... tak

Ulvehøj

0
0
Svar på denne tråd

Skønt....
Forfatter: 
Dato:  08-06-2011 18:46

Hvor er det bare dejligt for jer... Intet mindre

0
0
Svar på denne tråd

Hestetandlæge Glenn Espensen
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 09:11

Dejligt at høre. Følger lige denne tråd her.

Godt du får gjort så meget for din hest, det er den glad for.

Mht. tænder, prøv at få en rigtig hestetandlæge ud. Vi har selv haft stor succes med Glenn Espensen.

Vi har også haft Eva Løber inde ovre vores heste, men det bedste kiro-resultat vi har haft, er nu helt klart ved Tove Due. Hun er altså bare dygtig. Eva er også super dygtig, vi har bare opnået langt bedre resultater hos Tove.

Jeg følger lige din tråd og held og lykke med hesten. Dejligt du gør så meget for din stjerne-hest.

Hav en god dag.

PS: Winnie har også været inde ovre vores heste.

0
0
Svar på denne tråd

Hvor lang
Forfatter: 
Dato:  10-06-2011 12:39

tid plejer der at gå før man får en tilbagemelding fra Winnie?

Har fået det smukkeste hingsteføl efter Blue Hors Zack

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-06-2011 12:50

Winnie er travlt optaget og har ventetid. Hun får mange henvendelser. Prøv at vente lidt og ellers fx. send eller gensend e-mail, det kan jo være, den ikke er gået igennem første gang - hun har af og til problemer med at modtage mails ved jeg.

0
0
Svar på denne tråd

Hendes mail??
Forfatter: 
Dato:  10-06-2011 20:37

Har lige prøvet at gå ind på hendes hjemmeside, men der kommer en advarsel op om at den muligvis er hacket :( ?

http://winn-healing.dk/

Så vil en være venlig at smide hendes mail her??

Hilsen Line

Job tilbydes - Søger dygtig rytter til hjælp af ridning af mine unge ponyer på nordfyn

0
0
Svar på denne tråd

Bare rolig
Forfatter: 
Dato:  11-06-2011 07:41

Bare rolig. Jeg forsøgte også at komme ind på den og tror at domænet blev opdateret. Kom ind lidt senere.

Prøv igen.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-06-2011 07:52

Jeg har sendt mails til begge hendes emails, i det hun har skrevet at det ville være det bedste da hun var usikker på om de kom igennem.

Jeg har ikke modtaget nogen fejlmelding på de sendte mails, så jeg tror da de er gået igennem.

Har fået det smukkeste hingsteføl efter Blue Hors Zack

0
0
Svar på denne tråd

Britt...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2011 09:28

Den gør det stadig her til morgen

Hilsen Line

Job tilbydes - Søger dygtig rytter til hjælp af ridning af mine unge ponyer på nordfyn

0
0
Svar på denne tråd

Dejlig ...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2011 09:28

Dejlig historie - jeg synes det er så skøn læsning :)

Men er der ikke en venlig sjæl der kan oplyse mig om, hvad kold læsning er?

Jeg har ikke meget forstand på clairvoyance, healing og alternative behandlingsmetoder, men jeg har prøvet selv at være ved en clairvoyant, mest fordi jeg var nysgerrig OG meget skeptisk, men min veninde havde prøvet og syntes det var fantastisk.

Jeg må sige, at jeg mødte skeptisk op og tænkte, ja ja, nu får jeg nok en sludder for en sladder:

Men det VAR fuldstændig fantastisk, hvad hun ikke kunne fortælle om mig, min person, min barndom, mit job, min mand og hans job, mine børn og sågar beskrev hun mine ponyer jeg havde som barn, mine nuværende heste blev beskrevet i detaljer. Hun fortalte ting om min mands job som lå ud i fremtiden og som HAN godt vidste, men som jeg ikke havde hørt noget om endnu, før jeg spurgte ham om det var rigtigt.

Ved koldlæsning, mener man da, at hun skulle have "snydt" med disse oplysninger?

Jeg kan bare ikke se, hvordan! Hun fik kun opgivet mit fornavn, derudover er jeg en meget privat person og har ikke billeder liggende på nettet af hverken min mand, børn eller heste. Og mine ponyer er fra en tid, hvor der ikke fandtes noget internet og derfor eksisterer der kun billeder af dem i mit private fotoalbum.

Konklusionen må vel være, at jeg er overbevist - der findes mennesker der kan mere end gennemsnittet. Og jeg vil helt klart prøve det med mine heste :)

"The older I get, the surer I am that I'm not running the show."
- Leonard Cohen
0
0
Svar på denne tråd

Kold læsning
Forfatter: 
Dato:  11-06-2011 13:59

Anja/ Vil mene det er, hvis en person lynhurtigt under samtalen, via nogle stikord sporer sig ind og prøver at komme med nogle påstande realateret til spørgerens emne, ønsker og håb. Altså at personen sporer sig vej til succes ved at få "ubemærkede" "hjælp" af spørgeren.

Bliver det et nej så bemærkes det ikke nær så meget som, hvis personen "gætter" rigtigt!

>Som barn havde du en mørk hest, som du var meget knyttet til. Mange børn er knyttet til deres hest, og en stor del er mørke osv.< Siger spørgeren ja, så er der 1 point der ;-)

Vi prøvede for nyligt Winnie til min søns hest, men ud over hestens opfattelse af min søn, så var det mest en lang liste af ønsker til behandling hun havde. Hun "sagde" intet om de andre heste eller dyr. Kunne godt have tænkt mig at høre lidt om finanseringen af alle hendes ønsker..

~ Anette

0
0
Svar på denne tråd

virker fint
Forfatter: 
Dato:  11-06-2011 16:47

Hej Line,

hm.... har du prøvet igen? Jeg er lige inde på siden nu, det virker fint herfra.

Til de af jer der har sendt mails til Winnie, hun har mange henvendelser, men når mailsene ikke er kommet retur, så tror jeg bestemt, de er gået igennem.

0
0
Svar på denne tråd

Okay ...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2011 18:04

Anette. Tak for forklaringen :)

Så vil jeg ikke mene, at vedkommende clairvoyant jeg omtaler, koldlæser. Jeg siger stort set ingenting på båndet, hun fortæller bare, uafbrudt i en halv time.

Jeg kan huske, at jeg syntes det var lidt ubehageligt, da hun bare sad og stirrede på mit bryst, sådan fjern i blikket og lidt monoton i stemmen :)

Og nej, hendes beskrivelse af mine heste var ikke bare mørk eller lys, nej, det var ret meget i detaljer, såsom, at den ene af mine hopper havde store hårsække ved mulehårene ifht. den anden, hvilket er rigtigt. Jeg var ihvertfald ikke i tvivl om, hvem af dem hun snakkede om.

Mht. min mands job, forudsagde hun noget der lå halvandet år ud i tiden - jeg vidste intet om det på det tidspunkt, kun min mand gjorde og han var ikke med hos clairvoyanten.

"The older I get, the surer I am that I'm not running the show."
- Leonard Cohen
0
0
Svar på denne tråd

hmmmm..
Forfatter: 
Dato:  13-06-2011 20:59

..... Ja min venindes hest ønskede sig en gul grime og tænk det blev den ikke gladere af. Ja og en opstalder fik at vide at den ikke turde spise fordi der sad små nisser ved siden af krybben!! Ja den var dælme stadig bange.

Øh nej. De folk der kan den slags kan deres fusk

Flere heste sælges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Sikke vrøvl!
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 09:41

Achillea/ Du citere 3'je part og ved i bund og grund intet ud fra egne erfaringer så flet lige næbet og få dig noget erfaring først!

Der er efterhånden SÅ mange eksempler på at nogle bare KAN et eller andet! DU kan jo lave en tråd med emnet >fortæl om en svindler< så vi andre kan læse om alle de fuskere i SELV har smidt gode penge efter. Dem vil jeg da gerne læse om. :-)

Tiden arbejder for dette emne. For 300 år siden blev man fængslet og brændt på bål for disse evner, så skal vi give det 200 år mere så har vi adgang til denne type behandling via sygesikringen

Jeg tror på resultater der kan ses, hvordan målet nåes er mindre vigtigt.

For 6 år siden havde vi besøg af et ægtepar, hvor manden pludselig rejser sig op og går lidt underligt rundt mens han mumler at han vil give os en gave. Vores lille søn begynder at vræle, hunden som ligger fladt og sover dybt, vågner og forsvinder som et lyn med et piiiiv og min mand får kuldegysninger ned af ryggen....

Vi kan INTET SE!

Gæsten sætter sig og fortæller at han havde "hjulpet" en gammel dame op "i lyset" og en sur gammel mand som ikke kunne li' vores føl da den var broget, så han stak den med en fork?!?!?! og han kunne heller ikke li' de ting der skete med huset.

Føllet vi havde fået det år var ualmindeligt svært at få grime på. Hver morgen når den skulle ud så tog det vildt lang tid at få ham fanget og spændt grimen. Dagen efter besøget var der INTET! Den kom selv hen og fik grime på!

En del af de ombygninger der var sket med huset, havde sælger stået for, og han havde haft flere mystiske hendelser. Bl.a. var et kraftig hanebånd på 6 m pludselig "faldet" ned i nogle havestole, hvor håndværkerne sad i pauserne... Heldigvis var der ikke pause!

Jeg har virkelig mange erfaringer og jeg er ikke i tvivl om at nogle kan, men jeg kan blive i tvivl om, hvem der kan.

~ Anette

0
0
Svar på denne tråd

Talt med Winnie
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 19:38

Hej

Så fik jeg talt med Winnie om min dejlige hest, hold da op, ved slet ikke hvad jeg skal sige.. Jeg både grinede og græd, og der var ingen tvivl om, at hun havde haft fat i netop min afdøde hest. Winnie fortalte ting som kun jeg kunne vide, bekræftede hestens åbenlyse skader, men også andre ting jeg havde mistanke om var galt. Helt utroligt... Hesten havde vist ting, der var uforståelige overfor Winnie, men som gav perfekt mening for mig :)

Åh hvor var det bare en fantastisk oplevelse, så kan I skeptikere sige hvad I vil, for det her vil jeg bære i mit hjerte til evig tid.

Mvh Sandy

0
0
Svar på denne tråd

Hvor dejligt sandy
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 22:18
Tak for din hilsen(: ja winnie er fantastisk:)

Ulvehøj

0
0
Svar på denne tråd

Skriv anbefaling til web
Forfatter: 
Dato:  23-06-2011 08:17

Hej Sandy 2,

Du må meget gerne skrive en "anbefaling" til Winnies web om din oplevelse. Jeg er ved at lave ny web for Winnie.

Send til Winnie på mail.

Ja, Winnie er bare super dygtig.

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  23-06-2011 08:54

Britt:

Jeg har allerede aftalt med Winnie, at jeg skriver en lille tekst om min oplevelse :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-06-2011 09:25

Sandy 2: Det var vel nok dejligt at høre. Husk også at sende billede med hvis du gerne vil have det på også.

0
0
Svar på denne tråd

Kunne ryste på hovedet
Forfatter: 
Dato:  24-06-2011 01:54

Men det ville jeg aldrig turde, jeg har selv haft skepsis, men mødte en klog kone lidt syd for Aalborg, hun healer heste og andre dyr, det virker dæleme.

Jeg bor sammen med alle tiders mand, hans familie har tit lavet spøg med at der er sigøjner i familien langt ude, min mand har tit og ofte syn.

Det værste jeg nogensinde har oplevet er for godt og vel et par år siden vi havde været i Hobro en lørdag og er på vej hjem via Aars mod Aggersund, på denne strækning er der en lille flyveplads, og denne weekend var der DM eller EM i faldskærmsudspring. Jeg husker det ikke nøjagtigt.

Lige før flyvepladsen råbte min mand op, og lavede en katastrofeopbremsning, han blev helt hvid i hovedet af skræk og forfærdelse, jeg så undrende på ham, og spurgte hvad fanden han lavede, han pegede febrilsk over mod nogle træer, og påstod at en faldskærmsudspringer faldt til jorden, jeg er uddannet ved militæret/hjemmeværnet og er en habil førstehjælper, så jeg sagde at vi straks måtte køre ind på pladsen og finde manden, samt yde den nødvendige hjælp.

Vi kørte vildt stærkt ind på pladsen, og tog kontakt til en af de første vi mødte, det var vist selve klublederen, der grinende kunne berette at der ingen springere var i luften på det tidspunkt, og at det alle var særdeles gode og dygtige springere, da det jo var et 2 dages stort mesterskab, men vi måtte da godt gå over og tjekke stedet, hvor springeren skulle være, min mand fastholdt sit syn, og han var virkelig dårlig resten af dagen, han blev ved og ved med at beskrive manden som faldt, men vi andre sagde vås og slog det hen. Dagen efter på det selv samme tidspunkt og sted, faldt en springer til jorden, og døde af sine kvæstelser, det var manden, som min mand havde set falde!!

Det gyser i mig hver gang vi kører forbi stedet, min mand nævner ikke længere episoden, men jeg ville godt vide, hvad den leder tænkte dagen efter, da ulykken så virkelig skete, for han må da undre sig over min meget påvirkede og sindsoprevet mand dagen før.

Min mand har ikke siden beskrevet noget lignende så detaljeret, men af og til beder han os i famlien om at blive hjemme, køre på et andet tidspunkt eller lignende, vi tør ikke spørge om hvorfor, vi laver bare lidt om på vores planer. at få en så detaljeret beskrivelse er næsten for meget for enhver.

Somme tider tænker jeg stille stakkels min mand.

Vær aktiv, det gør en forskel

0
0
Svar på denne tråd

det er så svært at tro
Forfatter: 
Dato:  24-06-2011 15:19

Hvis man i "gammel tid" sagde at det i fremtiden ville være muligt at føre en samtale med et menneske på den anden side af jorden---ville man så tro det !

hvorfor er det at vi mennesker har så svært ved at tro på ting man ikke kan måle og veje ?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider