Jeg var så heldig at tandlægen ringede halv to at de havde en tid kl. 14. (afbud) så den snuppede jeg 
Tanden blev rodbehandlet i aug. 2009 - så det er ikke 2 år siden.
Jeg har fået taget røntgenbillede og der er heldigvis intet at se (hvilket ellers var det han frygtede)
Mit tandkød reagerede heller ikke - dvs det gjorde ikke ondt/blødte el. noget.
Så alt i alt ingen rodbetændelse - dejligt - men har dog fået en penicillinkur for en sikkerheds skyld
Han testet så noget med højden på den fyldning de har lagt i med noget bestemt papir og det gav et godt billede af at jeg havde slidt min tand meget forkert
Jeg skærer tænder og har en tendens til at sidde og spænde kæber og dermed også tænder hårdt sammen.
Han har nu slebet noget af - og det er som om det lige har taget toppen af smerterne. Nu kan jeg i hvert fald røre tanden med tungen uden at være ved at løbe skrigende stortudende bort 
Tanden har selvf. været overbelastet af mit slid, så der vil nok gå lidt førend alle smerter er væk.
Jeg giver det lige et par dage - og jeg måtte endelig komme ind hvis det forsatte.
Selvom jeg hader tandlæger (nok ligeså meget regningen) så er jeg super glad for min tandlæge. Han er god til at forklare, så jeg fik også lige set nogle billeder og en god forklaring på mine ovenstående spørgsmål.
NU håber jeg bare at det hele går i sig selv - og så må frøkenen her huske at sove med hendes bideskinne
Det har jeg vist glemt lidt for meget.