Ja, jeg har pt. sabbatår, har suppleret nogle fag og været ude at rejse, og nu vil jeg så gerne have et job indtil jeg starter på veterinærmedicin her til september 
Jeg har søgt og søgt og søgt uden at høre tilbage, INDTIL i dag, hvor jeg blev ringet op!
Jubii hvor skønt, MEN.
Jeg skal møde til jobsamtale imorgen! Jeg har ALDRIG prøvet sådan noget før! :s
Er der noget man kan forbrede sig med, er der noget der er godt eller skidt at sige?
Det er ikke et 'vigtigt' job som sådan, det er blot et fritidsjob hvor jeg som regel har to vagter om ugen. Det er med telemarketing, altså telefonsalg
lønnen er jeg helt cool med, får 100 kr i timen og derudover bonus hvis jeg får soolgt noget!
Personligt er jeg IKKE gode venner med telefonsælgere, synes de er træls, men i kan TRO jeg har søgt alle andre steder, dette var sidste udvej og nu bliver det altså sådan, har ikke haft en indtægt i over 2 måneder, så nu skal det altså være! 
Det betyder selvfølgelig ikke at jeg ikke vil lave mit arbejde ordentligt 
Men altså, ud fra hvilket job det er, hvad tror i så de lægger vægt på ved samtalen?
Jeg har tænkt mig at være ærlig, jeg er en glad pige der vil bidrage til et godt arbejdsmiljø, er også meget pligtopfyldende, så møder til tiden og passer mit job 
Hvad tror i?