Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jobsamtale! :s
Forfatter: 
Dato:  16-05-2011 15:30

Ja, jeg har pt. sabbatår, har suppleret nogle fag og været ude at rejse, og nu vil jeg så gerne have et job indtil jeg starter på veterinærmedicin her til september :)

Jeg har søgt og søgt og søgt uden at høre tilbage, INDTIL i dag, hvor jeg blev ringet op! :) Jubii hvor skønt, MEN.

Jeg skal møde til jobsamtale imorgen! Jeg har ALDRIG prøvet sådan noget før! :s

Er der noget man kan forbrede sig med, er der noget der er godt eller skidt at sige?

Det er ikke et 'vigtigt' job som sådan, det er blot et fritidsjob hvor jeg som regel har to vagter om ugen. Det er med telemarketing, altså telefonsalg :) lønnen er jeg helt cool med, får 100 kr i timen og derudover bonus hvis jeg får soolgt noget!

Personligt er jeg IKKE gode venner med telefonsælgere, synes de er træls, men i kan TRO jeg har søgt alle andre steder, dette var sidste udvej og nu bliver det altså sådan, har ikke haft en indtægt i over 2 måneder, så nu skal det altså være! :)

Det betyder selvfølgelig ikke at jeg ikke vil lave mit arbejde ordentligt ;)

Men altså, ud fra hvilket job det er, hvad tror i så de lægger vægt på ved samtalen?

Jeg har tænkt mig at være ærlig, jeg er en glad pige der vil bidrage til et godt arbejdsmiljø, er også meget pligtopfyldende, så møder til tiden og passer mit job :)

Hvad tror i? :)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-05-2011 15:39

De sidst ting du nævner er selvfølgelig altid relevant at nævne. Men tror også, når nu er som telefonsælger, at de lægger meget vægt på personlighed og du har et "drive" - virker entusiastisk, imødekommende og stædig (på den gode måde). At du er udadvendt og er god til at formulere dig og kan med mange typer mennesker.

Det var lige hvad der faldt mig ind :)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-05-2011 17:55

Mange tak for dit svar, det lød som nogle gode ting, der heldigvis passer på mig! :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider