|
|
| Egentlig lidt pinligt... |
|
|
Skrev hende den tykke, som er blevet mor... Alle mennesker er født lige dumme - nogen får bare mere ud af det end andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffff |
|
|
Øvelse, øvelse, øvelse Haha Det kræver at du ruller med hoften i en cirkel bevægelse og gør det lidt hurtigt, ellers ryger den. Så skal du bare finde en rytme.
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hi hi hi hi |
|
|
Jeg kan også huske, at vi stod i timevis, da vi var børn og prøvede så liiiiiiiiiiige for et par år siden og opdagede til min store forundring, at møget røg ned om anklerne og INTET kunne jeg gøre for at den ikke gjorde det. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ligesom |
|
|
Sandra ?Cashew? siger: øvelse, øvelse, øvelse!  Jeg har selv lært det ved at kikke på, da en tidligere veninde hula-hoppede og kan nu selv holde den kørende i et stykke tid. Min rekord lige nu er 10 min ca - men hold da op, det er hårdt for mavemusklerne! 
At times the dark's fading slowly But it never sustains Would someone watch over me In my time of need Band: Opeth Song: In My Time of Need Album: Damnation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Amorphis (Drifting Memories): Blærerøv 
Belinda " selv den længste rejse starter med et skridt" Dalai Lama
Hav en hyggelig aften med veninderne, book et partylite homeparty. Skriv for mere info ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| B-King |
|
|
Hvad er det man siger? Øvelse gør mester  Men har ingen ring nu, så måske er jeg faldet af på den?! Kan kun komme an på en prøve... men så må jeg lige købe en ring først! 
At times the dark's fading slowly But it never sustains Would someone watch over me In my time of need Band: Opeth Song: In My Time of Need Album: Damnation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er ligesom da jeg |
| Forfatter:  |
Pinny ♥Fyn♥ |
| Dato:  |
13-05-2011 05:04 |
|
Købte et sjippetov, som barn sjippede jeg i timevis. Da jeg nåede til "klokken 4" i den der, hvor man sjipper til klokken 12, havde jeg tabt vejret og var betænkelig for et truende hjerteanfald... Indtil da havde boksere forekommet mig ret "sissy" når de konditrænede med sjipning, det er da nemt! "Hvad man i ungdommen nemmer..." gælder ikke for den slags gymnastiske excesser.
Mvh Pinny "En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting." Rune T. Kidde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehhe |
|
|
Piratos du har glemt noget..... BILLEDER og masser af dem, evt en lille video optagelse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alternativ |
|
|
Hvis nu det aldrig bliver et hit, så vil jeg lige pippe om at der findes et sjovt alternativ til alle de der øvelser til at få stram, flad mave og talje. Hvis man i forvejen havde en lille musiker i maven, er det nemmest at komme i gang: Spil et hårdt blæseinstrument: Obo, fagot, engelsk horn (alle i samme familie). Trompet, cornet, jagthorn (kan kombineres med hestehobby ), tuba, ja, alle de dersens blæseinstrumenter hvor der skal blæses til. Hvis man har meget tid og meget lidt muskelmasse kan man opnå fine resultater med saxofon, klarinet, forskellige typer fløjter eller bare at synge i kor. 20 min. obo om dagen har i mange år holdt ellers buttede mig i form med en ultra feminin talje og flad mave (det hjælper dig ikke på baller og lår, så gæt hvem der har koneform!), og så er det oven i købet sjovt og gør at man møder en masse nye mennekser, der ikke nødvendigvis er fitnessfreaks. Jeg vil ikke høre nogle undskyldninger om at være for gammel til at lære at spille! Jeg kender en dame på over 70 der har fået et tværfløjte til at lyde hæderlig på få måneder!
Medlem af Bullerklubben Life is like a box of chocolate. You never know what´s inside. Men man kan altså bare læse bagsiden eller indlægssedlen! Hvad var det nu NSLFB stod for?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spil Tuba... |
|
|
... det var dog det bedste "kom i form" råd jeg nogensinde har hørt. Og jeg kunne godt fristes til at prøve det - selv om jeg har en tanke om at jeg nok ville blive uvenner med både naboer og katte  Men det var da en ide! (gid man kunne læse noder - så ville det ikke forekomme så uoverskueligt at lære at spille et eller andet instrument)
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
|
|
Ikke dårligt at stramme op vha en tuba  Hvad spiller jeg så på, for at træne de små "håndtag" væk? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
min datter på 6 lærte mig, at hvis det er svært at holde den oppe og i gang, så skulle man løfte armene op i hoved højde eller over hovedet, så er den dejlig nem at holde i gang. og det virker. når jeg gør det på den måde kan jeg holde den kørende til jeg bliver træt. hilsen helen
lækkert sortbrun oldenborg hingsteplag fra april 2009 efter freigraff af hvarre og stuntmann af hvarre, sælges,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Video... |
|
|
Hold da op, sikke en video. Det varer vist læææænge før jeg er på hendes niveau Men jeg vil gøre mit bedste for at nå derop  Heldigvis har jeg hverken billeder eller video af mit hula forsøg, fordi jeg sjovt nok gjorde det, mens jeg var alene. Jeg havde nok en fornemmelse af, at det ville gå på den måde  Spille tuba... hmm... 
Skrev hende den tykke, som er blevet mor... Alle mennesker er født lige dumme - nogen får bare mere ud af det end andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flere tips |
|
|
Arg hvorfor pokker er det så svært den med armene over hovedet hjalp ikke. Frem med flere tips den falder jo ned hele tiden Pu ha den med at svede det virker også her selvom den falder ned
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øvelse???? |
|
|
Ja, helt ærligt. Har lige prøvet igen, men det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre. Måske skulle man søge proffessionel assistance.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja gør lige det ( smil) |
|
|
Så meld lige tilbage hvis du får nogen gode tips he he
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er fuldstændig |
|
|
umuligt... Jeg købte også gladeligt en med lidt vægt,for det skulle være så sundt....... Kom med flere råd, armene op prøves når jeg kommer hjem fra arbejde i aften.... 
Livet er ikke for de svage -og kan også være hårdt nok for os andre ind imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har endda købt en let en ekstra fordi jeg tænkte det måske skulle læres med den først. Det hjalp så ikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Noget nyt... |
|
|
Nogen der har lært at hulahoppe endnu?? Og I skal ikke kigge på mig. Min rammer stadig jorden efter 1 sekund 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min veninde startede |
|
|
som jer - hun kunne ikke - idag kan hun begge veje - men det gjorde ondt ! Nå men her var rådende hun fik af fitness instruktøren: Det ene ben frem, vidst nok den retning ringer kører - ellers prøv det andet :b Øvelse gør mester, ikke give op ! Kør rundt i TAKT - ikke for hurtigt, ikke for langsomt .. Start samtidig med du sender ringen afsted - ikke bagefter .. Hun lærte det - for hun VILLE lære det, da jeg kunne .. Nu kan hun altså begge veje og med flere ringe, faktisk kan hun også sidende på en bold osv .. Vejen dertil var lang og smertefuld, da hun fik blodsamlinger i begge sider fordi hun brugte en ring der vejede 2,2 kg - men hun lærte det og det virker !
Hilsen Celia Sieze the day! Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 1,2 kg |
|
|
vejer min - og jeg er på de 3 minutter - meeeen jeg taber den stadig et par gange undervejs  swinge i hoften???? jeg er kun nået til rokkemetoden indtil videre men hva al begyndelse er svær pg man skal kravle før man kan gå  er der nogen der så har smidt noget omkring maven ved at powerhoope??
Karina82
STUD BASK
Counting all the assholes in the room... And i'm definetly not alone Nu med skimmel princesse kandidat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Man kan få en der vejer knap 2 kg og med buler i, den er en del nemmere og yder også massage af ryg og mave samtidig. Den er nemmere at holde i gang, end de lette. Jeg er også en klovn til det, men min mor på 61år kan stadig køre ringen fra knæ og op til hals og ned igen, lige så mage gange hun har lyst til, så hende i videoen kan ikke imponere mig.
Udsalg eller bytte af rester fra forretningen, kom med et bud. www.galleri.skindbjerg.com Motordrevet pælebor sælges, se profilen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg smed |
|
|
5 cm i taljen på 1 måned - med ringen på 2,2 kg 3 gange om ugen 
Hilsen Celia Sieze the day! Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
jeg må være den ultimative taber i denne tråd, og HN's dårligste "barn"... jeg er 20 og har aldrig kunne bruge sådan en dimmer! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frigear |
|
|
Handler det ikke bare om, at sætte måsen i frigear  (god weekend) Hilsen Martin
|
| Svar på denne tråd |
|