Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

SMS-chikane??
Forfatter: 
Dato:  12-05-2011 01:14

Jeg er i en rigtig øv-situation PT.

For nogle dage siden modtog jeg nogle ret underlige beskeder fra et lige så underligt telefonnummer. Snakken gik på om jeg "lovede ikke at fortælle nogen hvem der skrev" og om jeg "var til noget" osv. fra senere at gå hen til om jeg var frisk på at "se*e en dag jeg var alene hjemme". Det eneste jeg fik ud af personen var, at han tilsyneladende kender min roomie, da han skrev "hmm en Ditte kender heh".

Min roomie kender ingen med det pågældende telefonnummer.

Til sidst skrev jeg og sagde, at jeg ville gå til politiet og melde for chikane - herefter stoppede personen med at skrive.

Jeg prøvede op til flere gange at ringe nummeret op fra hemmeligt nummer, dog uden held. Hele dagen i dag har telefonen været lukket.

Her til aften modtog jeg så igen en besked. Bare en ":-)" og fem minutter senere en "ups forkert nr"-besked. Jeg har lidt en idé om at det er samme person, igen fordi det er et specielt telefonnummer jeg ikke kan slå op på nettet. Og igen, hvem kommer tilfældigvis til at sende en smiley, ud af det blå? Hvis det var som svar på en besked plejer man jo ikke ligefrem at skulle til at taste numrer :-)

Jeg synes, at det er lidt ubehageligt. Jeg tvivler på jeg kan gå til politiet og få hjælp, da der jo i og for sig ikke er nogen deciderede trusler i beskederne. Det værste er, at personen jo ved hvem jeg er, eftersom han/hun ved hvem jeg bor med...

Any ideas?

Kia;
The only one who can stop you from fulfilling your dreams is you.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift.
Forfatter: 
Dato:  12-05-2011 01:35

Diana med Daisy :-)
Daisy søger en halvpart. (Esbjerg)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider