Søndag den 1. maj 2011 gik jeg ind i Fakta 0472 i Albertslund for at hæve penge. (Der er apparently ingen banker/ hæveautomater i Albertslund?!) Jeg skulle hæve 5.500 i alt, men måtte tage det i små bidder. (Skulle lægge ud for en sadel for en ven og var på Sjælland alligevel, så tænkte, at det var der da ingen ben i). 
Første trækning på 1.036,- gik fint igennem, jeg fik kvittering og pengene.
Anden trækning på 1.000,- gik fint igennem og jeg fik kvittering og pengene.
Tredje trækning på 2.000,- gik ikke og kassen gik ned. Jeg fik INGEN kvittering og ingen penge. Drengen ved kassen og en kvinde der kom og assisterede ham, forsikrede mig om, at pengene ikke ville blive trukket fra min konto, da systemet var gået ned og dermed ikke havde godkendt. Jeg fik dog et telefonnummer til butikken i tilfælde af at der skulle opstå problemer. Resten af pengene hævede jeg i en Fakta i den modsatte ende af byen.
Mandag kan jeg se på mit kontoudtog på netbank, at de 2.000 er blevet trukket af Fakta 0472.
Jeg ringer til butikken og snakker med souschefen Michael. Michael bekræfter mig i at der er for mange penge og at jeg selvfølgelig skal have mine penge tilbage, jeg kan komme ned i butikken og hente dem. Da jeg bor i Århus til dagligt kan dette selvsagt ikke lade sig gøre. Det er ikke muligt at fremsende en check på beløbet, ej heller muligt at tilbageføre pengene på mit kort. Michael vil finde ud af hvad han kan gøre og kontakte mig igen. Mandag eftermiddag ringer han og siger at han kan sætte dem ind ved at gå ned i banken og han får mit konto nummer. Tirsdag, onsdag, torsdag og fredag går, men der kommer ikke nogen penge ind på kontoen. Jeg ringer til Michael onsdag og informerer om at pengene ikke er gået ind, han siger at de ER sat ind og at der nok lige går nogle dage. Fredag ringer jeg igen og informerer om at de stadig ikke er gået ind og han lover at undersøge hvad der er sket. Han var ikke sikker på at han kunne nå det fredag, men ville se på det mandag.
Mandag ringer jeg og får fat i Frederik der er bestyrer af butikken. Frederik ved INTET om sagen og Michael har fridag. Frederik lover at ringe tilbage, når han har snakket med michael, som han vil prøve at kontakte på dennes fridag. 2,5 timer senere ringer jeg tilbage til Frederik, der ikke har fået fat i Michael, men han synes at det er underligt, at jeg har fået at vide at Michael ville gå i banken og ordne det, da det ikke er en mulighed de normalt har.
I går, tirsdag den 10. maj 2011, ringer jeg til Frederik igen, men Michael er ikke dukket op på arbejde i dag og der er derfor stadig ikke blevet kastet lys over sagen. Frederik lover at ringe tilbage, når han har talt med Michael.
Her står vi så nu. 11 dage er gået og jeg har ikke set skyggen af mine penge. Begge har bekræftet at der var 2.000,- for meget i den pågældende kasse den 1. maj 2011.
Hvis Michael har været i banken og overføre/ indsætte de 2.000,- på min konto må der jo foreligge en kvittering, den kvittering har Frederik ikke været i stand til at finde frem til og er derfor afhængig af at Michael dukker op. Såfremt kvitteringen er forsvundet, har banken en kopi heraf og denne kan fremskaffes ved at henvende sig til pågældende bank Michael har været i. Denne kvittering vil min bank gerne have en kopi af via undertegnede. Med denne kvittering vil banken kunne spore pengene, så de kan finde tilbage til retmæssige ejer (mig).
Jeg har talt med min bank - Danske Bank, der råder mig til at kontakte indsigelses-/bedrageriafdelingen hos Danske Bank, såfremt jeg ikke har hørt noget senest torsdag i denne uge, hvorefter de vil tage over og få undersøgt sagen til bunds. Jeg har, klart sagt, ikke lyst til at skulle tage dette næste skridt og håber på at vi kan løse problemet sammen i al mindelighed.
Jeg har nu henvendt mig til hovedkontoret for at få sat lidt skub i sagens gang, da jeg gerne ser denne sag afsluttet og ude af verden hurtigst muligt.
Det der undrer mig er at ham Michael siger han har sat pengene ind, men Frederik siger at det ikke kan lade sig gøre! Herefter forsvinder Michael ud af den blå luft (tirsdag, hvor han skulle være på arbejde i følge Frederik). Man skal ikke kaste med beskyldninger, men for pokker hvor det altså er mystisk og lugter lidt speget... 
Hvad siger I? Er det bare mig der er paranoid eller er det lidt mærkeligt det hele her?