Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dyrepasser uddannelsen
Forfatter: 
Dato:  09-05-2011 12:12

Er såååå lykkelig !!!

har lige fået afvide at jeg bare skal sende min ansøgning ind og så kan jeg starte på skolen til august!! :-)

er bare så glad for jeg endelig har noget jeg kan komme igang med!

Men da jeg virkelig ønsker at gennemfører denne uddannelse er jeg alleredee igang med at tænke PRAKTIK !???

HVOR HVORDAN HVORNÅR HVORLEDES????

alle de spørgsmål... aner jo intet!!

hvor søger man praktik? Hvordan??

Jeg er helt på herrens mark!

Hvil i fred elskede Nobi. 1999-2008

MFE-FOTO

(M)AMATØR FOTOGRAF

Nu med den skøre shetlænder Vito, ved min side

.. som nu også er kørepony !

0
0
Svar på denne tråd

Spørg på skolen
Forfatter: 
Dato:  09-05-2011 12:18

Din studievejleder/ praktikpladskonsulent kan hjælpe dig med en liste over godkendte praktikpladser/lærepladser.

Jeg vil nødig tage modet fra dig, men det er ret svært at få en læreplads/praktikplads som dyrepasser, så det er nok en god ide at starte tidligt.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

jeg ...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2011 13:00

Jeg starter nemlig tidligt :-) Har allerede skrevet til 2 steder (og det er 30 min siden jeg fik afvide jeg kom ind)

Jeg VED det er svært, men er det desværre lige meget hvilken erhvervsuddannelse man tager nu til dags :-) Der var ingen uddannelser hvor min vejleder kunne sige "det er nemt!"

Så alt skal der kæmpes for :-)

Har skrevet til Susan faktisk fra blue hill, ved ikke om de tager praktikanter under uddannelse ind, men ville være drømme stedet!

MFE-FOTO

(M)AMATØR FOTOGRAF

0
0
Svar på denne tråd

Dyrepasser
Forfatter: 
Dato:  09-05-2011 13:10

Er selv i gang med dyrepasseruddannelsen, og det første halve år tog jeg grundforløbet, og efter det skal man i praktik før man kan fortsætte på 1 hovedforløb. Sådan foregår det på min skole.

At times the dark's fading slowly

But it never sustains
Would someone watch over me

In my time of need

Band: Opeth

Song: In My Time of Need

Album: Damnation

0
0
Svar på denne tråd

dumdidejdi
Forfatter: 
Dato:  09-05-2011 13:22

Jeg er igang med landbrugsudd. Og vi bruger http://www.jobstafetten.dk til at søge praktikpladser på l.a. Derudover søger vi en hel masse uopfordret.

Har man ikke for mange kriterier (vigtigst for mig er et godt arbejdsmiljø), og søger man hos en masse der ikke annoncerer, så er det muligt.

Hvor der er en vilje er der en vej.

Pøj pøj

Venlig hilsen Josefine Skov

*Skovsminde*

<3 Chili in Action, Glanvyrnwy Squire, Max, The Royal Angel, Bjerregårds Freja <3

Chili udlånes: hestegalleri.dk/ mar_vis.aspx?MarID ...

0
0
Svar på denne tråd

tak skalll
Forfatter: 
Dato:  09-05-2011 13:24

tak skal i have :-)

Fandt en hjemmeside hvor der var alle de godkendte steder til praktikanter.

Jeg syntes ikke man kan "tillade" sig at have nogle kritier når det er så svært at få en praktik plads :-) Om det så er i jylland, så må jeg tage der til! Det vigtigste for mig er faktisk lønnen, da jeg er afhængig af min indkomst.

MFE-FOTO

(M)AMATØR FOTOGRAF

0
0
Svar på denne tråd

held og lykke
Forfatter: 
Dato:  09-05-2011 18:33

Jeg går ud fra du skal starte på den i roskilde, har to veninder der går på den, og har (næsten) kun hørt godt om den.

Herinde på markedspladsen har jeg flere gange set rideklubber som søger elever fra netop din uddannelse, så hvis jeg var dig, ville jeg tjekke dagligt hvis muligt, og evt selv oprette en annonce derinde, om at du søger praktik plads.

Jeg er ret sikker på at Susan ikke kan hjælpe dig desværre - regner selv med at skulle derover et par uger i sommerferien, og jeg GLÆDER mig! Susan tager "alm" praktikanter, jeg vil klart anbefale dig at tage en tur derover når du har tid. Jeg tror at jeg på de 5 måneder jeg var der, lærte mere end jeg har lært i resten af min ridekarriere

Mvh Sandra

<33 tequila og Medina <33

0
0
Svar på denne tråd

har været i praktik
Forfatter: 
Dato:  09-05-2011 20:28

jeg har været i praktik som dyrepasser, og de fortalte mig at ca 1 uf af 100 kommer ud på "arbejdsmarkedet" når de har taget uddannelsen..

Med skønne Náttgjólá ved min side

- I put my hands up in the air sometimes, sayin' "eyyy-o" (o:

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-05-2011 20:51

Det er rigtigt at det er svært at få praktikplads- men det er ikke umuligt. Hvis det er det du vil skal det nok lykkes .

Jeg er selv uddannet dyrepasser med heste- uddannet fra et hestehospital. Jeg valgte dog efter endt uddannelse at arbejde med mus.

Hilsen Catrine

0
0
Svar på denne tråd

held og lykke
Forfatter: 
Dato:  10-05-2011 11:50

Glæd dig til landbrugsskolen i roskilde afd. lyngby :-) jeg tog grundforløbet sidste år fra august til december. Det er en rigtig god skole og vælg at bo der, så er det endnu sjovere :-)

Du kan finde godkendte praktiksteder på praktikpladsen.dk

Det er svært at finde læreplads hvis man har nogle kriterier til fx landsdel. men hvis du ikke har nogle kriterier så skulle det være nemt nok at finde :-) kig herinde under : job tilbydes, der er nye jobs hver dag.

Held og Lykke.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider