Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vanvittige "spam" mails
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 08:47

Den jeg fik her til morgen er vist mere en fuldskabstest end en mail.. prøv at læse den.

FIRMA PARTHAVER SKULLE BRUGE

Allerkærest firma parthaver,

Behage benåde mig stavemåde , dansk er ikke mig først sprog

Jeg er Mr. Chinh, ex-arbejder henne ved SACOMBANK (VIETNAM), en firma parthaver og selv nyde en vældig pengebeløb anvendelig nemlig investering formål og jeres erfaring og firma venskab er krævede hen til skabe sig en lykke.

Den er nok så betydelig nemlig jer hen til henvende sig til mig igennem Email : chcongle83@yahoo.com.vn

Jeres fuld Benævne :

Telephone/Fax:

Firma erfaring ( livsstilling ):

Alder:

E-mail address:

Hermed information JEG kunne levere jer hos flere detaljer og akter med henblik på selv , indeværende handel og hvor vi vil foretage den fremgangsmåde straks. Undersøge i jeres landskab hos jer repræsenterer os vil være værdsat selv om jeres firma ideer er artig , anfør venligst jeres firma ideer i jeres replik , selv om jer lad være nyde hvilken som helst , jer vil lade sig råde oven på hvor hen til gå i stykker omkring sig under den fremgangsmåde. Den er betydelig at jer opbevare den indhold i den indlevere hen til dig selv skyldig den vældig beløb involveret og den den omstændighed, at indeværende handel gør ikke savn unødvendig opmærksomhed.

Mange tak.

Regards,

Mr. Chinh

Mvh Gitte
Jack D. Joker. Anton
(tre hingste - lyder livet sammen)

• Naturlig bedækning, Sjælland
    Jack D, stg. 159, stærk, særdeles fornuftig smuk broget med mange års erfaring (ej reg.)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg elsker...
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 09:06

... spammails der har været et par gange gennem google translate.

Det er simpelthen så sjovt at de tror at de lokker nogen på den limpind.

Mr Chinh har haft travlt - jeg har fået samme mails på de 5-6 mailadresser jeg bruger her på arbejdet

£isbeth & Baloo

Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 22:23

Ja det er meget tydeligt at afsender har brugt Google Translate, det er simpelthen for ynkeligt :)

Hader spam, og jeg fik det HELE TIDEN dengang jeg brugte Hotmail! (typisk microsoft...).

Så har skiftet til Gmail og det er ti gange bedre, plus har INTET spam fået og det fungerer på min iPad, modsat Hotmail som slet ikke virkede på den, så jeg ikke kunne læse mails :)

Så hvis du er træt af spam burde du overveje at skifte..

0
0
Svar på denne tråd

Tak - men har dansk
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 17:38

udbyder på min hjemmeside og dertil knyttet flere mail adr. så jeg kan/vil ikke skifte til andre udbydere :-)

Mvh Gitte
Jack D. Joker. Anton
(tre hingste - lyder livet sammen)

• Naturlig bedækning, Sjælland
    Jack D, stg. 159, stærk, særdeles fornuftig smuk broget med mange års erfaring (ej reg.)
0
0
Svar på denne tråd

samme her
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 17:45

Jeg har fået samme mail og kunne slet ikke lade være med at grine af teksten

Carina

- INGEN ER MERE VÆRD END ANDRE -
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider