Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tamponer..i toilettet?
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 15:19

Min kæreste, der er VVS'er, siger at man altså ikke skyller de brugte tamponer ud i toilettet....men hvordan pokker får man den bloddryppende tingest fragtet fra toilettet og over i toiletspanden uden at efterlade et spor??? Min kæreste kan sjovt nok ikke forklare mig hvordan

Hilsen Jeanette.....der helt sikkert ikke er perfekt....er du?

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 15:24

Hej

Man tager noget toiletpapir og lægger den på og pakker den ind i. Så slipper man for blodpletter på gulvet.

Hvis man skifter til bind kan indpakningen fra det bruges.

Hilsen

Heidi

Nu med Robotool´s Qira

Den dejligste hest

for mig

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med....
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 15:25

... at rulle den ind i toiletpapir? - aner ikke om det er muligt, bruger ikke den slags.

- men nej, man skyller IKKE sådan noget ud i kloakken.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

gør man ikke?
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 15:25

Jaja, mænd siger så meget...

mon ikke det er noget med at pakke den pænt ind i toiletpapir og dumpe den i spanden? Eller... Jeg ved ikke... Jeg tilstår at jeg også dumper den i toilettet.

Du kan jo evt. bede din kæreste om at komme og hjælpe med at fragte den fra toilet over til spand næste gang du skal skifte

0
0
Svar på denne tråd

11111111
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 15:33

Toiletpapir og ned i en spand.

Det kan medføre en masse arbejde, og koste mange penge hvis "raketten" sætter sig fast i rørene.

OB plasten kan kommes i toilettet, men ikke hylsteret hvis der bruges Tampax.

:O)

0
0
Svar på denne tråd

Pak den ind!!!
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 15:34

Da jeg boede alene var jeg ude for toilettet stoppede og fandt senere ud af hvorfor = tamponer (en fredag aften og ingen vvsér før mandag ) min nabo som var døgnværtshus blev ret træt af mig!!!

Nu gør jeg altid noget toilet papir klar, altså folder det i 3-4 lag på gulvet og ruller den så deri og så i spanden..... Man kan jo altid vaske hænder!!

Kom til og tænke på!

hvad gør I med brugte bind?? Her bliver de altså også pakket i et eller andet, syntes faktisk det er lidt klamt og åbne spanden og se en andens ******

Mvh Tine

med pintopigen Henning

(aka Chinet af Korup)

0
0
Svar på denne tråd

datter af en kloakmester...
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 16:03

jeg er datter af en kloakmester .. og er blevet prædiket ørene fylde af at man putter ikke andet end papir i toilettet.

Tamponer og bind skal da i skraldespanden !!!

Ikke i toilettet .. Det er da ulækkert, hvis det stopper.

Det er da klamt nok at toilettet af stoppet af l*rt og papir.

Tamponer = Toiletpapir, pak det ind, smid det ud.

Bind = er som regel altid pakket inde i noget plastic. Det kan man jo putte det brugte bind i og lukke og smide ud.

Som en skriver så skal man jo vaske fingerne alligvel ....

Mette Stelmach

med de skønne drenge

Sartors Simply the Best, Quinar's Lovespot

og lånedrengen Rughavens Shadow

*** RIP ***

Cappucino

01.06.03 - 17.06.10

*** Min Engel ***

0
0
Svar på denne tråd

Bloddryppende???
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 16:14

Nu bløder jeg næsten ikke når jeg hver 3. md har mine sager. Derfor kan ikke engang en tampon mini bruges her.

Nå, men jeg har en gang blødt virkelig meget, men har da aldrig oplevet at tamponen ligefrem dryppede? Hvis den er så "fyldt", så må det da være fordi den skiftes for sjældent eller ikke er stor nok. Ja, bare en tanke.

Og bind hos mig pakkes bind også altid ind i toiletpapir inden det ryger i skraldespanden.

Og hurra for HN hvor der kan spørges om ALT.

Hilsen Benedicte

SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET!

Se min præsentation for diverse udstyr til salg!

Medarbejdere til Roskilde Festival 2011 søges. Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

er lykkelig over
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 16:25

folk mener man pakker bind og diverse andre "opsugnings-værktøjer" ind i wc papir eller papiret fra det nye bind...

Jeg har simpelthen allergi overfor bind og tamponer som bare ligger og blinker rødt i spanden

Jeg har også ALTID en pose i min toiletspand, alt andet er simpelthen for ulækkert....

Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 17:40

Synes da ikke det kan komme bag på nogen?

Det første man lærer er da at bind og tamponer IKKE hører til i et toilet ? Men det kan jeg se ikke en selvfølge åbenbart :S

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 18:39

man skifter inden man ville bløde igennem = ingen dryp.

den kan også pakkes ind

og altså nu er det da normalt at toiletspanden er ved siden af toilettet og ikke flere km væk. så altså hvor meget gris kan man nå at lave. :P skulle der alligevel komme minimal dryp, så ætser det altså ikke noget, det kan tøres af.

bruges der bind, så pakkes det bare ind i papiret fra det man skifter til

og ja pose i spanden - bonus (Y)

og kommer der en smule blod på hånden - så kan i vaskes kære venner ;D

men skylles ud skal det ihvertfald ikke :)

invader ise

Hále Bob & Perle de Phantomic
www.ofag.dk www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd

Brugt tampon
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 18:51

Tænk at det virkelig kan komme bag på nogen. Jeg er 18 år og har aldrig smidt det i toilettet - Fik ganske simpelt at vide, at det måtte man ikke, for så blev toilettet tilstoppet.

Jeg har godt nok aldrig prøvet, at den ligefrem drypper. Men ja, som de andre siger - Toiletpapir.

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 20:00

Jeg kan samtidig berette om, til dem der ikke vidste det, at vatpinde heller ikke har det godt i toilettet, har en ex-kollega hvis toilet var stoppet, og vatpindende var grunden til at det eskalerede.

Anyways, jeg pakker selv mit ind i papir, men har aldrig oplevet at det har dryppet så der har været 'ad' på gulv eller andre funky steder.

0
0
Svar på denne tråd

87656789
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 20:03

puuuhhh slemme slemme mig

Jeg putter den og så i toilettet ikke om jeg skal sidde og fange den med noget papir føj.. Så hellere undværre smiler..

MEn forstår godt pointen. FOrstår bare ikke lige hvorfor en lille tampon kan stoppe toilettet men hvad ved jeg..

Bind og alt andet kommer i spanden men ikke tamponen..

Hilsen Annette

0
0
Svar på denne tråd

Dryppende tamponer...
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 20:08

...er absolut meget normalt. I må virkelig have en let mens, når I ikke har oplevet det.

Jeg har korte mens, men meget kraftige. Af og til kan jeg bløde igennem en superplus tampon på en time. Og den drypper altså.

Det er ikke altid muligt at skifte i tide.

Jeg klarer det med toiletpapir, og den kommer selvfølgelig ikke i toilettet.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 20:22

Hold da op, tænk at folk putter den slags i toilettet! :D I må være fra en ældre generation, da vi havde "Tampax-damen" ude på folkeskolen sagde hun bare én gang, at som ALT andet må de ikke kommes i toilettet, de skal i spanden :) og synes da også selv det er en selvfølge (er 19). Hihi, men måske fandtes der ikke Tampax damer tidligere :D

Jeg bruger selv bind og jeg gemmer det stykke plastik det er pakket ind i. Så ruller jeg bindet sammen, ruller plastikken rundt om, og tit er der sådan en lille slip på der klæber, så kan man klæbe den fast så det ikke ruller ud igen :) det er lidt mere lækkert at have liggende i skraldespanden end et åbent bind synes jeg :P

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 22:42

Det er bare for hylemorsomt at sidde og læse, hvad andre gør bag den låste dør. Jeg kan lige se det for mig - toiletpapir i lange baner på gulvet, mens man pakker og pakker ind . Undskyld, jeg blev useriøs .

0
0
Svar på denne tråd

Ad ad ad
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 23:13

Hvorfor er "det at være utæt i understellet" så klamt og så forbudt at tale om???

Som "tampax-damen" forklarede os: det er jo noget som kommer inde fra os og er vel i grunden ikke klammere end når vi skærer os i fingeren?

Og igen du kan jo vaske hænder!!

Syntes bare det er klamt og rydde op efter andre, der ikke tager sit eget l*rt! Hvilket jeg kan forestile mig en vvsér også er når kloakken stopper.

Tamponerne kan sidde sig fast i kloakken da denne har større massefylde end papir og kommer der nogle stykker kan det altså godt stoppe det hele.

Mvh Tine

med pintopigen Henning

(aka Chinet af Korup)

0
0
Svar på denne tråd

Re: Tamponer..i toilettet?
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 00:36

Tag toiletpapir, pak den ind, ned i skralderen punktum.

HILSEN KAMILLA RIEDER
I'D RATHER BE UNDERESTIMATED THAN OVERRATED.

0
0
Svar på denne tråd

Tænk..
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 08:27

troede da især at det var den lidt ældre generation der vidste at det var total forbudt at komme andet end toiletpapir i toilettet

Nå men jeg putter det i spanden, pakker det ind i enten toiletpapir eller det plastik bind er pakket ind i..

Krone og Bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Horsens og omegn - se mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 08:37

Hæhæ, ja nu har jeg jo, naturligt nok, aldrig haft brug for hverken bind, tamponer eller andre af de "kvindedimser".. Til gengæld HAR jeg prøvet at rense vandlåse og rør ind imellem, hvor "en eller anden" har skyllet tingesterne ud i toilettet.. Og hvis nogle bilder sig ind at de er "klamme" når de lige kommer ud af sprækken og drypper lidt blod, så prøv at forestille jer en lettere opløst, halvrådden og ildelugtende bomuldsagtig dims, der har siddet fast i en vandlås i måske et par uger, evigt omrendt af masser af både nr.1 og nr.2 som den jo naturligvis også tiltrækker en del smagsprøver af.. ;)

Har man først prøvet at fiske sådanne sager ud af toiletter og rør, ja så ser man ganske anderledes på hele affæren, og så er et par bloddryp på gulvet da nok ret dejligt i forhold. (Hvis det da kan være så supersvært at pakke "rullen" ind, som mange heldigvis godt kan finde ud af. ;) )

Mvh.

Michael

GO FOR IT!!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 09:42

Michael: Som du dog kan beskrive det

Men tror nu nok de fleste her på HN har lært toiletmanére nu!!

Var der ikke noget i filmen "den eneste ene" med Bettina der lagde bindet på vasken på "kødsåret" opad????

Mvh Tine

med pintopigen Henning

(aka Chinet af Korup)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger LADYCUP
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 09:50

en "plast" dims der skal tømmes, skylles og ind igen.. smart smart smart

www.ladycup.dk

Mvh Gitte
Jack D. Joker. Anton
(tre hingste - lyder livet sammen)

• Naturlig bedækning, Sjælland
    Jack D, stg. 159, stærk, særdeles fornuftig smuk broget med mange års erfaring (ej reg.)
0
0
Svar på denne tråd

Ladycup
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 11:15

Smart.

Men hvorfor pokker er de i farver?

Venlig hilsen Stina.

Mor til de to charmetrolde

Lea og Louise.

0
0
Svar på denne tråd

Ifarver
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 13:35

Sådan at lesbiske par ved hvis der er hvis, samt mødre og søstre!

Og fordi der også skal være fest når der er russere i lysthuset

Ang- at smide den slags i toilettet. Jeg har en to år lang uafsluttet, uforløst høne at plukke med min fars kone. Hun smider konsekvent bind og tena i toilettet og forstår ikke at det så ofte stopper og generelt skylder dårligt ud. Damen er lettere neurotisk med at der skal se ordentligt ud, men et kronisk halvstoppet toilet giver altså brune belægninger dernede hvor der står vand.

Og selvfølgelig har jeg fortalt hende at man ikke putter bind, tampax , tena eller så meget som en lille vatrondel i toilettet. Som min søster forklarede mig da hun fangede mig i en velanskudt vatrondel der landede præcist i midten af toilettet.

Der skal nr. 1, nr 2 og toiletpapir i. Intet andet (har så senere selv udvidet med vaskevand fra gulvspanden).

Resten kommer i spanden - som så tømmes inden den bliver klam

I samme lektion fik jeg så også påbudt at den eneste undtagelse fra skraldespanden var hår fra hårbørsten. Det skal ud af vinduet så fuglene kan bygge rede af det

Sådan.

Medlem af Bullerklubben

Life is like a box of chocolate. You never know what´s inside.

Men man kan altså bare læse bagsiden eller indlægssedlen!

Hvad var det nu NSLFB stod for?

0
0
Svar på denne tråd

Ladycup - sjov
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 14:01

i farverne - og hvorfor ikke? synes det passer til mit kvindegen at kunne vælge flere farver.

Mvh Gitte
Jack D. Joker. Anton

Jack D, stg. 159, stærk, særdeles fornuftig smuk broget med mange års erfaring (ej reg.)
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 14:18

åh herregud for en komisk tråd!

Jeps ingenting i toilettet - børnelærdom i mit tilfælde... Ser ingen problemer i det.

Mensesblod er skam rent når det kommer ud, men til gengæld har jeg lært at det er de samme bakterier der går i det som i kød - if ever der var en god årsag til at tømme spanden!!

Vdr ladycup: kan du ikke fortælle lidt hvordan den virker - har aldrig hørt om den, men det lyder jo godt, hvor tit skal den f.eks skylles?

Venligst Maluna

Hvis der ikke er fejltagelser i dit liv, tager du ikke chancer nok

0
0
Svar på denne tråd

Bloddryppende...
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 15:16

Nu er jeg så én af dem der er nødt til at bruge tamponer på 2. dagen, og natten, fordi jeg kan fylde et bind på 10 min. Og det hænder da at jeg ikke lige får skiftet tingesten inden den er gennemvædet så den i bogstaveligste forstand drypper...men jeg kunne jo selvfølgelig lige vride den op i toilettet inden jeg pakker den ind i toiletpapir, fingeren kan jo vaskes

Men anyway, jeg har fået bekræftet at det ikke er ok at skylle dem ud, så jeg må øve en "indpakningsmetode"...kan jo starte med et thebrev

Hilsen Jeanette.....der helt sikkert ikke er perfekt....er du?

0
0
Svar på denne tråd

hundegittemor
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 15:21

Nu har jeg læst lidt på den side om ladycup OG bestilt!! Det er jo drønsmart!!! jeg lider meget af kløe efter bind, og vil gerne lave mindre affald!

Hvad man dog ikke kan få ud af HN... fnis

Venligst Maluna

Hvis der ikke er fejltagelser i dit liv, tager du ikke chancer nok

0
0
Svar på denne tråd

Lidt mere
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 15:54

Jean39: Hvad med og have en rulle billige frostposer i nærheden af toilettet, du har jo fat i snoren, så bare i posen og i spanden???

Syntes bare ikke det er fair andre skal rydde op efter en fordi man ikke lige gider (hverken vvsér eller rengøring)

Ladycuppen lyder smart. Har læst lidt på hjemmesiden, men den skal vel decifiseres (staves??) hver gang, ikke bare skylles? Hvordan gør man det, hvis man eks. er i byen??

Overvejer en i lyserød så manden kan glo ekstra meget hvis jeg ikke lige har fået den pakket væk

Mvh Tine

med pintopigen Henning

(aka Chinet af Korup)

0
0
Svar på denne tråd

kan seriøst ik
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 19:54

undlade at tænke: Se dog og bliv voksne mennesker! Man skyller IKKE skidtet ud fordi man sys det er ulækkert .

Og jeg forstår så ik hvor i det ulækre befinder sig? Sys i osse det er ulækkert at skære sig i fingeren så det bløder ? At det er ulækkert og klamt når manden piller jer i dåsen så i blir våde i trussen ?

Jeg mener mens er ik andet end våd i trussen med blod til vel . Det er jeres eget blod og tilbehør. Det kommmer inde fra. Det er naturligt... Og så kan man være så skabagtig . Jøsses...

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Be you - Be proud

Campingvogn sælges

0
0
Svar på denne tråd

Lidt info om LadyCup
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 20:12

og nej - jeg er ikke forhandler og får heller ikke procenter af salget ;-)

Jeg synes den er drøn smart - når først man er igang med perioden, så har man den jo med overalt. Tømmes efter behov om jeg så må sige, dog SKAL den ud og se dagslys efter max 12 timer.

Kan alt med den i - dog krævede det lidt tilvænning for mig at placere den korrekt (har den store som de anbefaler nu man har født).

Den har en spids dims som skal vende udaf - jeg kalder det for åndehullet *ggg*. Der kommer IKKE blod ud af det!

Når man skal have den op, trykkes den ene side ind mod den anden og begge ender sammen (8 tal der ligger ned) og op med den hvorefter den folder sig ud med et kæmpe smæld (nej pjat, det mærker man knapt nok) og så er du klar til ..... whatever...

Ulempen er når man er på et wc uden håndvask og den skal skylles - det kan man ikke!!!

Og så skal man lige vende sig synet af blodet når man tømmer den og den tømmes/tages ud ved at hive i den der dims (åndehullet) og så vipper den ganske automatisk rundt når den er ude.

Forklaring nok?

Vil altså ikke illustrere det med div billeder

Mvh Gitte
Jack D. Joker. Anton

0
0
Svar på denne tråd

Hundegittemor
Forfatter: 
Dato:  05-05-2011 20:18

arh du er da osse så kedelig, come on

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Be you - Be proud

Campingvogn sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider