Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

De der spørgsmål på Facebook
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 13:47

Jeg tager lige blondine-parykken på og spørger om det ikke er muligt at fjerne alle de der "hvem har været hvor og set hvilke film"-ting fra startsiden???

De er da mere irriterende end cikade-chikane når man skal sove!

0
0
Svar på denne tråd

ved ikke helt.
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 17:12

Nu ved jeg ikke helt hvad du mener, men de fleste ting på facebook har den egenskab at der kommer et kryds eller en blyant frem hvis du kører pilen op i højre hjørne af de forskellige opslag.

Hvis det er en form for en newsfeed du vil af med kommer der i hvert fald et kryds, og trykker du på det, kan vælge at blokere den type opslag på din startside.

Medlem af Bullerklubben

Life is like a box of chocolate. You never know what´s inside.

Men man kan altså bare læse bagsiden eller indlægssedlen!

Hvad var det nu NSLFB stod for?

0
0
Svar på denne tråd

newsfeed
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 18:10

Jeg kan kun fjerne hvert enkelt opslag, ikke hele app'en.

På startsiden har jeg lige nu 12 forskellige opslag om hvem der har set hvilke film, hvilken sport der er sejest (nogle har svaret Fest og Sove; sport?!?!), hvilken lande man har været i osv osv osv....

Det er den der hedder "Spørgsmål" i toppen af startsiden (ved statusfeltet).

0
0
Svar på denne tråd

facebook
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 18:22

Når du trykker på kryds for at slette det enkelte opslag, skulle der gerne komme flere valg frem - feks om du vil anmelde det som spam og om du 'ikke syntes om mere'... ;)

MVH: HELLE

OBS: Check min profil eller markedspladsen!!

Hus ønskes til leje V. Stenstrup, Sydfyn

0
0
Svar på denne tråd

facebook
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 18:27

Ja, men der kommer ikke en mulighed om at fjerne alle den slags opslag.

Jeg kan fjerne det enkelte opslag, fjerne alle opslag fra den enkelte person eller anmelde som spam.

0
0
Svar på denne tråd

Samme her
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 22:17

Har ledt og ledt efter, hvordan man slipper af med dem. Det kan man tilsyneladende ikke. Men mon ikke det kommer, når tilstrækkeligt med mennesker har klaget over dem? Sådan plejer det at være på Facebook ;-)

Salvia

230 stk. hestepostkort sælges. *Ny pris* Se annoncen her

Don't let go
Never give up, it's such a wonderful life

The thing women have yet to learn is nobody gives you power.
You just take it.

0
0
Svar på denne tråd

facebook
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 22:28

...Vi kan håbe, for det er dog et skrækkeligt tiltag!

- Men godt det ikke bare var mig der ikke kunne hitte ud af det; det må være lyspunktet her.

0
0
Svar på denne tråd

tuuuuuuuuuuuuuuuuut
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 23:05

Ja jeg har også meldt pas og sidder bare og bliver mere og mere irriteret over dem for hver dag. De fleste andre apps kan man jo blokere/vælge fra/ik syntes godt om længere. Men dette er dog det grusomste onde der ikke vil forføje sig!

Håber at FB har fået gjort kål på det inden ugen er omme. For det er da belastende..

mistænker det lidt for at være noget virus/ting ting noget. For mange af dem der sender det ud er nogle som jeg ved der slet ik bruger nogen apps..... mystisk.

Har du set om jeg sender nogen af dem ud Louise? For jeg har aldrig trykket på dem. Men måske er det folk der er kommet til at trykke på dem...

hmm..

Nå anyways.... irriterende i hvert fald !

Venlig hilsen Josefine Skov

*Skovsminde*

<3 Chili in Action, Glanvyrnwy Squire, Max, The Royal Angel, Bjerregårds Freja <3

0
0
Svar på denne tråd

facebook
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 07:30

Ingen fra dig, Fine.

Tror nu ikke det er noget virus-halløj, bare et topirriterende tiltag fra FBs side. :(

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider