Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Han er fantastisk
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 12:27

Et lille glædes indlæg fra mig:

Ja jeg har så været ungheste ejer de sidste 10 dage og må indrømme at min dejlige dreng imponerer mig helt vildt. Har ellers ikke så gode erfaringer med ungheste og nok en lille smule respekt for dem.

Alligevel så bliver min dejlige 4 års ved med at imponerer mig.

Børn der leger, at være alene i stalden og nye heste har ikke kunne hyle ham ud af den.

Og her i weekenden fik han så et 13 tal fra mig!

Jeg har desværre endnu ikke modtaget det bid jeg har bestilt til ham så har kun kunne longere ham den første uge. Men nu synes jeg altså det var tid til at komme på ryggen af ham. Så på med sadlen og kapsunen (uden bid) og så op.

lige ved siden af ridebanen var de igang med at reparere en lastbil og der blev svejset, hamret, startet og slukket motor og laddet på lastbilen blev hævet og sænket.

Og lille drengen, ja han vippede ikke med et øre.

Selv uden bid (som han aldrig har prøvet før) kunne jeg ride ham roligt rundt i alle 3 gangarter.

Det var nok ikke særlig elegant at se på, men afslappet og hyggeligt.

Til trods for at min kondi og balance er af H til så går min dreng rundt som om han var en erfaren herre, og har 7-9-13 ikke lavet et eneste hop eller vist angst over for noget som helst.

Så ja tror jeg har købt en perfekt cool unghest

Billede

Look up into heaven
You'll see them above
The horses we lost
The horses we loved

R.I.P. SILLE

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 13:21

Tillykke med hesten Iben - han lyder til at være en rigtig guldklump :)

Mvh

Janni

LEDIG BOKS I STALD BELIGGENDE MELLEM MØRKØV OG UNDLØSE, TÆT PÅ SKOV OG RIDEHUS. SE ANNONCER FOR MERE INFO.

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 14:58

Tillykke med den smukke. Og jeg er da bare slet ikke grøn af misundelse over en unghest med så skønt temperament.

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 22:28

Du skal virkelig være glad for at have en unghest der er så cool :-)

Jeg kunne godt tænke mig at min egen havde lidt mere af det. Men det kommer forhåbentlig med tålmodighed, træning og tiden ;-)

Og så er det da virkelig godt til dig at få en god start med din nye hest ;-)

Hilsen LouiseN

Langsomt er hurtigt

0
0
Svar på denne tråd

Overskriften
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 06:57

Tillykke med den nye smukke hest - han lyder som en kopi af min unge dreng :D - det er da bare fantastisk når man har en unghest som er SÅ cool i temp.

Det bliver spændende at følge jer :)

Mvh

Elisabeth

Med den "japanske" hest Ichiro

Cacharel, mit hjertebarn, elsket aldrig glemt

Røde, min sjæleven, foraltid elsket foraltid savnet

Kun med hjertet kan man rigtig se

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 11:44

Han lyder som en dejlig dreng Iben, og det er godt nok gode nyheder at du er glad for dit køb, hvor er det vidundeligt. Tillykke!!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 14:20

Tillykke, han lyder som en rigtig dejlig dreng. Du fortjener noget godt med hestene, har jo fulgt dig med Sille, som ejg ved, du kæmpede for.

Held og lykke med det hele

Team Starlight´s

Starlight´s Sidney & Kristina

SAVNET

<3 Hvil i fred lille Sidney <3

28/4-04 - 4/10-10

Heste sladrer ikke. Men det burde tilskueren gøre!

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 15:18

for alle jeres kommentarer - det er en utrolig glæde at have fundet en ny hest. Selvom han af udseende ligner sille en del, så er de heldigvis meget forskellige i væremåde og temperament.

Var ellers meget skeptisk over at han er så ung ville helst have købt en hest et par år ældre, men indtil videre er intet fortrudt.

Savner Sille hver dag, men ved at D'Valcado vil sætte sig et præg på mig og i mit hjerte.

Look up into heaven
You'll see them above
The horses we lost
The horses we loved

R.I.P. SILLE

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider