Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Respons på opstaldnings annoncer
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 12:18

Kom til at tænke på hvor mange der egentlig fik henvendelser på deres annoncer herinde omkring opstaldning??

Altså jer der udlejer bokse :)

Kan huske engang én herinde, hvis ikke flere, skrev at de fleste af deres pensionærer var fra "nogen der havde hørt" om osv., Hestegalleriet.

Ikke mange oplevede henvendelser herinde fra der førte til noget... men er der hold i det??

Mvh

Janni

0
0
Svar på denne tråd

Overskriften
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 18:30

Ved ikke om der er hold i det, men personligt har jeg haft kikket derinde et par gange, at jeg så ikke fandt noget er en helt anden snak. Men kikket bliver der :)

Mvh

Elisabeth

Med den "japanske" hest Ichiro

Cacharel, mit hjertebarn, elsket aldrig glemt

Røde, min sjæleven, foraltid elsket foraltid savnet

Kun med hjertet kan man rigtig se

0
0
Svar på denne tråd

Annoncer
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 11:52

Vi har annonceret herinde (annoncen står stadig, men der er fyldt op) igennem et års tid.

VI har/har haft rigtigt mange henvendelser og mange der har været ude og kigge, også efter her blev fyldt op og 5-6 stykker på vendteliste, flere er folk herinde fra der er kommet på baggrund af annoncen. Tror vi kunne have bygget en stald til 30 heste og stadig have fyldt op, igen mange seriøse henvendelser herinde fra, men alt for få bokse :o)

Hvad jeg har kunne forstå på mange af dem der har været hos os, som har været rundt og kigger, på baggrund af annoncer, bliver folk simpelthed skuffet gang på gang, da annoncen slet slet ikke lever op til realiteterne..

Så tror bestemt ikke kunderne mangler (via annoncer) tror bare rigtigt mange opstaldningssteder skal være mere realistiske i deres beskrivelse af boks, fold, faciliter mm. og ikke love mere end de kan hold..

Hilsen Karina

Ny hjemmeside: http://stald-birch.dk/

Prima wrap og hø sælges

Skønne cockerunger vendtes i påsken, se evt. hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

jeg....
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 13:17

jeg har kun erfaring som søgende. Men synes, annoncer er super gode, både her, på HG, og HN's fagbog.

Jeg er vokset op i en lille by, og havde kun hørt om en stald nede af vejen med ridehal etc, aldrig set den (der er ingen skilte overhovedet og godt gemt), så der flyttede jeg kun til, fordi jeg fik kontakt med ejer via. annoncen.

Og nu er jeg selv flyttet lidt længere ud på landet, hvor jeg ikke kender staldene, og kigger rigtig meget på annoncer. :)

0
0
Svar på denne tråd

respons
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 13:31

tjaa , jeg har personligt haft bedst succes med HG, jeg har 2 gange haft en annonce her på HN, men ingen respons...

og så synes jeg det er hammerdyrt at annoncere her på HN

Udstyr til shetlændere fremstilles, billige priser

www.onlinesalg.dk/ default.asp?Firmaid=9339
Har ikke mere en ledig boks:0)

6/7-06 - Min elskede ven igennem 12 år - Jeg savner dig Tamina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 13:53

Personligt har jeg enkelte gange haft respons på annonce herinde, men HG har uden tvivl været det bedste forum.

Synes også det er hammerdyrt herinde, kontra HG f.eks, og med antallet af henvendelser, så tror jeg ikke det kan svare sig - ihvertfald for mit vedkommende :)

Mvh

Janni

0
0
Svar på denne tråd

Det.......
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 11:00

er jo nok helt an på hvor man bor, hvad man kan tilbyde og hvor stor efterspørgelsen så er i det område. Personligt har jeg selv fundet mine opstaldninger her på heste-nettet via markedspladsens annoncer. Hvor i mod jeg ikke rigtig har kunnet finde noget på hestegalleriet som jeg syntes jeg kunne bruge på det pågældene tidspunkt. Men syntes jeg har hørt at flere hestepensioner lige frem har fået ventelister af at have en annonce her på heste-nettet.

Vrisk fra Lene

Ifoler min lånehoppe Carina H efter Carano, med Lambrusco Ask i maj 2011

og

Spotlight XX med Casir Ask i 2012

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider