Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Lære at stoppe når jeg er mæt
Forfatter: 
Dato:  01-05-2011 17:52

Heej!

jeg har er problem med at jeg ikke kan lade være med at spise så længe der er mad på bordet. også selvom jeg er mæt.

Jeg har det helt samme problem med slik. jeg kan ikke stoppe med at spise det før det er spist op.

har i nogen ideer til hvad jeg kan gøre ved det?

0
0
Svar på denne tråd

Beslutte
Forfatter: 
Dato:  01-05-2011 18:00

Der er 2 løsninger.

1. du vælger hvad du vil spise og lægger det på din tallerken eller skål og så spiser du kun det. Det kræver rygrad og vilje styrke at gøre det og kan være svært.

2. tag det mad du vil have og sæt resten væk og jeg mener helt væk. Sæt varm mad rester i køleskabet og slikket i en pose og ud i skabet så det er væk.

Jeg syntes selv tit det er sådan at hvis jeg skal rejse mig efter noget når jeg at tænke over om jeg skal spise det og så lader jeg være og tager et glas vand eller en kop the i stedet for

Hilsen

Line

kreativblog moeldrup-design.blogspot.com/

0
0
Svar på denne tråd

lad være
Forfatter: 
Dato:  01-05-2011 18:16

Lad være med at sætte maden på bordet.

Jeg har et par børn der ikke kan mærke mæthed, så her står maden et andet sted og så bliver der taget en portion og man går hen og sætter sig.

Når den så er slut, så har man lige 5 min til den næste portion kan komme. Og på den tid kan hjernen nå at reagere og man føler sig mæt.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider