Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

UFOer!!??
Forfatter: 
Dato:  30-04-2011 22:24
Andre der har bemærket uidentificerede flyvende objekter hertil aften over Køge Bugt/Vestegnen? Vi så omkring 20 stk. på række, og der var flere naboer ude at kigge også. Der må være en fornuftig forklaring...?

/minski

HESTEMASSAGE TILBYDES

(Vestegnen, Midtsjælland.....Sjælland)

www.hestibalance.dk

Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe ...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-04-2011 23:04
Eh nej? Bor der ikke. Min mor sagde, at da hun var barn, cyklede hun ofte en hjem fra sin veninde i mørket. - Hun har oplevet det samme, der var bare kun 1 af dem. Min venindes far har prøvet det samme. Jeg har ingen ide? Måske et specielt skær fra himlen eller måske et glimt af nordlys?

Hvis du havde en god video af det, så kunne du garentrisse tjene på den(;

Ejer af verdens bedste tykke pony blanding + dyr! [:

Man er ikke en god rytter, hvis man kan springe 2 meter, man er en god rytter, hvis ens hest viser respekt og tillid.

0
0
Svar på denne tråd

Dokumenter
Forfatter: 
Dato:  30-04-2011 23:11

og send til sufoi (skandinavisk ufoinformation) 20 stk på række lyder som noget der er blevet dokumenteret ganske ofte de seneste år, da det er blevet moderne at sende papirlamper til vejrs ved brylupper

Hvis ikke det er det, så hold os lige opdateret. Synes den slags er spændende. Indtil det er opklaret, er det jo et mysterie.

Hvis de lander og du taler med nogle aliens, så fortæl dem at jeg gerne vil bortføres og afleveres en måned tilbage i tiden (er presset og så sidder jeg på HN! )

Medlem af Bullerklubben

Life is like a box of chocolate. You never know what´s inside.

Men man kan altså bare læse bagsiden eller indlægssedlen!

Hvad var det nu NSLFB stod for?

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  30-04-2011 23:29

Det altså ret mærkeligt. For jeg havde en utrolig oplevelse som barn jeg ALDRIG har fortalt til andre end min den gang - bedste veninde. Jeg troede det var en drøm, men det var rigtigt.

Vi var til noget byfest hos min far den gang og ovre på den anden side af vejen ligger en legeplads. Har nok været omkring 12 år gammel ca. Vi var sent oppe fordi der var fødselsdags hos en venindes mor og vi var derovre og hygge. Klokken var derfor sent. Jeg kiggede et glimt over på legepladsen på et tidspunkt og der så jeg noget stærkt grønt lys og et objekt der var ved at stige op mod himlen. Det ligende SÅ meget noget ufo ligende noget . Jeg skyndte mig bare at kigge væk og gå væk. Jeg blev lidt bange :S

2 sek efter var det væk.. Mm

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

jjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  30-04-2011 23:33

Men det ikke første gang folk ser noget der ligner :S

www.sufoi.dk/ufo-obs/2011/brt11- k1.php

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

UFO....
Forfatter: 
Dato:  01-05-2011 00:47

Har ikke selv oplevet UFOer, men har set denne video på youtube fra den 28. januar i år.

Kan ikke mindes de viste noget i fjernsynet om det den gang?

www.youtube.com/watch?v=O2sXPAZ4XfM

Med venlig hilsen

Zooropa - Anne

*** Impossible as they may seem
You've got to fight for every dream
'Cause who's to know which one you let go
Would have made you complete ***

0
0
Svar på denne tråd

Mysterie opklaret!
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 14:02

Efter at have set klip på youtube er jeg nu overbevist at mine UFOer nu blot er FOer, nærmere betegnet kinesiske papirlamper.

De fløj så fint og stille på række og fulgte alle den samme bue på himmelen, men var så tilpas højt oppe at de ikke lignede andet end pulserende runde lys.

Ligesom dem her: www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en- GB&v=pthBu7lwrIA (man skal 1:08 hen i videoen og frem, før de ligner dem jeg så.)

/minski

HESTEMASSAGE TILBYDES

(Vestegnen, Midtsjælland.....Sjælland)

www.hestibalance.dk

Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider