Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Body shop
Forfatter: 
Dato:  28-04-2011 14:00

Hej med jer.

Ville lige høre om nogen har erfaringer med serien fra bodyshop med aloe vera???

Min hud er simpelthen blever så sart og helt skør efter jeg i december begyndte at bruge 3-trins systemet fra Clinique. Tror det er for skrapt for min hud... Synes ellers deres produkter er lækre, og til at starte med virkede det fint, men nu er min hud under øjnene og helt ned til hvor jeg vil sige at kinden starter helt rød og hævet... Ligner faktisk en der har fået nogen på låget

Men den serie med aloe vera fra bodyshop skulle være meget mild...

Så erfaringer søges... Eller hvis nogen har andre forslag...?

0
0
Svar på denne tråd

hvad med
Forfatter: 
Dato:  28-04-2011 14:12

hvad med at lade være med at bruge noget indtil din hud er kommet sig lidt?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-04-2011 14:18

Jeg har selv meget sart hud og bruger aloe vera serien fra bodyshop. Det virker super godt! :-)

Kh Louise

0
0
Svar på denne tråd

Body shop?
Forfatter: 
Dato:  28-04-2011 14:40

Jeg er på ingen måde imponeret over body shop. De kan overhovedet ikke leve op til det ry de prøver at have ift. naturlighed.

Hvis du vil have naturlighed skal du gå efter produkter der har de eftertraktede mærkninger.

Til ultra sart hud vil jeg kun anbefale Beautý Pacifique. Jeg har netop eksperimenteret med andre ektremt milde produkter til ekstremt tør hud, eks. diverse ting fra apoteket og en enkelt creme fra Matas da de for nyligt er stoppet med at bruge parabener, men næ nej. BP er det eneste der har gjort en synlig forskel for min hud.

Når det er din øjenhud der er blevet sær, så skal jeg lige høre: Putter du øjencreme på selve øjenhuden? Det er nemlig no go. Det skal duppes rundt om øjet altså på kindben og øjenbryn, så trænger det selv tættere på øjnene.

Al creme indeholder fyldstoffer, som er skadelige for den sarte hud omkring øjnene. Desværre har vi en tendens til at reagere på grim hud ved at smøre mere creme på, det er også fornuftigt nok hvis man bruger den rette creme til eksempelvis tørre kinder, men lige med øjnene er det absolut ikke smart. Hvis øjenhuden virker tør, hævet, eller der er poser eller render, så kan jeg kun anbefale at ligge agurkeskiver eller brugte teposer (afkølede) på øjnene.

Jeg er helt stoppet med at bruge øjencreme efter råd fra en kosmetolog. til gengæld snupper jeg gerne et par skiver agurk lige fra køleskabet, hvis jeg ser træt ud. Især billige mærker skal man holde sig langt væk fra, da der er flere fyldstoffer i. Så nej, ville bestemt ikke tro at body shop kunne gøre noget.

Medlem af Bullerklubben

Life is like a box of chocolate. You never know what´s inside.

Men man kan altså bare læse bagsiden eller indlægssedlen!

Hvad var det nu NSLFB stod for?

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  29-04-2011 09:32

Mange tak for jeres indput

Charlotte; Du har helt ret i at min hud skal have en pause under alle omstændigheder, indtil den er helt god igen. Det ville ikke være godt at pjaske alt muligt på en hud, som er meget irriteret. Måske reagerer man også i den fase på noget, som man under normale omstændigheder godt kunne tåle...

LouiseM; Dejligt at høre at du er glad for aloe vera serien. Jeg har fået en lille prøve med hjem derfra med noget øjen-gel i den serie. Så kan jeg jo prøve lige så forsigtigt når huden har normaliseret sig lidt igen..

Trille4; Du har helt ret med at øjencreme ikke må komme helt op til vipperne, da huden er ekstrem sart, og det skal jo nødigt IND i øjnene heller. Jeg har muligvis lige været rundhåndet nok når jeg har smurt på, og måske også fået det smurt for langt op. Men det vil jeg være mere obs på fremover. Jeg kender slet ikke det mærke du nævner men det vil jeg klart undersøge!

De agurkeskiver - giver de fugt? For problemet er netop for mig at jeg har begyndende tørhedslinier ved øjnene, og det er jo dem jeg gerne vil komme i forkøbet...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider