Goldfish: Meningen er at jeg er glad for mit har... har det langt for min egen fornøjelses skyld ikke for andres
hvis jeg havde det løst om natte og i stalden, ja så ville det blive meget meget mere slidt og derfor ikke kunne holdes langt... derfor er det flettet op.. og så har jeg det løst når vi skal noget 
Pandehår er ikke rigtig mig.. klæder mig ikke og ja den mode der er med pandehår for tiden bryder jeg mig ikke om + det tager 10000 år at få det med igen.. plejer at få det klippet lidt op fortil for at ramme ind, men uden direkte pandehår..
Glattet gider jeg ikke, for det skal jeg så stå og gøre konstant herhjemme.. og det har jeg ikke tålmodighed til + det slider voldsomt på håret..
Krøller er ikke en mulighed da jeg er gravid (pga kemikalierne) + mine hårstrå er mega tykke og nærmest umulige at krølle.. de retter simpelthen sig selv ud igen med mindre de laver mega små krøller og bruger ekstra ekstra væske og så får jeg tørre puddel krøller..
Sandra: Ja håret har ikke set en frisør siden min bryllupsdag (dvs 3 år siden) så ja det er ved at være godt slidt (min stedmor har så taget spidser 2 gange) så regnede med at der nok skulle en ca 15 cm af.. men der plejer jeg at lade frisøren bedømme hvor meget det er nødvendigt for at få det slidte væk..
Janne: Nemlig også det jeg er bange for hvis jeg gør noget drastisk.. jeg har haft mine dramatiske forandringer (barberede i 9 klasse alt mit hår af).. ved godt hår selvfølgelig vokser ud igen, men det tager jo tid 
Annette + Button: Mange tak for de pæne ord