Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp til hår
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 18:39

Så er der bestilt tid hos frisøren i morgen til at få gjort noget ved mit hår... jeg aner bare ikke rigtig hvad er ikke til kort hår.. så vil gerne behold det forholdvis langt.. men er i tvivl om jeg bare skal få klippet et stykke af eller evt få klippet noget frisure eller lignende..

Hvad siger i ??

Mit hår så godt jeg lige kunne tage billede selv

Her med håret krøllet og "sat".. dog et par år gammelt...

Til hverdag har jeg håret flettet, så det ikke filtre og kommer i vejen..

Nå men kom med jeres gode råd og ideer :-)

Hilsen Signe Og guld klumpen Emma

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 21:24

Hvad er meningen med langt hår hvis det kun sidder i en fletning? Ikke kun møntet på dig, men damn, der er mange mennesker med langt hår der bare har det opsat fordi det ellers irriterer, og det er da lidt kedeligt synes jeg.

Anyways! Det ser lidt fladt og kedeligt ud, hvad med at klippe et godt stykke af og få nogle etager i (ser etager egentlig godt ud i bølget hår? det har jeg faktisk ingen anelse om, det skal du nok hive fat i frisøren om først hvis det er) evt. noget pandehår af en art hvis du ikke har, det ændrer helt vildt meget på det hele hvis man ikke normalt har det, og så behøver man ikke ændre så meget andet af håret da det giver et kæmpe løft. (det gør det ihvertfald på en veninde jeg har, hun har dreads, så det eneste hun leger med det er pandehåret der ændrer sig ofte, og ser brandgodt ud!)

eller få det glattet eller krøllet, leg lidt med det, du har jo masser af muligheder, kommer det fra pigen der næsten fik klippet alt sit hår af da min gamle frisør fik frit spil da mit hår var tørt og kedeligt, med godt resultat

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffff
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 21:27

Jeg ville klippe i hvert fald 20 cm af.

Det ser utrolig tyndt og sjasket ud og det ikke pænt at have langt hår hvis det bare slasker :(

Så af med noget af det og få lidt etager i.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

jeg synes
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 21:32

dit hår er vildt flot....og det eneste jeg ville be' frisøren om var at klippe det "sundt".....

KH:)Annette

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er SÅ
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 21:55

ked af at jeg klippede en del af mit hår af, det er til skuldrene nu. Jeg ville tage cirka halvdelen af dit hår af og ellers bare lade dte være langt.

Sagde Janne

Lejlighed sælges i Kgs. Lyngby

nybolig.dk/maegler/ PrivatBolig.jsp?sagsnr...snr=103468

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Saksen væk!
Forfatter: 
Dato:  28-04-2011 00:46

Ej nej nej, det er SÅ smukt dit hår! Jeg tilslutter mig at det bare skal klippes "sundt", og hvis du gerne vil have lidt forandring i det, måske lidt lag til at indramme ansigtet? Men ikke pille for meget ved det (dramatisk undertone skyldes at du har et hår jeg ville betale mange penge for, hvis resultatet kunne blive så lækkert og naturligt.)

At prøve at forstå andre udfra grundprincippet at forskellige baggrunde giver forskellige ressourcer er ikke en dødssynd

0
0
Svar på denne tråd

Tak for jeres svar
Forfatter: 
Dato:  28-04-2011 01:18

Goldfish: Meningen er at jeg er glad for mit har... har det langt for min egen fornøjelses skyld ikke for andres ;-) hvis jeg havde det løst om natte og i stalden, ja så ville det blive meget meget mere slidt og derfor ikke kunne holdes langt... derfor er det flettet op.. og så har jeg det løst når vi skal noget :-)

Pandehår er ikke rigtig mig.. klæder mig ikke og ja den mode der er med pandehår for tiden bryder jeg mig ikke om + det tager 10000 år at få det med igen.. plejer at få det klippet lidt op fortil for at ramme ind, men uden direkte pandehår..

Glattet gider jeg ikke, for det skal jeg så stå og gøre konstant herhjemme.. og det har jeg ikke tålmodighed til + det slider voldsomt på håret..

Krøller er ikke en mulighed da jeg er gravid (pga kemikalierne) + mine hårstrå er mega tykke og nærmest umulige at krølle.. de retter simpelthen sig selv ud igen med mindre de laver mega små krøller og bruger ekstra ekstra væske og så får jeg tørre puddel krøller..

Sandra: Ja håret har ikke set en frisør siden min bryllupsdag (dvs 3 år siden) så ja det er ved at være godt slidt (min stedmor har så taget spidser 2 gange) så regnede med at der nok skulle en ca 15 cm af.. men der plejer jeg at lade frisøren bedømme hvor meget det er nødvendigt for at få det slidte væk..

Janne: Nemlig også det jeg er bange for hvis jeg gør noget drastisk.. jeg har haft mine dramatiske forandringer (barberede i 9 klasse alt mit hår af).. ved godt hår selvfølgelig vokser ud igen, men det tager jo tid ;-)

Annette + Button: Mange tak for de pæne ord :-)

0
0
Svar på denne tråd

llllllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  28-04-2011 01:32

Som andre nævner, synes jeg også at du skal få det klippet "sundt" og så ellers bare indramning af ansigtet og så tror jeg lidt skråt pandehår ville være flot

Sabrina med Mac Neal

En fantastisk Irish Cob

efter Ster Preferent hingsten Clononeen Royal Cash

-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-

Hø/wraphø inkl. levering i Odense NV SØGES

' '

0
0
Svar på denne tråd

llllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  28-04-2011 01:40

Som her:

Sabrina med Mac Neal

En fantastisk Irish Cob

efter Ster Preferent hingsten Clononeen Royal Cash

-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-

Hø/wraphø inkl. levering i Odense NV SØGES

' '

0
0
Svar på denne tråd

Føler mig nøgen
Forfatter: 
Dato:  28-04-2011 13:04

Så røg der en masse hår føles ret mærkeligt og meget let.. lod frisøren om at bedømme hvor meget hun mente der skulle af.. er endt med ca samme længde som Jennifer Aniston har på det viste billede.. men føler mig nærmest korthåret lige nu skal prøve at få taget et billede senere..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-04-2011 13:10

Synes også du skal have 15-20 cm af (har selv langt hår og det er flot) og så et skråt pandehår. Behøver ikke være så kort at du ikke kan få det med når det sættes op. Men det giver altså flere muligheder når det skal sættes, så man ikke altid har samme(kedelige) frisure. Og det var ikke møntet på dig, har selv tendens til hestehale i hverdagen, men det skal også være opsat på job. Ellers tal med frisøren og kom i god tid, så du kan kigge i deres blade og få inspiration

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider