Ja, det kan godt være det er et lidt underligt spørgsmål, men hvad er det for noget gylle der lugter af kattel*ort?
Jeg har haft vinduet i soveværelset til at stå åbent et par timer her inden sengetid, og jeg blev altså noget ramt af den lugt der kom mig i møde da jeg ville gå i seng. Det lugter ligesådan udenfor, både ved huset og oppe ved vejen. Kæresten har gået og lavet terrasse udenfor, og han siger det er som om det kommer i perioder. Ligesom sådan et vindpust af kattetoilet. 
Jeg har selv arbejdet i landbruget, både med kvæg, grise og heste - ingen af deres hømmer lugter altså sådan, så hut jeg visker.
Nok er jeg gravid, men så meget kan min lugtesans da heller ikke drille mig. 
Det skal lige siges at vi faktisk bor inde i byen, lige ved siden af byskiltet. Rideskolen er vores nabo, og ligger lige på den anden side af byskiltet, så vi er ikke sarte og vant til at der godt kan lugte lidt landligt.
Katte høm høm er ikke just min favoritduft, og jeg kan altså heller ikke forestille mig at vores ene kat har skidt overalt i vores have i løbet af et par timer. Så skal Lille Frøken da have haft ufattelig dårlig mave.