Vi skal giftes til Sep/oktober, men da vi har valgt at gøre det i Thailand med kun de allernærmeste og på den måde holde "den store fest", bliver vi gift på rådhuset herhjemme, for at få papirer osv på plads. -så kan jeg også blive kørt i hestevogn med mine drenge for 
Men, den dag, herhjemme, vil vi så spise forkost sammen med lidt flere, men stadig få, vi bliver vist 15.. og nu kommer min tanke så..
Vi er ved at fjerne alt i haven, den bliver tømt for alt minus få træer og så græs i det hele. Vi har tænkt på at få nogle Rhododendroner, pludselig slog det mig, at det kunne være sjovt at få dem ved bryllupsgæsterne. Jeg vil ikke ønske mig store gaver, når det "kun" giver en frokost, men kunne man ikke ønske sig et bryllupsbed? -altså en busk ved hvert par, så kunne vi have det bed som minde altid, og det er ikke noget der koster andet end at man kan tillade sig at bede om det, synes jeg.
Så vidt synes jeg ikke der kan være noget forkert/mærkeligt/andet i det.. Men nu tænkte jeg så videre
kunne man skrive at der var frokost på Damende, med efterfølgende rhododendron-plantning og bryllupskage hjemme hos os selv? Så hvert par selv planter den de kom med...
Hvad ville I synes om den slags? -det er den 29 sep. så vi satser på godt vejr, men ellers må vi jo nøjes med kagen herhjemme, vejret kan vi jo ikke garantere...
Håber at høre lidt tanker omkring det...