Hej Hn`er 
Jeg har efterhånden fået noget hjælpe her inde ang uddannelse, og det er jeg bare super glad for, tak for det 
Nu er jeg efterhånden nået frem til at nærstudere læreuddannelsen! men jeg har nogle spørgsmål, som jeg håber i vil hjælpe mig!
Jeg har været så heldig at få en revalidering, så jeg tænker og tænker over hvad jeg skal gå i gang med 
Jeg har min 9klasse plus 10 klasse, en Hf som ikke gik godt, hvor efter jeg læste nogle af fagene op på VUC, så jeg bestod hfen på gennemsnittet! Det var hverken pga sjusk eller lign, at min hf ikke gik godt...
Det er nu ved at være nogle år siden jeg tog Hf`en og VUC, er 25 nu!
Så vil jeg høre, er det overhovedet muligt at blive optaget på skolen som lærerstuderende, når min hf ikke var ret god? tager de overhovedet dem ind?
Jeg har jo så mange andre kvalifikationer, og er også et andet sted i mit liv, end den gang jeg tog min Hf 
Nu hvor jeg er i igang med at finde ud af hvad jeg vil mm, går tiden jo, og nu er den ene ansøgningsfrist fx d. 15 marts, dvs det er for sent, skal jeg så til at vente til næste år? eller har de forskellige studier "gemte pladser" til fx en der får en revalidering??
for syntes nu det er længe bare at skulle gå hjemme, hvis jeg fx først kan starter til næste år!?!
Jeg vil selvfølgelig ringe og snakke med en studievejleder, men det ville også være rart at høre andres erfaringer!! Og måske der er nogen der er lærer her inde??? eller som er i gang med uddannelsen, fortæl fortæl??? 
Håber meget på nogen vil hjælpe, selvom vejret er skønt med skønt på uden for, til en tur på hesteryg