Jeg har ikke set videoen, men vil da gerne kommentere på børn og heste alligevel.
Vi har et mindre opstaldningssted og jeg har selv børn, så nogle regler har vi da.
1. børn skal altid have ridehjelm på når de håndterer og/eller rider heste og ponyer
2. ingen børn på hestefolden uden følgeskab eller opsyn af voksen - selvføleglig skal barnet have ridehjelm på.
3. Børn skal have ridehjelm på når de opholder sig på pony folden også selvom de kun skal hente en pony.
Disse 3 regler mener jeg så er helt normal omtanke for sine børn og andres børn for den sags skyld.
Hvad andre gør er mig fuldstændig ligegyldig, og jeg tager gerne diskussionen, men på mit sted har børn altså ridehjelm på.
Jeg synes jo at når mine egne børn kan finde ud af at tage ridehjelm på når de skal have med heste eller ponyer at gøre, så kan andre altså også - vi har altid et par ekstra ridehjelme liggende, hvis hjelmen er glemt.
til Linda brandt, vær du glad for at din søn ikke er kommet til skade, men det er vel ikke ensbetydende med at ingen børn kommer til skade
jette