Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvorfor rider du?
Forfatter: 
Dato:  23-04-2011 20:54

Da jeg er ved at lægge sidste hånd på et nyt specielt rideforløb, vil jeg gerne hører dig, om du vil dele dine erfaringer med mig.

Hvis du er rytter, har hest eller bare godt kan lide heste og har du måske en psykiatrisk problemstilling eller diagnose.

Det kan være at du har enten: skizofreni,personlighe...styrrelse, post traumatisk stress syndrom, depression eller andet,så vil jeg meget gerne hører om dine tanker og oplevelser med heste. Du må gerne bruge min mailadresse, som står i venstre side, på min webside -

www.sirius-hippo-paed.com

Jeg er som nævnt ovenfor, ved at tilrettelægge et nyt rideforløb for unge med psykiatriske problemer og vil derfor gerne hører fra dig, om dine oplevelser og tanker om det at ride og evt. have hest.

INTET af det du skriver bliver offentliggjort eller lagt ud på internettet, jeg vil gerne hører om dine erfaringer og tanker om, hvorfor du har hest og rider.

Jeg gerne vil gøre en forskel og tilpasser hvert forløb, så det passer bedst muligt til den enkelte.

Med venlig hilsen

Michael

www.sirius-hippo-paed.com

0
0
Svar på denne tråd

Jeg gider
Forfatter: 
Dato:  23-04-2011 20:58

ikke at svare, for jeg har ingen psykiske lidelser :-)

Så i mit tilfælde kan det kun være for at have noget at bruge penge på.... GGG

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider