ej JA den er RIGTIG FIN!!! Det er sådan noget jeg søger (så er spørgsmålet bare om den fåes i vinduesmål, eller om det kan lade sig gøre at klippe i den) .
men rigtig rigtig fin, helt sikkert.. Kan ikke helt finde ud af, om snorerne evt skal hænge tættere, for at "skærme" mere mod nysgerrige blikke, men på den anden side, så er det jo på 1. sal, tja bum bum en masse svære valg her i livet 
Line G. jeg er stadig ikke helt hooked på film, er bare ikke så vild med det. Hos farvehandleren har de det også i striber, blomster og div andre mønstre, men nej, tror altså ikke det bliver det.. kender du ikke det, at man bare har noget man ikke vil have?? uden nogen egentlig grund? Det er nemlig sådan jeg har det med film, blev lidt træt af det , da vi havde det i den gamle lejlighed nemlig. Men tak fordi du tog dig tid til at skrive alligevel 
Ps Ang at det evt skulle være et forhæng med muslingeskaller, og een nævner dyrevelfærd osv, så er det for mig ikke vigtigt, om skallerne er ægte eller plastic (eller som på billedet glaskugler) det var mere for at forklare stilen i hvad jeg ønskede 
Så engang et billede i et boligblad med præcis sådan et gardin (i et køkken) og tror faktisk bare det var nogle runde plastic poletter med perlemorsglans (derfor jeg beskrev det som muslinger)... og nej kan selvfølgelig ikke huske hvilket blad øv øv typisk! 
Men hvis andre har set lignende gardiner som det på Ellos linket, så link endelig herind