Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Barnedåbs gave
Forfatter: 
Dato:  15-04-2011 23:49

Hej alle sammen.

Jeg skal stå fader til min vennindes lille dreng. Er der nogen der kan gi mig et forslag til en rigtig god gave til ham :-)

Jeg har selv tænkt på en halskæde, sådan et hundetegn, med navn og fødsels dato :-) Jeg ville gerne det er noget der kan minde ham om hans fader :-)


Jeg håber der er nogen der har lyst til at gi et godt forslag :-)


MVH Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det lyder
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 03:38

som en god idé med smykker fra ens fader :) Det ville jeg blive glad for til min baby :)


Sagde Janne

Lejlighed sælges i Kgs. Lyngby

nybolig.dk/maegler/ PrivatBolig.jsp?sagsnr...snr=103468

- Send PB for info -




0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 08:55

Hvis dåbsbarnet (og forældre) bor i eget hus, synes jeg, at et frugttræ er en god ide. Det kan barnet have glæde af i mange mange år.


Maria




Hvis din hest er død,- så stå af!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hundetegn
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 08:59

Sådan et hunetegn-smykke fik vores søn af den ene af sine faddere til sin barnedåb. Jeg synes, at det er en rigtig god gave :)




2 stk. ponyhingste til salg. 2000 kr samlet.

1 rød meget flot shetlandshingst

og 1 knapstrupper blandingsplag.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskriften
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 09:08

En af min søns faddere gav en lille dreng der ligger i en æske, hvor man så skriver de forskellige date i låget. Den er fra Trip Trap og hedder ønskebørn. Den synes jeg er rigtig sød


Venlig hilsen

Maia




0
0
Svar på denne tråd
 
 Bog...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 09:11

Jeg stod fadder til min venindes datter i sidste måned. Jeg gav hende bl.a. en personlig bog. Den handlede om en prinsesse. I bogen er alle hendes personlige oplysninger så flettet ind, navn, fødselsdato og alt sådan noget. Så bogen handler om hende.

Den blev min veninde meget glad for.

Man kan også få den med andre historier..


www.minpersonligebog.dk/borne.asp


Mvh Lene


"Life is what happens to you

while you'er busy making other plans"

John Lennon

0
0
Svar på denne tråd
 
 gavekort til en dygtig fotograf
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 15:16

det bragte stor lykke hos familien da vi valgte at give et gavekort til en rigtig dygtig fotograf.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Barnedåb
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 17:04

Jeg er gudmor til min nevø, og af mig fik han en dåbsske i søv med ingravering. Han fik også nogle musikcd'er, men det er noget andet jo.

Af hans farfar fik han et fødselsdagsflag på sølvfod/stang med indgravering, det synes jeg også er en rigtig godt ide', da det siden har været på hans gødselsdagsbord alle de 2 gange han er fyldt år


Lene



- Home is where the heart is -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dåbsgaver
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 19:43

Jeg stod fadder til min niece, og hun fik en spare"gris" i form som en hest (Ligesom sin storebror) og en sølvske som min farmor fik i dåbsgave, som jeg fik af hende (da hun aldrig fik døtre), og som jeg nu har givet til min niece (Da jeg ikke skal have børn). Så der står "Krista" "Lene" og "Søs" i skeen.


/Lene


Basse

198? - 15/09/08


Cargo B

10/03/96 - 04/11/10



Kentaur Medea, 17½", Fit 2, sort, sælges. Sdr. Jylland. Skriv for pris.

0
0
Svar på denne tråd
 
 memozz
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 19:47

http://www.memozz.dk/?id=15


Det er i hvert fald hvad min lille nye i familien skal have.

0
0
Svar på denne tråd
 
 En ABE
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 20:08

af dem i træ (lidt pebret) men de holder hele barnets liv.


Mvh Gitte
Jack D. Joker. Anton
(tre hingste - lyder livet sammen)


  • Jack D, stg. 159, stærk, særdeles fornuftig smuk broget hingst tilbyder naturlig bedækning, (mange års erfaring) Sjælland. (ej reg.)
0
0
Svar på denne tråd
 
 mit bud
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 20:18

er en halskæden med drengen stjernetegn som vedhæng.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dåbsgave
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 20:30

Tak alle sammen for de gode ideer Der er kommet en masse gode bud, så nu er det bare lige med at vælge, hvilken ting jeg synes han skal have


MVH Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dåbsgaver
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 21:13

Jeg gav selv min niece en hjerteformet halskæde, hvor på der var graveret hendes navn...

Fik nemlig selv en hjertehalskæde af min moster, der står Trine på, og den har jeg alle dage været rigtig glad for..:)


En sølv/guld kop kunne også være en god gave, hvor på de forskellige datoer og navne var graveret.. Ved at min far har fået sådan en til sin dåb, og den står til pynt inde i deres stue ved siden af den min storesøster fik..


Man kan også købe et fint brodereret tæppe, kender en kvinde som har nogle rigtig fine tæpper hun så skriver på.. En super fin dåbsgave..


Mvh. Trine

Så længe man gør sit bedste, er der ingen der kan forlange mere..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Personlig børnebog
Forfatter: 
Dato:  25-01-2022 14:11

Personligt synes jeg at personlige bøger er en fantastisk gave til børn og særlige begivenheder. Der er noget over det at man kan have sådan en bog resten af livet og give den videre til ens egne børn når de bliver store. Karen fra Karens Univers har skrevet en vildt god personlig børnebog, som vi herhjemme synes er helt fantastisk. Det er en meget personlig bog med både navn og billede, der indeholder 4 skønne historier og så følger der 4 sange og 4 guidede børne meditationer med som lydfiler.

 

Bogen handler om at hjælpe barnet til at forstå sig selv, egne følelser og fra en tidlig alder booste og opbygge en sundt og stærkt selvværd hos barnet - det kan vi stå inde for at den i den grad har gjort hjemme hos os :)

karensunivers.com/boernebog/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej ....
Forfatter: 
Dato:  26-01-2022 00:12

...Ronni, jeg er lidt fascineret af dit opslag. Hvad søger man på for at finde en 11 ÅR gammel tråd på Heste-nettet om gaver til en barnedåb?

For ikke at tale om, at du nok er lidt sent ude ... Man må formode at barnet er blevet døbt på nuværende tidspunkt, og gaven givet for længe sidemn


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

2
0
Svar på denne tråd
 
 Babytøj
Forfatter: 
Dato:  01-02-2022 09:35

Ellers vil en god ide også være babytøj.. men er nok en ret klassisk gave til barnedåb :)


Kristian

Ridde entusiast og konsulent hos Lu Consulting og medarbejder hos blogboard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dåbsgave
Forfatter: 
Dato:  27-02-2022 17:56
Ja babytøj er meget populært til barnedåb. Jeg købte selv en tandæske fra https://gstore.dk sidste år, de er meget søde
0
0
Svar på denne tråd
 
 dåbsgaver
Forfatter: 
Dato:  27-02-2022 18:00

Ja babytøj er meget populært til barnedåb. Jeg købte selv en tandæske fra gstore sidste år, de er meget søde

0
0
Svar på denne tråd
 
 HC Andersen
Forfatter: 
Dato:  23-11-2022 14:51

Jeg kan varmt anbefale at købe HC andersens samlede værker. Den er super god til godnathisotrier de første mange år, og pynter pænt på en bogreol resten af livet :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 konfirmation
Forfatter: 
Dato:  30-11-2022 12:20

Nu er den oprindelige tråd efterhånden så gammel at de må være mere aktuelt med en konfirmationsgave


nu tilbage som "sandkasserytter"

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider