|
|
| hvad for en frisue vil klæde mig? |
|
|
Skal snart klippes og vil gerne havde en frisure som klær mig. Hvad for nogen foreslag har i? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Frisure |
|
|
Du kan prøve at gå ind på http://www.taaz.com og prøve forskellige frisurer. Du skal oprette en gratis konto og uploade et foto, og så kan du prøve alverdens frisurer og farver (og make-up). Lene
- Home is where the heart is -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Frisurer |
|
|
Jeg synes nr. 2 eller 3. Det kommer lidt an på hvordan dit hår er, meget glat eller med fald i? Tykt eller tyndt? Men fine forslag du har fundet  Lene
- Home is where the heart is -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg syntes |
|
|
nr. 3 klæder dig bedst ! Venlig hilsen Tina
Ejer af Cisco Joy og Sofus !! En verden uden heste - føj for et mareridt !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dadada... |
|
|
Ingen af dem... ha ha ja jeg er rigtig en lyseslukker! Jeg syntes du skulle få noget med mere etager i, noget fylde På de indsatte frisyre syntes jeg kun de gør dit hoved "lang"... Håber altså ikke du tager det her negativt, for det er bestemt ikke sådan ment, tvært imod...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| frisure |
|
|
Tilslutter mig Laisee Ingen af de 3 frisurer er pæne til dig, hvis jeg må sige min ærlige mening. Dit ansigt bliver langt af dem alle 3, og du kommer til at se træt ud. Du er ung og frisk med et sødt ansigt - hvorfor ikke få noget lidt kortere, hvor du udnytter det fald, du har? Noget der fylder lidt i siderne evt. og måske med sideskildning/lidt skævt pandehår? En god frisør ville sikkert kunne råde dig meget bedre - men god fornøjelse. Håber, vi får resultatet at se:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| friiiissuuuurrrrrr ;D |
| Forfatter:  |
Sinkadusen |
| Dato:  |
15-04-2011 11:14 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Ingen af dem.... Umiddelbart tænker jeg noget længere med en masse etager, evt. noget pandehår 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| beklager |
|
|
men jeg må også tilslutte mig ingen af dem..der skal mere fylde og det skal ikke ligge som en hjelm indtil hovedet.. den mørke farve og den tunge klip gør dit ansigt træt og langt.. tag det ikke negativivt for du er en køn ung pige der sagtens kan bære noget med mere spræl i så det ikke bliver for "gammelt" at se til.. held og lykke og lad en god frisør råde dig.. ser frem til at se et billede af det endelig resultat
part tilbydes på frieser/nordsvensk hoppe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krøller eller ej |
|
|
Jeg synes 1 eller 3 i den første serie.
Venlig hilsen Kathrine En god rytter kan høre hesten hviske - En dårlig rytter kan ikke høre hesten råbe!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg vil også sige at du skal have noget mere friskt - synes måske at du skal gå til frisøren og få et bud der, de ved altså godt hvad de laver.. Du skal have noget det fylder noget mere 
{Gitte R} Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frisurer |
|
|
Har meget tykt hår,så det fylder artomatisk. Men tror jeg vil spørge frisøerne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Nucky-girl: Jeg har også et tykt hår - men det fylder altså slet ikke 
{Gitte R} Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noget uden |
|
|
pandehår, det "lukker" dit ansigt, synes jeg. Frisøren kan sikkert komme med mange gode forslag. Husk at smide et bllede ind, så vi kan se hvordan det ender 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frisurer |
|
|
har haft denne slags pande hår.  men skal nok lave et indlæg om hvad det bliver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Sofie Kunst |
| Dato:  |
16-04-2011 10:42 |
|
Jeg syntes du skal tage ind til en god frisør(Cha Cha Cha) det kan godt være at det kommer op på de 1000 - 1600 for det hele, men de gør det altså også godt! Jeg spøger bare frisøren om hvilken frisure, der vil være pæn i foråret. Så kommer hun med nogle forslag. Jeg vælger så, og så klipper hun. Fx har jeg lige fået farvet et spjæt, sådan farver der går pænt i med mit brune hår. De falder virkelig flot. Så har hun klippet mit hår til lige over brystet(Det var til navlen før) .. Og så har hun klippet en masse etager. Så har hun klippet mit pandehår skråt, så det går yderste af det falder med det ''lange'' hår(: Det gode er, at der er 2 frisure i en. Hvis jeg ikke kommer voks i, så ser man slet ikke etagerne, men hvis der er voks i, så kommer der liv i det (: Min mor betalte 1100 for det hele(Er kun 14, så for børneklip. 15 i morgen [: ) Så betalte hun også voks for 700 til mig og nyt shampo(Den gamle er brugt op) .. Alt i alt kom hun af med 2000. Det syntes jeg nu ikke er meget for 2 - 3 måneder [:
Og man for massage i hovedebunden mens balsamen virker + man ligger i en massagestol(: Man for ca. 5 produkter i håret. Ved mig tog det ca. 3 timer (:
Ejer af verdens bedste tykke pony blanding [: Man er ikke en god rytter, hvis man kan springe 2 meter, man er en god rytter, hvis ens hest viser respekt og tillid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frisurer |
|
|
Har slet ikke råd til at betale så meget for en klipning. bliver også kun klippet hver ½ år, sommer og vinter ca. Da penge ikke er der til at blive klippet hver 3 måned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vil også sige ingen af dem. Men det er nu fordi jeg selv har prøvet Taaz.com og får du ikke uploadet billedet i rette str. ja så ser det underligt ud. Tror dit billede er lidt for stort og så kommer håret til at ligne sådan en playmobil hjelm  Synes du er en køn pige og tror sagtens du kan bære en fin page og gerne med skråt, eller lige pandehår hvis dit ansigt er aflangt. Men sæt endelig det færdige resultat ind, det er nemlig supersvært, er sikker på at frisøren har gode idéer  P.s Har heller ikke to tusind hver anden måned til hår ;o)))))
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|