Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min farmor har fået en kæreste!!!
Forfatter: 
Dato:  14-04-2011 17:03

Jaaa, blev så glad på hendes vegne og måtte lige dele med nogle!

Facebook er ikke en god ide, da ikke alle fætre og kusiner ved det endnu, men onkler og tanter gør!

Hun er 78 år og har tidligere mistet min farfar i 84, hendes kæreste, gennem mange år i 99 og hendes sidste mand samt hendes yngste datter i 09.

Efter 09 gik hun helt ned og der var mange dage hun ikke stod ud af sengen på trods af antidep. medicin dette har varet indtil nu!

I dag, da vi kom uanmeldt(gør vi altid ellers er der mad til de næste 14 dage klar til os), skinnede og smilede hun som jeg aldrig har set i mange år Hvor dejligt.

De kører ture sammen, spiller kort med naboerne sammen og hvad ved jeg - bare det hun ikke er så tit alene varmer og vide!!!

Hvor¨er det dog dejligt at vide man trods en høj alder stadig kan opføre sig som en forelsket teenager!!!!

Mvh Tine

med pintopigen Henning

(aka Chinet af Korup)

0
0
Svar på denne tråd

skønt indlæg
Forfatter: 
Dato:  14-04-2011 17:13

Sikke en fantatisk historie - så fuld af livsgejst - og den går dysser min angst for at blive gammel og ensom ned :-) Tak fordi du deler den med os - og ikke bare FB :-)

The value of the art of riding should be measured at the scale of harmony and not at the scale of difficulty of an exercise.

Xenophon

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  14-04-2011 17:16

Hvor er det dejligt for din farmor! Og livsbekræftende!

Maria

Hvis din hest er død,- så stå af!

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt..
Forfatter: 
Dato:  14-04-2011 17:16

.. at høre. Livet slutter ikke fordi man bliver gammel og heller ikke fordi man mister en ægtefælle, selvom det nok kan føles sådan.

Min mormor nåede at have to kærester efter min morfar døde. Den sidste nåede hun dog ikke at have så længe da hun kort efter de havde mødt hinanden fik konstateret kræftmetastaser i hjernen. Men han viste sig at være en fantastisk mand der var der for hende til det sidste (ville bestemt ikke have bebrejdet ham hvis han var sprunget fra). Det vil jeg altid være ham taknemmelig for, selvom jeg ikke har kontakt med ham og reelt ikke kendte ham særlig godt.

Super skønt med din farmor.

Line

0
0
Svar på denne tråd

Så dejligt..
Forfatter: 
Dato:  14-04-2011 17:17

Love is in the Air - også for din gamle farmor på 78 år.

Dejligt!!

Kærlighed har ingen alder.

Vrinsk fra Esma

Healing

hest og rytter

Samtaleterapi

Det er umuligt", sagde Tvivlen "Det er farligt", sagde Frygten

"Det er unødvendigt", sagde Fornuften "Gør det alligevel", hviskede Hjerte

0
0
Svar på denne tråd

tak tak tak
Forfatter: 
Dato:  14-04-2011 17:47

Hun fortjener i hvert fald lidt lykke, vi må håbe han lever længere end de andre (sagt af min far)

Nu kan jeg så ikke lige placere ham, men min far og hans søskende kender ham - og siger "god" for ham.

Farmor har ikke haft det for nemt med livet. Hun er vokset op hos sine bedsteforældre, da min olde var meget ung og faderen stak af. Og vi er altid blevet betragtet som den "uægte" del af familien.

Da min farmor så selv blev gravid som 17 årig, blev hun smidt ud hjemmefra, men boede så med farfar til han døde, de fik 4 børn.

Derefter tab af kæreste, mand og barn

Det var bare så rart at sidde og tale med hende, hvor hun kunne tale om andet end at folk dør omkring hende(også kortmakkerne på dagcenteret)

Schnellen: HAn lyder da også som en dejlig mand og det er jo godt og vide vores kære ikke er alene.

P.S. Olde fylder vist 99 i år, så min farmor har forhåbentlig mange år med kærlighed tilbage.

Mvh Tine

med pintopigen Henning

(aka Chinet af Korup)

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke....
Forfatter: 
Dato:  14-04-2011 19:23

Dejlig historie. Må de få mange lykkelige år sammen.

Desværre er der for mange ældre der bliver ensomme når deres ægtefælle går bort.

Hilsen Benedicte

SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET!

Se min præsentation for diverse udstyr til salg!

Medarbejdere til Roskilde Festival 2011 søges. Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-04-2011 20:25

Det var dog en dejlig tråd at åbne :) jeg sidder med et stort smil nu.

:)

Vh Anja.

Nu med Lux(us) dyr <3

R.I.P min elskede Ozzie.

<3 Du er nu den smukkeste stjerne på himlen <3

0
0
Svar på denne tråd

Bedstefar
Forfatter: 
Dato:  15-04-2011 08:48

Hvor er kærlighed bare en dejlig ting

Min "Besfar" har selv fået en kæreste for et års tid siden.

Min bedstemor blev indlagt til kemo om mandagen og døde torsdag, og det var utrolig hårdt for besfar.

Jeg elsker min bedstemor højt men hun holdte desværre altid besfar tilbage. Han ville gerne rejse og opleve verdenen men hun ville gerne bare tulle rundt derhjemme...

Den dag min far fortalte om Hanne, ringede jeg til besfar;

"Hey Besfar...hører du har fået kæreste på" (forsøgte at være lidt kæk)

"Tihi..fniiis..jah...jeg har fået en veninde!"

Var flad af grin!

Besfar og Hanne rejser, tager til koncerter osv osv. Jeg savner min bedstemor men Hanne er altså bedre for ham

Jeg har det ikke særlig godt med Hanne men hun er god for besfar, og så kan jeg kun være glad på hans vejne...

Jeg håber at din farmor får det fantastisk med sin nye kæreste!

Dejlige marsvin sælges ved Århus - granstedet.dk

0
0
Svar på denne tråd

kærlighed til alle
Forfatter: 
Dato:  15-04-2011 09:02

Ihh det er så dejligt når de er nye kærester til mennesker :-)

Det er helt sikkert ligeså skønt med dejlig kriller i maven, som hvis hun havde været 15 år.

Min egen, nu afdøde farmor holdt sig heller ikke tilbage. Hun kunne ikke lide at være alene og var fantastisk til at finde sig kærligheden.

gift med min farfar, som dør ung.

Gift med en herre, som jeg husker fra min barndom.

Kæreste med en skøn herre, gennem mine teenage år.

kæreste med en mand som vist var for selstændig til farmors smag. Den eneste hun har slået op med.

kæreste med Hj, som farmor selv døde fra i en alder af 87 år.

"Det tar lang tid, at få en gammel ven"

Trakehner FAN :)

Ældre selskabs/tur pony søges, fra 135 cm, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

hvor er det
Forfatter: 
Dato:  15-04-2011 12:03

dejligt for din farmor og hendes kæreste at finde kærligheden så sent i livet.

Og dejlig for jer at farmor blomstrer....

KH:)Annette hvis svigermor fandt en kæreste da hun blev 83....

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider