Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

arrangere bryllup. Hvornår?
Forfatter: 
Dato:  07-04-2011 16:28

Min kæreste og jeg har endelig sat en dato for hvornår vi skal giftes, men vi er lidt i tvivl om hvornår man egentlig begynder og arrangere det hele.

Hvor lang tid før sender man indbydelser ud, køber tøj og ringe, finder festlokaler, kirke osv.

Og hvad skal man forvente det hele komme til at koste, ved godt prisen selvfølgelig er meget forskelligafhængig af hvad man vælger, men så har vi lidt at forholde os til.

Håber på lidt hjælp

0
0
Svar på denne tråd

bryllup
Forfatter: 
Dato:  07-04-2011 16:42

Vores første bryllup arrangerede vi på 1 uge (rådhusvielse) og allerede der vidste vi at vi skulle i kirke præcis et år efter, så der havde vi et år at planlægge i.

Vi sendte indbydelser ud i god tid da vi skulle i kirke i efterårsferie-ugen.

Vi sendte ud i maj og velsignelsen var i oktober.

Lokaler til velsignelsen havde vi ½ år i forvejen, ringene havde vi i forvejen (de tog vel en uges tid fra vi bestilte, til rådhusvielsen, til vi havde dem).

Kirken blev booket relativt hurtigt efter rådhusvielsen.

Min "store" kjole havde jeg i forvejen, men min mand fik syet sit tøj til et par uger før vi skulle i kirke, så det sad nogenlunde.

Prisen, på både rådhusvielse med 40 gæster til reception og kirkevelsignelse med 60+ til reception og middag, kender jeg ikke da vi fik lokaler, mad, mandens tøj m.m. i gave.

Men et stort TILLYKKE til jer - det er en skøn tid at gå og planlægge bryllup!! :D :D :D

0
0
Svar på denne tråd

Nu er det
Forfatter: 
Dato:  07-04-2011 16:52

ved at være 3 år siden min kæreste var på knæ og vi planlagde at blive gift september 2009. Pga. forskellige ting blev brylluppet dog aflyst, så her er alt planlagt i goood tid. Nu regner vi i stedet med at holde bryllup i 2012, da vi her i 2011 både skal købe hus, have barn og derfor også holde barnedåb.

Vores gæsteliste er på knap 100 personer og vi regner med at det kommer til at koste cirka 100.000. Vi får dog maden, min kjole og mandens tøj betalt. Men med lokale, musik, transport, drikkevarer osv så løber det bare meget hurtigt meget op, men så mange mennesker.

Jeg ville sende invitationer ud ihvertfald 4 måneder før, måske endda ½ år, for man vil jo gerne have alle med :) Og inden da skal lokale, kok (menu kan komme senere) osv være på plads. Altså så man kender rammerne før man sender invitationerne ud.

Kjolen, blomster, tøj til brudepiger og manden osv. kan jo godt findes efter invitationer sendes ud. Planlægger man på ½ år så har man rimelig tid synes jeg, men så skal der ikke komme andre større ting i vejen.

Sagde Janne

Lejlighed sælges i Kgs. Lyngby

nybolig.dk/maegler/ PrivatBolig.jsp?sagsnr...snr=103468

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Kommer an på
Forfatter: 
Dato:  07-04-2011 19:08

om der feks er et bestemt festlokale, en bestemt kirke, en bestemt musiker el. lign som i absolut vil have.

Populære steder og folk kan sagtens være booket 1-2 år frem i tiden.

Vi planlagde vores bryllup på et halvt års tid.

Vi fik detsted vi ville have.

Vielsen måtte rykkes 1 time i forhold til ønsket da et andet par skulle giftes næsten samtidig og vi var ved 4 musikere inden vi fandt en der kunne (ville have en hyggepianist).

Det kommer selvf. også an på sæsonen.

Skal i på rådhus og evt spise hjemme i stuen bagefter kræver det noget mindre planlægning.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

Quarter Horses til salg.

Gode afstamninger. Egen avl.

http://www.alby-horses.com/

0
0
Svar på denne tråd

bryllup
Forfatter: 
Dato:  07-04-2011 22:57

jeg skal giftes her den 6 august i år. og er allerede i fuld gang med invitationerne (regner med at de kommer ud i starten af næste uge)

men afhængig af datoen vil jeg begynde allerede nu at planlægge. for lige pludeselig går det stærkt. jo mere jeg når nu (bordkort og menu og andre ting til der hvor folk skal sidde) jo mindre stresser jeg over det til bryluppet. og er der nogle der melder fra ja så bliver deres kort bare taget fra.

Nu uden min dejlige Manito. kommer til at savne ham.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-04-2011 21:32

Hjemmeside til at få svar på alle dine spørgsmål. Den har hjulpet mig meget, både hvilken rækkefølge man skal gøre ting i, hjælpeværktøjer osv. Men pas på man bliver afhængig

http://bryllupsklar.dk/

WUP WUP SKAL GIFTES D 27 AUGUST!!!!

0
0
Svar på denne tråd

tak for det
Forfatter: 
Dato:  10-04-2011 11:29

Tak for jeres svar. Det var rart lige at høre hvornår og hvordan andre gør.

Vi har planlagt at det skal være i august 2012 det skal være, så vi skal da til at i gang her i løbet af sommeren.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider