Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Afbudsrejser. Hvor og hvordan?
Forfatter: 
Dato:  05-04-2011 20:17

Nu er det sådan at jeg netop har færdig gjort uddannelse, og er ledig den næste måned... Derfor har kæresten og jeg overvejet en afbuds rejse i næste uge, men har ingen erfaring med dette...

Har i gode råd. Der skal helst være over 20grader, så vi kan slappe af ved poolen, og må helst ikke koste meget mere end 2500kr pr person.

Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Hvis du er ledig..
Forfatter: 
Dato:  05-04-2011 20:31

som i du går på a kassen må du ikke rejse nogen steder uden at have fået lov og det tager 10 dage i min akasse..

Krone og Bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Horsens og omegn - se mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

tak for info..
Forfatter: 
Dato:  05-04-2011 20:51

Men nu var det ikke det spørgsmålet var. Det er ordnet.

Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Ville egentlig bare..
Forfatter: 
Dato:  05-04-2011 20:58

være flink at sige det, hvis du ikke vidste det, for det er noget de går meget op i, i tiden.. Men undskyld

Krone og Bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Horsens og omegn - se mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Google
Forfatter: 
Dato:  05-04-2011 21:34

Kæresten og jeg tog afbudsrejse sidste sommer - bestilte onsdag aften og rejste fredag morgen .. Vi havde ikke de store krav til hotel og land , da pointen var at vi bare skulle lave INGENTING og ligge ved poolen :)

Vi var inde på de forskellige rejseselskabers hjemmesider og fandt rigtige mange tilbud .. Vi valgte at rejse med Tyrkiet eksperten , deres rejser er i forevejen billige og deres afbudsrejser endnu billigere . Vi gav 1400,- pr person for 7 dage inkl rejse tur/retur , hotel og morgenmad , for en tur til Marmaris/Tyrkiet , hvor jeg tilfældigt nok har haft arbejdet før ..

Man kan dog også vælge hvis man har is i maven at pakke kufferten og tage ind i lufthavnen og måske være heldig , at nogle af de andre ikke dukker op .. Min far har gjort det , men man ved jo desværre ikke rigtig hvad man får :)

Gå ind på Google og søg på afbudsrejser eller gå som os , ind på de forskellige rejseselskabers hjemmesider ..

Mvh Sasja

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-04-2011 08:52

Prøv at tjekke startour.dk's afbudsrejser. De har nogen til omkring 2000 pr person til fx Alanya eller Cypern. Ved ikke om der er over 20 grader pt, nok snarere 16-17

0
0
Svar på denne tråd

FYI...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2011 11:44

Der er pt ca 20 grader i Alanya og det stiger nok et par mdr. indenfor den næste måned.

Hilsen Iben
...
Der findes 3 slags mennesker:
dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

..............

Mor til Oscar - født 1. juni 2008

... og nu med part på skøn lille hest

0
0
Svar på denne tråd

klsæfkflæslæf
Forfatter: 
Dato:  09-04-2011 19:00

Tusind tak for tippene... Men afbudsrejse er desværre droppet, da jeg har fået to jobsamtaler i næste uge... Men hvis i har ideer til steder man kan tage hen en dag eller to, tager jeg gerne imod dem :)

Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider