Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Trafik med eller mod Brøndby
Forfatter: 
Dato:  02-04-2011 10:36

Hejsa

Der er måske mulighed for jeg kan jobbe i Brøndby hvor jeg skal møde kl 0800. Kommer fra Ballerup.

Spørgsmålet er:

KØRER JEG MED ELLER MOD TRAFIKKEN fra Ballerup til Brøndby. Noget med ud på ring 3 og lige frem til Vallensbækvej hvor jeg så skal være kl 0800.

Nogle med erfaring på det tidspunkt på den strækning.

De bedste weekendhilsner

Heidi

DAMESADEL SÆLGES.se min præs.

Undervisning i damesadel gives

Nihil Intentanum

Felix vi ses igen min skat

0
0
Svar på denne tråd

trafik
Forfatter: 
Dato:  02-04-2011 10:57

Hej Heidi

Jeg kører selv turen hver dag. Dog fra brøndby til ballerup om morgenen og den samme tur hjem. Køen er dog værst efter den afkørsel du skal af, men du skal beregne noget ekstra køretid i det tidsrum

Ledige løsdriftspladser til (unge)hingste i Ishøj

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  03-04-2011 22:21

Du kører imod trafikken det første stykke og med når du kommer igennem "sneglen" ved tåstrup.

Jo tidligere du er på den - jo nemmere glider trafikken, men det er nok ikke nyt for dig....

.

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  04-04-2011 15:40

Tak for tilbagemelding.

Mht den afkørsel jeg skal af på ???? tjaaa det ved jeg ikke lige hvad er for een endnu. OG Tåstrup..... jeg skal mod Brøndby.

Regner med at hoppe på i Toms krydset ned mod jyllingevej afkørslen og på ring 3 mod glostrup hospital og så lige ud derfra over motorvejen og så er det een af de næste lyskryds der er vallensbækvej

Eller er jeg helt gal på den????

Heidi

DAMESADEL SÆLGES.se min præs.

Undervisning i damesadel gives

Nihil Intentanum

Felix vi ses igen min skat

0
0
Svar på denne tråd

ballerup - brøndby
Forfatter: 
Dato:  05-04-2011 07:28

Hej

Nu ved jeg ikke lige hvor på Vallensbækvej du skal arbejde, den er jo nogen kilometer lang

Men jeg ville nok holde mig fra ring 3 om morgenen - har kørt den vej fra Ballerup til bag stationen i Glostrup og det går ikke specielt hurtigt.

Nu arbejder jeg på en sidevej til Vallensbækvej og fra jeg kører på motorvejen i Ballerup (chokoladekrydset) til jeg lander på arbejdet går der ca 10 min - men nu møder jeg også kl 7.

Jeg tager motorvejen mod Albertslund og Tåstrup - og holder til venstre hele vejen "rundt" så lander jeg lige ved afkørslen til Vallensbækvej - det kan ikke være nemmere - ingen lyssignaler

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider