|
|
| Holger fundet af islænderrytter :) |
|
|
Sejt at det skulle være en rytter der fandt lille 3-årige Holger 
Med lille dreng på vej Termin 6.april 2011 Og nu planlagt kejsersnit ...31.marts 2011... :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Poivre |
|
|
Men han hedder jo netop Holger? Det er lidt pudsigt.. 
Mvh. Anne Kathrine Jensen Lidt af en bonderøv..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn eller 6 sans |
|
|
Jeg kan nu ikke lige få øje på det sjove ved denne historie  Jeg har været så bekymret for den lille fyr, og drømte om ham i nat . Det sidste jeg gjore inden jeg gik i seng var at tjekke om han var fundet, og det første jeg gjore da jeg havde slukket for vækkeuret, var at tjekke om han var blevet fundet, jeg fik helt ondt i maven, da de skrev i nyhederne at de var gået igang med at tømme vandhullerne. Jeg indrømmer blangt at jeg fik en klump i halsen, og kneb en tåre da jeg hørte at han var fundet i god behold. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lise.... |
|
|
nej historien er på ingen måde sjov. Men derfor er det da stadig et pudsigt sammentræf at han hedder Holger. Selvom jeg har været drøn bekymret osv, så tænkte jeg da også tanken i et split sekund, at det var da en pudsig tilfældighed.
Mvh. Tine Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området. Springsadel sælges: 17", sort, bred bom, kontakt via pb Part/lånehest søges. Part indenfor kort radius fra 4623 lille skensved
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vidunderligt og dejligt |
|
|
at Holger er hjemme igen. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i skrækken som forældre og pårørende har måttet leve med det sidst døgn. Enhver forældres mareridt!!!! Og historikkens rædsler bekræfter jo alt for ofte sig selv, når børn i den alder forsvinder. Det er fantastisk at der ikke er "sket noget".... KH:)Annette der iøvrigt er fuldstændig ligeglad med hvem der fandt....
rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Holger blev den |
|
|
solstråle historie vi trænger til og høre efter som medierne er fyldt med vold krig og elendighed for tiden. Vi trænger til og høre om en historie hvor politiet hat stoppet traffiken på en motorvej for at følge nogen ænder over til vandhullet, altså en søde historie som ender godt, men kunne være gået så gruelig galt. Sådan en historie er Holger. Hvor er jeg glad for Holger blev fundet i god behold. Der ud over så må man gerne joke og grine af find Holger eller ligende, for det er altså også en måde og overkomme virkeligheden på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jamen altså, hvor er han dog kær det lille myr.. Jeg sov til middag, og vågnede ved at de sagde det i radioen.. Blev helt fyldt op af glæde på forældrenes vegne... Sjovt så engageret man kan blive i et fremmed lille menneske...
Med lille dreng på vej Termin 6.april 2011 Og nu planlagt kejsersnit ...31.marts 2011... :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var dagens |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
28-03-2011 18:58 |
|
gode nyhed at den bette dreng blev fundet i god behold  Til HN: Det hedder ikke Ferritsslev, men Fjerritslev. Mvh Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til hesten |
|
|
Nu må familien huske at sende en pose gulerødder til hesten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
Har godtnok også tænkt meget på den dreng! Og kneb os en tårer da de fandt ham igen. Puha, sikke en oplevelse for alle involverede. Og er SÅ glad for at han er hjemme i go behold 
*****Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey***** R.I.P Dear Tana C ***An Angel In Heaven*** Klik: *Stald Royal* = Eller Præsentation for Opstaldning & Dækkenvask! !!!Ta Ikk Livet FOR Seriøst, Du Slipper Alligevel Ikke Levende Fra Det!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så rørt... |
|
|
Hej Jeg blev SÅ rørt, og har været meget berørt over hele situationen her, for har selv en dreng ca på den alder, og bare tanken om, hvordan det har måttet være som pårørende/forældre at ens knægt er væk - uanset om det er 1 time eller et døgn...uhh, maven vender sig lige igen! Søde lille knægt er han - godt han er vel hjemme igen! Lene
Venter føl efter Blue Hors Zack (på Solos Carex/Ibsen/Elizar) samt e. Baccarat XX (på ERDH Malou Ask)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ang holger |
|
|
ja det er skønt at han tog intiativet mht at søge efter holger så mareridet kunne blive afsluttet for forældrene...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|