Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

det endte heldigvis lykkeligt
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 15:41

puha sikke en dag i går, mig og min datter var ude og gå med mine 2 hunde, og den hund min mor skal have i gave i næste uge. Min datter går så med min mors nye hund, da en flok rådyr/krondyr drønner ud foran os, så hunden min datter går med fare efter dem.

Hold da op sikke mange tanker og bekymringer man bliver udsat for, hænger den nu fast et eller andet sted, får vi fundet hende osv. Fik da dagens motion de næste 4 timer, som blev brugt på at lede efter hende, heldigvis er hun så glad og en kontakt søgende hund, at da hun fik øje på nogle mennesker, der bor i nærheden at hun drønnede hen til dem, disse havde så fået i vide at hun var stukket af. Min søster var så også blevet tilkaldt til eftersøgning, så hun kørte rundt i mellem gården og holdt øje.

Så heldigvis endte det med at hun blev fundet, men hvor kan jeg mærke i dag, at jeg har gået rundt i 4 timer op og ned af skrænter og ind og ud af krat. Og har en hund der har puttet ved siden af mig siden i går.

hilsen helen

lækkert sortbrun oldenborg hingsteplag fra april 2009 efter freigraff af hvarre og stuntmann af hvarre, sælges,

0
0
Svar på denne tråd

hvad så med
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 16:02

rådyrene? Kom de noget til?..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 17:42

nej dem nåede hun aldrig i nærheden af, da hun er for bette til at indhente dem.

hilsen helen

lækkert sortbrun oldenborg hingsteplag fra april 2009 efter freigraff af hvarre og stuntmann af hvarre, sælges,

0
0
Svar på denne tråd

jeg forstår ikke
Forfatter: 
Dato:  28-03-2011 08:35

at man lader sin datter (som så vidt jeg husker ik er så gammel igen) gå med en helt ny hund...

El at man køber en ny hund til gave, og så starter med at tag den med hjem, for kort efter at give den væk til et andet hjem så den rigtig kan starte ud med halvvejs at være kastebold...

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

En bette, lille vovse...
Forfatter: 
Dato:  28-03-2011 08:39

Hvis Lille Vaps skal have lov til at gå lidt omkring hvor der er råvildt, så brug enten en flexline eller sæt en lang vasketøjssnor i halsbåndet :-)

Venlig hilsen Camilla

Kursus med Horsebackteam d. 10. april kl. 8-16:30,
(afholdes i 4000 Roskilde).

Lær mere om hestens ryg, træning, genoptræning

samt balance, træning og opstilling hos rytteren.

0
0
Svar på denne tråd

flexliner
Forfatter: 
Dato:  28-03-2011 08:59

er noget fanden har skabt i vrede...

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

Flexliner...
Forfatter: 
Dato:  28-03-2011 09:20

... er så absolut heller ikke min favorit, hvis man lufter hund, hvor der går eller cykler andre mennesker

Men i skov, hvor man ofte går lidt afsides og der er vilde dyr, så er en flexline bedre end at skovens dyr jagtes og hunden forsvinder i timer.

Af to onder ved jeg godt hvad jeg ville vælge...

Venlig hilsen Camilla

Kursus med Horsebackteam d. 10. april kl. 8-16:30,
(afholdes i 4000 Roskilde).

Lær mere om hestens ryg, træning, genoptræning

samt balance, træning og opstilling hos rytteren.

0
0
Svar på denne tråd

Alle de positive mennesker
Forfatter: 
Dato:  28-03-2011 10:21

Åh Stute, du er da også verdens mest positive menneske! Mon ikke du skulle gå ud i solen, og nyde varmen og foråret lidt.

Flexline fungerer perfekt for mig og min hund, da vi bor i udkanten af skoven, men stadigvæk tæt på byen. Nu bliver min hund så også på fortovet, og farer ikke over vejen hvis han ser noget. Ligeledes korter jeg snoren af, når vi kommer til enden af en vej i tilfælde af at der skulle komme nogen rundt hjørnet.

Godt i fandt den lille hund igen, hun har har nok fået sig noget af en forskrækkelse.

Jeg tvivler også på at en lille hundehvalp kan løbe rådyr op, det kan min onkels jagthund ikke engang. Og nej, den har ikke fået lov at prøve heller.

Mvh. Lea

Med AlleyCat og Vupti.

Ja ja, grin du bare! Så snart du sover henter jeg mine tusser.....

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-03-2011 10:59

ja man kan være bagklog om en masse ting og lave det om, men sket er sket og hun blev fundet, nu er det ikke være at hunden er hos mig og bliver passet hos mig indtil min mor kunne få den hjem af forskellige årsager, end de hunde som først er i et hjem, så på internat, da dem min mor har fået hunden fra skulle af med den her og nu.(jo min mor har fået den i gave af mig og min søster da hun går på pension)

vi gav ikke op efter en times eftersøgning men blev ved indtil hun var i god behold, for man fortryder altid en masse ting, men frygten var mest den, at hun ville sidde fast med snor og sele et eller andet sted. Og hunde kan rive sig løs selv fra voksne hvis man er uopmærksom.

hilsen helen som er glad over at hunden er i god behold og har fået en lærerstreg

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider