Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

GPSér.......
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 12:54

Hej :)

Er der nogle der ved, om der er lavet sådan en "hånd holdt" GPS....?

Sådan en der ikke nødvendigtvis skal være i en bil, men som man kan bruge til at gå, cykle, ride med?

Og hvor de fås...... har kigget lidt, men det er næsten, som en jungle at finde rundt i.

/Signe (som gerne vil til Sverige uden at blive væk)

Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 12:58

Tjek evt. www.marinetorvet.dk/ viskategori.asp?intAct...nuChild=54

Min kæreste arbejder der og de sælger virkelig mange af dem og de skulle være rigtige gode..og der følger et geokort med som du kun kan få hos dem.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Siska :)
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 13:22

Mange tak for linket......, har lige siddet og kigget lidt, og havde håbet, at de var mere som de GPSér, som man har i bilerne.

Det ligner at det ligesom et kompas...altså sådan med Nord, Syd, Øst og Vest..... og ikke med kort...., og det kan jeg ikke finde ud af.

Jeg havde håbet det var mere sådan, at den fortalte mig, at om 200m skal jeg dreje til højer osv, og at der var et kort på så man kunne se.

(Vi vil bare gerne på ride tur til Sverige....., ikke overlevelses tur ;) )

Knus Signe og Ponyen

Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 13:32

De virker egentlig meget som bil gps..Men den siger det bare ikke højt..Men det virker kun hvis du er på veje..skal du ride på ridestier og sådan noget vil den bare vise et kort og hvor du bevæger dig hen..så kan du jo se om du bevæger dig imod det sted hvor du vil ende.

Tror ikke du ka finde en der kan fortælle dig hvor du skal dreje og sådan noget når det er væk fra veje..

Men de er meget simple at finde ud af..Da du jo altid kan se om du er på vej der rigtige sted hen eller ej..en stor fordel iforhold til alm kort og kompas..Hihi Det ville jeg heller ikke kunne..

0
0
Svar på denne tråd

Garmin nüvi eller din tlf
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 14:06

Vi har en garmin Nüvi i bilen og den kan sagtens håndholdes når den ellers er ladet op.

Jegbruger dog mest min tlf, den har som apps google maps og hold da op det er super godt+ præcist.

Bruger den feks når jeg rider i fremmede skove etc, dvs har tatstet bilens p-plads ind, så kan jeg finde retur uden problemer.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider