Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hjælp til indskud
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 16:46

kan man når man er på su søge hjælp til indskud af en lejebolig jeg søger ny bolig til sommer,da jeg går over på elevløn og derfor har råd til lidt mere plads, men nu har jeg så fundet en bolig jeg rigtig gerne ville have, men på en su og med hest, er der ikke til indskud, kan jeg søge noget hjælp 0g hvor??

Alice

Bolig søges til mig og katten, i Viby, Borup eller Hvalsø

fra d. 1/8 2011

0
0
Svar på denne tråd

Almen bolig
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 16:58

Hvis det er en almen bolig kan du søge komunen om lån til indskuddet: www.borger.dk/Emner/bolig-og- flytning/boligstoette/Sider/laan- til-beboerindskud.aspx

Hilsner fra Pia

0
0
Svar på denne tråd

Man får altså
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 22:01

ikke HJÆLP til indskud. Man kan LÅNE en del af indskuddet. Det skal du søge om gennem en såkaldt "kommunekaution" Afdrag på lånet lægges så oven i huslejen. Så det skal du også lige have med i din budgetberegning.

Sådan foregik det for godt nok mange år siden da jeg boede i boligforening. Men gad vide om det ikke stadig er det samme.

Puffy

0
0
Svar på denne tråd

Undskyld
Forfatter: 
Dato:  26-03-2011 01:49

Jeg er nödt til at spörge, du mener vel hjälp til lån , eller?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-03-2011 07:10

Før kommunen overhovedet vil hjælpe, skal du have skriftligt afslag fra banken, så start med at snakke med din bank :)

/DarkAngel

Make-up (GOSH) sælges:

www.baboom.dk/html/ mar_alle.asp?UserID=28954

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-03-2011 07:45

Du har ik noget familie du kan låne af? :-)

Det er i hvert fald noget billigere end at låne pengene. Også med kommunekaution.

0
0
Svar på denne tråd

Indskud
Forfatter: 
Dato:  26-03-2011 16:01

Først og fremmest skal du igennem banken, for du kan intet søge fra kommunen uden afslag fra banken.

Hvis banken giver afslag, kan du søge et kommunegarateret indskudslån. Så låner man i banken, men kommunen kautionerer. Lånet betales også tilbage til banken.

Dette gælder hvis det er boligselskab.

Er det privat, kan du søge en enkeltydelse fra kommunen. Denne er selvfølgelig også tilbagebetalingspligtig.

Håber det hjælper dig. Har selv prøvet begge dele.

Inter album et nigrum, varietate

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider