Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Heste i røg
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 14:42

Hejsa.

Jeg skulle køre min datter ud til en veninde, og kommer så ud og ser, at hestene farer forvildet rundt ude på folden, som er fyldt med røg. Min nabo syntes åbenbart lige der skulle brændes grene af i denne her storm. Det kunne nok være jeg fik travlt med at få dem over på en anden fold, problemet var bare, at de var ikke til at få derover, de var total paniske og løb forvirret rundt, så snart den foreste hest kom ind på den anden fold, vendte den om og løb tilbage ind i røgen, og de andre bagefter. Nå men det lykkedes da til sidst. Nu har jeg gået og holdt øje med dem, og ingen af dem hoster eller noget, men kan de alligevel have fået røgforgiftning, som viser sig senere?

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd

Underligt....
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 14:47

Vores heste reagere ikke på røg.... Det på trods af, at flere af dem var hjemme og i stalden og blev hevet ud under større eller mindre grad af panik, da det brændte her sidste sommer....

Så det er da lidt vildt, hvis dine heste har faret forvildet omkring på folden.... Men sådan er flokkene sikkert så forskellige....

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

ijdogieo
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 14:53

ja mine gider heller ikke reagere hverken på røg, skud eller helikoptere der træner herude

0
0
Svar på denne tråd

hmm.....
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 15:03

Mine reagerer MEGET på røg.

Om de har fået røgforgiftning - hvordan er det nu, reglerne er, man skal brænde af 100 meter væk fra vejen, eller? Så ville jeg tro, at hvis det var en rimelig afstand, at det er ok, især hvis det ikke var lang tid.

Dumt spørgsmål måske, men kan det ikke sammenlignes med skt. hans bål? Der står vi mennesker lige ved siden af??

0
0
Svar på denne tråd

Mine er
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 15:03

Nu også ligeglade med larm, men den røg var så tæt og ubehagelig at gå i, at jeg gerne vil høre om det kunne være skadeligt?

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider