alt alt for godt den slags uger!
Og jeg har faktisk formået at få luget så meget ud i min kalender at jeg har undgået dem de sidste mange uger 
Min uge har derfor set nogenlunde således ud:
Jeg står op mellem 7 og 8 - går i stalden og fodrer, spiser selv morgenmad og lukker så heste ud og ordner stalden. I denne uge har jeg startet genoptræningsprogram for min store pony og det har jeg så nået et par af dagene før arbejde - i går og i dag bliver det efter.
Jeg møder mandag fra 14 - 16 og skal så til spejder om aftenen fra 18 til 20. Tirdag og onsdag hedder det arbejde fra 14 til 17 - torsdag i denne uge har jeg haft fri og her blev det til oprydning og rengøring af hele hytten. I dag møder jeg kl 13 til 17 og skal lige nå over til en veninde og se hendes nyfødte nummer 2
Det betyder så at ridningen bliver forlagt til efter arbejde som sagt.
Weekenden kommer til at forløbe med en tur til NæstvedMesse sammen med mine svigerforældre og min kæreste hvor jeg forventer at vi skal tusse rundt hele dagen og se på udstillinger. Svigermor og jeg skal nok kigge på have og blomster og den slags - mens mænnerne sikkert finder noget værktøj eller lignende
Jeg gætter på at vi måske spiser ude lørdag men vi får se
Det betyder så også at Pony må klare sig uden træning - nu har han heller ikke været skadet eller noget så det handler udelukkende om kondi - så det går helt sikkert nok 
Søndag skal jeg nå at ride inden kl 12 hvor jeg skal over og besøge min svigerinde som også for ikke så længe siden har fået lille ny ... Jeg nyder at jeg har tiden til det må jeg indrømme - og at jeg ikke skal stresse rundt for at nå det hele for tiden! Det ville være lækkert med lidt flere timer på jobbet men der er da udsigter til at det nok også skal løse sig inden for det næste års tid